1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] Level 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-Commander, 16 mrt 2004.

  1. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder :mad:
    Ik ben door het FBI gebouw gegaan... helemaal tot aan het dak... dan gaat die vrouw omhoog met zo'n touw ding... maar ik kom er dan niet achteraan :mad: hoe doe je dat ?

    Alvast bedankt !
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  2. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet op X drukken en dan tegelijk naar beneden, en dan moet je met dat ding naar boven schieten, en hetzelfde doen als die vrouw.
     
  3. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het lukt nu ! THANX !
     
  4. Ice Thunder

    Ice Thunder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat was makkelijk, maar ik zit nu vast in het 10 of 11e level met die gozer en die stoel onder die camera, ik kan niks anders doen als worden gezien :confused:
     
  5. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... het zal wel makkelijk zijn... maar ik kon dat ding niet vinden waar ik mee moest schieten... dus dan word het al gauw moeilijk !
     
  6. NickenburG

    NickenburG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij 1 van de laatste levels met al die heggetjes kom ik niet echt verder je moet door die heg en dan zie je al die mannetjes. Maar als je er 1 doodschiet gaan ze allemaal bellen en dan gaat het alarm af :confused:
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    probeer dan gewoon om ze met die stenen die daar liggen te killen... of met een mes wat je bij je hebt.:D ;)
     

Deel Deze Pagina