1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] Nog een probleempje...

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 29 nov 2004.

  1. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom jullie alweer lastig vallen. Ik zit nl vast in het lvl waar je de lancering van de raketten moet cancelen. Ik weet alleen niet hoe! Ik heb volgensmij het hele lvl wel gehad(via al die deuren kwam je weer in die grote ruimte waar de raketten stonden) en daar beneden was ook niets te vinden. Wie helpt mij?
     
  2. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is ergens zo'n kamer te vinden waar je alle apperatuur moet slopen... Via een kleedkamer door een luchtschacht doet mij vaag herinneren
     
  3. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet beneden bij die raketten zijn maar je moet boven zijn. Daar is een gang dat leidt naar een kamertje. In dat kamertje staat dan apparatuur en dat moet je slopen en dan is de timer stop gezet. Misschien is het niet zo heel duidelijk wat ik zeg maar je moet gewoon zoeken naar een gang dat leidt naar een kamertje.
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd... die deur van dat kamertje zit op slot, maar die kun je kapotmeppen/schieten. Eenmaal binnen knal je de handel kapot.
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
  6. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen we nou eens afspreken dat iedereen stopt met verwijzen naar gamefaqs.com, dan kunnen we deze site beter opdoeken!
     
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon een hele hele goede site ;)
     
  8. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    lees die faq dan en zet hier neer wat hij nodig heeft,
    een granaat naar die machines is ook voldoende
     

Deel Deze Pagina