1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda A Link To The Past

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 10 okt 2010.

  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kent dit leuke avontuurspelletje voor de SNES niet?Heb hem nog steeds.
    Heb hem gisteren ook op de wii gekocht van de punten.Zo leuk vindt ik hem.
    Die SNES kan ik namelijk niet binnen spelen en in het kamertje overdag is niet zo heel erg gezellig om te spelen.Maar goed wat vonden jullie van dit spel?Spelen jullie hem nog regelmatig?Overigens die 3D Zelda's vond ik niks aan.
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Eerste en beste Zelda-game die ik ooit gespeeld heb :)

    Het is ook een lange game, veel wapens en kerkers. Echt heel veel plezier aan beleefd. En tegenwoordig als je ergens vast komt te zitten, zijn er allerlei manieren om erachter komen met Internet enzo hoe het moet. Maar dat was er toen nog niet, dus heb ik het soms ook maanden lang weggelegd. In het Ijspaleis zat ik het langst vast, toen moest je ergens aan een standbeeld trekken om een deur te openen. Hij was goed :D
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.Dat weet ik nog maar al te goed.Vroeger toen wij voor het eerst de SNES hadden zaten zelfs mijn ouders 's nachts nog te spelen om te ontdekken hoe je verder moest komen.En indd nu kan je makkelijker uit vinden hoe je verder komt.Maar toch zoek ik dat zelf liever uit.Het is indd een lange
    game.Maar dat vindt ik juist leuk.Nu kan ik er weer plezier aan beleven.
    Alleen heb ik hem op de SNES later veel eerder uit gespeeld dus ik doe er langzamer mee.:)
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, ik weet nog dat er toen soms tips stonden op de etiketten van frisdrank flessen in de supermarkt. Onder andere eentje van dat je onder een brug een extra potionfles kon vinden. Maar ben het wel met je eens dat het veel leuker is om zelf uit te vogelen. Heb hem zelf ongeveer 10 jaar nadat ik hem voor het eerst uitgespeeld had nog eens gespeeld, maar toen deed ik er maar 3 dagen over. Als je alle geheimen eenmaal weet, is de lol toch een stuk minder helaas, hoe langzaam je ook speelt ;)
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Beste zelda Imo.
    echt zo vaak uitgespeeld toen die net uitkwam op de Snes./_O_
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Qua geheel idd de beste Zelda, maar qua impressie was ik toch veel meer verbaasd door OOT, omdat die op dat moment zo'n grote stap vooruit was!
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd.En toen kon je ook de nintendo lijn bellen was best handig.Alleen nu op internet is nog makkelijker.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De Nintendo hulp-lijn :lol:

    Wat een nostalgie . . . . .Die mensen wisten het ook iedere keer. Heb ze een paar keer gebeld over natuurlijk

    Zelda
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    OT:

    Ik had 1x gebeld over een vraag van Donkey Kong.Zegt ie gozer maar mevrouw dat staat gewoon in het boekje hoor.Hahaha had ik erover heen gelezen.

    Ik vindt Zelda Ocarina of Time en Majora's Mask niks aan.Ik heb ze dan ook nog niet uit gespeeld.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Majora's mask heb ik niet eens aangeraakt, Ocarina of Time wel. Toen kwamen de shooter een beetje in zoals goldeneye,perfect dark.

    Vanaf dat moment kocht ik alles wat Rare maakte, totdat ze onderdeel werden van Microsoft.
     
  11. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    GoldenEye is geweldig.Die speel ik af en toe nog eens.Perfect Dark vond ik weer niet zo leuk.
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Beste 2D-Zelda :). Toch vond ik Ocarina of Time beter en epischer. Die trok mij nog meer mee. Maar dit is zonder twijfel op OoT na de beste Zelda-game.
     
  13. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat kan.Smaken verschillen.Zelf vindt ik Zelda A Link To The Past de beste Zelda game.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    A Link to the Past was zeker en is zeker nog een game die enorm goed is, maar me favoriete blijft Majora's Mask wat veel niks aan vinden door 1 of andere reden door het hele tijd systeem neem ik aan :+, Maar me nickname ''Oni''Ryo komt ook van Majora's Mask van natuurlijk het laatste masker in het spel, Fierce Deity Link(OniLink), maar goed ik vond in MM gewoon het hele drama en gewoon hoe diep het spel was enorm mooi.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Misschien inderdaad de meest ondergewaardeerde Zelda die er is. Ik heb ook echt genoten van Majora's Mask. Volgens mij samen met Ocarina of Time de enige die ik ook voor 100% heb uitgespeeld. Alles maskers verzamelen was erg lastig.
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen idee want ik heb maar 1x dat spel gespeeld en nooit meer aangeraakt.Wil ze ook allebei dan verkopen.:eek:
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Geef ze dan een kans ;). Het zijn namelijk geweldige titels met de nodige uitdaging, vooral Majora's Mask. Als je het namelijk niet goed kan, zit je dus echt aan de tijd gebonden en mag je na 3 dagen ingame weer opnieuw beginnen XD.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Majora's Mask was erg vet heb hem echter ook nooit uitgespeeld wel tot laatste tempel oid gekomen. Maar de sfeer in die game was echt heel sterk.
    Overigens ook de énige 3D Zelda die ik niet heb uitgespeeld. Weet nog wel dat je zo'n big ass zwaard kon halen bij dekus in de sneeuwbergen, vet ding was dat :D
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  19. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze aleens gespeeld maar niet uitgespeeld want dan zat ik vast en had ik geen zin meer om verder te spelen.En Majora's Mask vond ik niet zo leuk
     

Deel Deze Pagina