1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziggo connect box en Xbox One probleem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door crashingbiggel, 31 jan 2017.

  1. crashingbiggel

    crashingbiggel New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen .
    Ik heb al sinds jaar en dag Ziggo als provider en nooit problemen gehad met Live .
    Maar sinds 2 maanden heb ik de nieuwe Connect box van Ziggo en sinds dien werkt mij Live niet meer .
    Ik heb alle poorten open gezet en vast Ip adres aan te One toegewezen, dit heeft 2 dagen gewerkt en nu kan de One weer niet op internet komen .
    Melding die ik krijg is dat de One de DHCP niet kan vinden, dit is vreemd want die staat gewoon aan in mijn router .
    Met de oude Modem heb ik nooit problemen gehad, ik heb echt alles geprobeerd om het werkend te krijgen, vast Ip adres, poorten van portforward.com open gezet, alles handmatig ingevoerd en vast gezet, in de modem een regel gemaakt dat de One altijd een vast IP adres krijgt met daarin het juiste Ip en Mac adres .. IK WORDT GEK ..
    Heb ook nog een 360 en die heeft nergens problemen mee, Heb ook al geprobeerd om netwerk wireless te maken zelfde euvel .
    Er zitten tussen mij One en de modem alleen een switch ( geen router die IP uitdeelt )

    Klink dit iemand bekend ?? wat kan ik doen om weer live te gaan
     

Deel Deze Pagina