1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Yager] Probleem in level: The Crush.

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 18 jul 2003.

  1. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus in het level " the crush" bij yager en je moet een ruimteschip vernietigen door met je napalm gun ergens op of in te schieten....maar het probleem is dus ik weet niet waarop/waarin. ( Het is egt heel iritant ... ik heb ALLE vliegtuigen en ALLE turrets kapot geschoten......maar nu die straal nog die je met behulp van je napalm gun op de een of andere manier dus kan uitschakelen door erges op/in te schieten.......


    Weet JIJ hoe het moet..? Pllz vertel het dan even:):)

    tnx alvast:)
     
  2. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht ff Crush welk level is dat ook alweer. Is dat dat level nog voor die trein of vet erna?

    Dan kan ik je wel helpen als het daarvoor is.
     
  3. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    neej het is heel ver erna....dat van die trein ( waar je achter moet schuilen toch??) is ergens op de helft.....ik zit vast in " the crush" dat is het laatste level.......:)
     
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    o ok. Hum dan moet ik nog wel ff. Ik zit nu in dat trein level.

    Suc6 dan maar
     
  5. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dankje...zit jij erges vast?? Want dan kan ik jou helpen... want ik ben daar al geweest..
     
  6. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Uh ik ben dus nu bij die trein. Moet erachter schuilen. Nog niet echt goed geprobeerd maar daar komt morgen wel verandering in.

    Maar dit spel is wel echt dikke fun. Zoals ze al zeggen net een film. Vooral: Wodka acquired ;)...... (of hoe je dat schrijft). Lachu momenten zijn dat.
     
  7. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man k vind het nog steeds een van de beste spellen op de xbox...maare game maar effe verder dan kunnen we misschien samen da probleem oplossen...ken je nog iemand anders die al verder is??
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Uh de mensen die ik ken en die een xbox hebben zaten raar te kijken toen ik met Yager aankwam.

    WTF is dat nu weer voor een spel. En al gauw vonden ze het nix aan en zat ik brute force te spellen (die is pas gaar vind ik)

    Maar ik zal verder spelen en als ik daar ook ben dan zal ik het laten horen.
     
  9. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx want het is vet iritant ik heb het al 20 keer geprobeerd en leke keer meot je ongeveer 8 minuten gamen om bij dat stuk te komen......:)
     
  10. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is gaar. Maar ff doorzetten he ;).
     
  11. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx....later kom je op heel veel andere levels..die zijn vet moeilijk zoals:

    In zon basis met allerlei bewakingsvliegtuigen ... das EGT moeilijk..ik heb daar egt de hele nacht over gedaan. Dan moet je steeds in de damp gaan zitten zodat ze je niet kunnen zien....maar ik heb ze gewoon allemaal neergehaald hwhaha. Je moet gewoon kei vaak die second function gebruiken van die machine gun waarbij je achter je kan schieten wanneer er een raket achter je zit.....

    Bij dat level moet je heel veel in de damp gaan...een als ze je niet zien alle vliegtuigen kapot schieten....Je moet ook een reserve moto voor iemand regelen en dat is super iritant want ik nam in het begin steeds de verkeerde weg...maar dat zie je vanzelf wel.
    let wel op die grote vliegtuigen want die schieten je in 4 schoten kapot.:):) maarja als je daar bent denk ik dat ik je wel kan helpen....:)
     

Deel Deze Pagina