1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Yager]Hulp gezocht, 3e level(1e 'echte'level; niet-training)

Discussie in 'Algemeen' gestart door MORPHEUS, 21 jun 2004.

  1. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Die flightgames beginnen me de keel uit te hangen! Na met Crimson SKies dagen lang hebben te gekloot om een klein irritant k** foutje kan ik nu met Yager ook niet verder komen.

    3e level, het eerste level waarin je niet wordt getraind, bij die gare submarine(onderzeër). Je moet de 'tanks' neerschieten. Wat de FAK voor tanks?? Ballasttanks? Aanvalstanks? Luchttanks? Gastanks? Sokkentanks :confused:

    Op dat hele gevaarte zitten allerlei vage dingen. Heb ik allemaal getracht eraf te blazen, maar de tijd dringt.

    iemand de uitkomst O-) ?
     
  2. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem gehad en aan iemand geruild, je weet misschien wel wie ;)

    Maar je kan volgens mij in die onderzeeer zelf vliegen. Er zit aan de voorkant een opening. Daar schiet je op de motor en dan kan die volgens mij niet meer varen en dan is het een eitje.
     
  3. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Aan de zijkant onder die turrets zitten brandstoftanks... volgens mij zijn er aan beide kanten van de submarine 2, dus 4 in totaal:p... maar dit weet k niet meer zeker... je moet gewoon ff zoeken tot ie ergens op locked en daar moet je dan op schieten... schieten op dingen waar hij niet op locked heeft geen zin...
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    okido, hij had al eerder op targetsgelocked maar zonder resultaat de doelen kapotgeschoten. Zal ff proberen of het lukt.
     
  5. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij dat level in die submarine vliegen, dan moet je ergens in die submarine stil hangen en je raketten selecteren, als het goed is, gaat je 'crosshair' richten op een of andere balk onder aan dat ding, net boven t water, zo niet probeer er dan zelf op te richten. Schiet er dan een paar raketten op, en dan heb je die submarine heel gauw, en ook nog eens gemakkelijk de pleuris in geblazen. Als ie opblaast moet je gauw eruit vliegen voordat je zelf ook in je zeemansgraf wordt gesleurd. That's it :cool:
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, dat is een betere uitleg dan de mijne
     
  7. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Thank you, thank you, I´ll be here all week 8)
     

Deel Deze Pagina