1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Xenoblade Chronicles 2

Discussie in 'Games' gestart door Cliff, 15 jun 2017.

  1. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127



    Ik kan niet wachten! Iemand die hier ook zo veel naar uit kijkt?


    Waar is het switch tekentje voor de topic titel? ^^
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Aanstaande vrijdag is het zover. Mensen al een beetje zin in de nieuwe xenoblade? Ik kan niet wachten eigenlijk. Misschien morgen eens kijken of ik hem al ergens kan vinden!
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er tof uit! Had echter wat filmpjes gezien op yt maar zijn alle enemies van die hp sponzen?

    Grote enemies etc snap ik wel maar zelfs bij een simpele vogel deden ze er erg lang over om deze te verslaan

    Even nog afwachten of dit ook uiteindelijk in de volledige game is.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Was dat niet ook in deel 1 (HP sponzen) of viel dat mee?
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zou kunnen hoor, heb er nog nooit een gespeeld.
    Maar als dat zo is dan laat ik hem gaan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Moet er geen Switch tabje voor de topic-titel staan, ipv Wii?

    Sowieso erg weinin aandacht voor Switch hier op het forum, ondanks toppers als Mario Odd. en Zelda...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Een "recommended" van Eurogamer:

    Xenoblade Chronicles 2 is a crunchier, more chaotic proposition than the rest of Nintendo's recent output, then. Monolith Soft either doesn't have the resources or the relentless tenacity to explore every one of its game mechanics with the rigour and finality of Nintendo EAD. But while the game's individual components are far from pristine, in combination they prove irresistible. And as with Rex, it is to the wrinkles and idiosyncrasies that we are ultimately drawn, and ultimately convinced.

    http://www.eurogamer.net/articles/2017-11-30-xenoblade-chronicles-2-review

    EDIT: EN MEER...










    Dit ziet er behoorlijk puik uit. Jammer dat ik geen Switch heb...
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2017
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn we gaan allemaal richting 4k maar Nintendo gaat terug in de tijd haha. 360p undocked is wel bizar.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    En daar zit ik dan al weer meer dan 20uur aan de buis gekluisterd... wat een episch avontuur is dit zeg!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Technische hiccups terzijde gaat het uiteindelijk daar ook om. :thumbs:
     
    Cliff vindt dit leuk.
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zeker weten. Het verhaal kan je hewoon vergelijken met een van de betere final fantasy games. Gameplay is aan het begin erg wennen en kijkt ongecontroleerde chaos maar elke keer als je iets verder komt leer je weer wat nieuws en ze geven je telken weer genoeg tijd om te wennen aan de nieuwe gameplay elementen voor ze weer wat nieuws introduceren. Bijna het gevoel alsof je de dirigent bent van een groot orkest. En als je het dan vlekkenloos voor elkaar krijgt en precies doet waar je voor gaat is het zo rewarding! Iedereen die een switch heeft en van die jrpg's houdt zou deze game moeten kopen.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zijn er nog meer mensen bezig met xb2? Mocht je een switch hebben en houden van een goede jrpg moet je hem dcht niet laten liggen. Ben nu inmiddels 76uur bezig en denk ongeveer op de helft. De combat leek aan het begin wat oppervlakkig maar dat is het zeker niet meer nu ik wat verder ben. Er is zo veel te doen en te ontdekken. Kan nu an niet wachten op de ng+ update die ze hebben aangekondigd.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    @Cliff wat is er precies zo goed aan de combat? Het ziet er nogal verwarrend uit. En hoe is het verhaal? Ik ben wel echt in de mood voor een goede JRPG nu Ni No Kuni 2 weer is uitgesteld en Dragon Quest XI nog steeds geen release heeft.
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Eerst maar het verhaal. Ik denk dat je het gewoon kan vergelijken met de betere final fantasy main stories. Het komt goed op gang en valt nooit echt stil. In al de 76uur nog geen saai stuk tegen gekomen. Je word er ingezogen en je blijft eigenlijk alleen maar verder spelen om meer te weten te komen.

    De combat is gewoon een "organised mess" als je op filmpjes etc kijkt kan je onmogelijk gebrijpen wat er gebeurt. Vanaf het begin word gewoon beetje voor beetje wat extra elementen toegevoegd aan de combat. Uitendelijk nodigd het ook uit om te expirimenteren met builds,items,food etc etc.
     

Deel Deze Pagina