1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] vast in level SPADS Camp 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door -TheKes-, 14 mei 2004.

  1. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in dit level het SPADS Camp infiltreren. Nou dat lukt allemaal prima, maar op een gegeven moment moet je ongemerkt een beige tent binnensluipen en een microfoon verstoppen. Maar als ik de microfoon wil plaatsen gaat iedere keer het alarm af = game over.

    Ik heb het level nu al 20 keer overgespeeld en alle bewakers gedood en verstopt, maar nog steeds gaat het alarm af op het moment dat ik de microfoon plaats???

    Wat doe ik verkeerd???
     
  2. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet via de achterkant van de tent naar binnen gaan,dan plaats je de bug en ga je via de zelfde route weer terug,maar nu blijf je in de tent zitten dus ga niet helemaal naar buiten.
    luister het gesprek af en als het goed maar dit weet ik niet meer zeker gaat het alarm af
     
  3. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je al de bewakers leven voor het afluisteren? Ik heb ze de hele tijd eerst allemaal uitgemoord voordat ik de tent in ging. Misschien zit hierin de fout??
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet dat ik het level/singleplayer ooit gespeeld heb [enkel een demotje en multiplayer van vriend], maar ik neem aan dat je die ventjes niet moet doden, anders valt er niet veel meer af te luisteren denk ik. :cool:
     
  5. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ze meen ik doden maar dan moet je de lichamen wel verbergen,
    beter is om niemand dood te maken,
    ik denk ook dat dat jouw fout was .
    je maakt iemand dood maar liet het lichaam liggen,vervolgens ziet een andere bewaker dat lichaam en laat het alarm afgaan
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    I heb ze niet vermoord. gewoon eerst de tent binnensluipen dan krijg je ergens berichtje dat je microfoontje kan plaatsen. daarna ben ik terug gegaan waar ik naar binnen was gekomen, zo'm klein zijtentje waar je door het raampje kan kijken. en dan gewoon wachten tot ze weer weggaan..simpel.
     
  7. -TheKes-

    -TheKes- Fable(ous)

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt. Ik zal het eens proberen zonder de bewakers te doden
     

Deel Deze Pagina