1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XSN] Top Spin "Grand Slams" seizoen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door The Hammerman, 24 nov 2003.

  1. ferrari4ever80

    ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hetzelfde met Fitty

    Ik heb hem een friend request gstuurden nog niks gehoord en ik wil idd graag spelen. Want ik ben nu 29 op official en 37 op exhibition, dus ik denk dat ik best een goede kans maak op de eindzege, het zou jammer zijn als ik dan met een cointiss eruit zou liggen.
     
  2. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik nou, heeft er iemand een idee???

    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
     
  3. rfa

    rfa Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet, maar ik moet mijn match dus ook nog spelen :mad:. Ook al heb ik vrijwel zeker geen kans op de eindzege ( daar heb ik het spel nog maar veel ste kort voor) ik ga liever strijdend ten onder dan op puur geluk via een coin toss verder
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet tegen jou maar jij hebt nog niet gereageerd op mijn berichtje... Dus zeg maar waneer je wilt spelen (via xsn) haha en of je strijdend ten onder gaat ;) !!
     
  5. rfa

    rfa Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb idd niet gereageerd, maar ook nog niet eens gezien dat ik berichtje had eigenlijk :$, en strijdend ten onder...ik ben er klaar voor om genadeloos van de baan geslagen te worden :D
     

Deel Deze Pagina