1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] vast in level sanctuary garden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timo, 27 jul 2004.

  1. Timo

    Timo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in 't level sanctuary garden, ik moet ongezien de sanctuary binnenkomen, ik ben al 'n heel eind, langs de waterkant > door 'n fontein > door heggen, ik denk dat ik door 'n soort graftombe in 'n kerkje moet, maar dat ding gaat niet verder dan 'n kiertje open, hoe hebben jullie dit gedaan?
     
  2. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Poe even denken, is alweer een tijd geleden. Je MOET er in ieder geval in. Was er geen schakelaar aan de muur ofzo? Of bij het altaar iets?
     
  3. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat er ergens een schakelaar verstopt zat of zo...Of... Je moet zo'n platte steen op de graftombe verschuiven en dan kun je erin.
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, een steen, daar druk je op... dan gaat ie open, en kanje een stuk pakken om in 't beeld te plakken. dan gaat er een deur / gang open

    /edit: Dit is al wat verder, in het kerkje zit idd ook een schakelaar ofzo (achter dat bureau, of in de muur) iig, nadat je die hebt omgezet moetje op die plaat op de grond gaan staan
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  5. Timo

    Timo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik die schakelaar 1x indruk dan gebeurt er niks, en als ik 'm de 2e x indruk gaat die grafsteen tot 'n klein kiertje open, maar meer ook niet... ik heb d'r op staan springen/ granaten opgegooit, alles..
     
  6. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op dat grote kruis bij het altaar schieten, dat stort dan bovenop die grafsteen en dan heb je een doorgang :)
     
  7. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja, ik geloof dat je gelijk hebt :)
     
  8. Timo

    Timo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt jongens, het was dat kruis, daar kwamen zo'n vast en scherven in beeld, waardoor ik 't stuk kon maken, en toen viel hij inderdaad op die tombe,
    jullie horen 't wel weer als ik weer vast zit, al schat ik dat ik 't einde v/d game nader
     
  9. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    mwoh, je moet nog wel een stukje :)
    al denk ik niet dat je nog vast komt te zitten.
     

Deel Deze Pagina