1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoek n clan...

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pride, 28 okt 2010.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hey mense,

    Ik zoek een clan, wel een echte gaming clan dus mensen die veel online zijn en vaak samen spelen.

    Mijn Games:

    CoD:MW2
    BFBC2
    Halo Reach
    CoD: Black Ops( 9 november ofc)
    Assins creed: Brotherhood(19 november ofc)

    Verder heb ik ongeveer 45 andere spellen nog liggen dus heb games zat om mee te gaan game.

    Ben 21 jaar game veel MAAR heb er nog wel een leven langs.... dus ik ben niet 24/7 online.

    Ik game al ongeveer 11 jaar ben begonnen op de PC met Medal Of Honor Allied Assault ben daar ook met 8 anderen( dus ook een clan ) ongeveer anderhalf tot 2 jaar lang eerste europa geweest, zou het nu nog spelen maarja het word ouder en iedereen begon te cheate dus dan zoek ik het nietmeer.

    Speel nu zon 5 jaar ongeveer op de xbox.

    AUB PM als je interesse hebt.

    Wil best een trial doen is geen probleem maar dan word de naam nog niet aangepast, de naam word veranderd als ik word toegelaten van te voren word er niks aan gedaan.
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Je mag me wel toevoegen: LoNe HeRo NL ---> Speel regelmatig online games met anderen. Door de weeks heb ik niet heel veel tijd, maar 's weekends zit ik er vaak lang achter.

    Speel vooral:
    - Call of Duty 4, Call of Duty 2 (MW2 heb ik afgezworen, dus die speel ik niet meer)
    - Medal of Honor
    - Dead Rising 2
    - Guitar Hero (4 & 5)
    - Gears of War 2
    - Battlefield Bad Company 2
    - Rainbow Six Vegas 2
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja wilje best toevoegen maar je hebt geen clan dan?
     
  4. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik zit in een clan (Rv genaamd), we deden eerder vaak clanmatches enzo maar nu doen we dat niet meer zo vaak. Misschien is het wel weer tijd om het op te pakken en weer clanmatches te houden.
     

Deel Deze Pagina