1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zoekt fifa 12 club!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TW1ST3DxGOD, 28 feb 2012.

  1. TW1ST3DxGOD

    TW1ST3DxGOD Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij wil ik me graag aanmelden bij de clubzoekende leden,

    TW1ST3DxGOD

    heb een pro van 100% en ben bereid op elke positie te spelen ( op GK,ANY en CB na)
    ikzelf wil het liefst ergens in de aanval of middenveld spelen. maar op RB en LB zou ik mezelf ook thuis voelen.
    in de aanval heb k wel wat meer ervaring dan op andere plekken. ik heb/had zelf ook een eigen club en daar ben ik ST met 132 Goals en 42 assisten in 78 wedstrijden. dit is niet een prachtig statistiek maar ben bereid dit te verbeteren.
    Ik heb in meerdere clubs gespeeld dus heb wel een beetje ervaring maar ben zeker geen clubhopper.
    ik ben 18 jaar en ben dagelijks wel een uurtje ofzo beschikbaar.
    ik ego niet maar als het erop neer komt kan k me mannetje wel voorbij.
    ik heb natuurlijk ook een mic die ik dagelijks kan gebruiken.
    dus als iemand een clublid zoekt ben ik beschikbaar.(voor een lange tijd)



    ik hoop dat hierbij voldoende informatie heb meegedeeld (lijkt wel een zakelijke brief zo )
    als iemand contact met me op wilt nemen kunt u me PMe of me GT toevoegen TW1ST3DxGOD
     
  2. N1ght f4lls

    N1ght f4lls Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Club join

    hey,

    MIsschien kan je het eens met mij samen proberen? ik ben ook 18 jaar en ik ben ook een uurtje per dag en soms wat langer online. Ik vind gezelligheid net zo belangrijk als prestatie. Dus ook vind ik het leuk als je houdt van een beetje slap ouwehoeren!
    Als je zin hebt om eens met mij een pot te spelen moet je maar eens een bericht sturen naar: N1ghtf4lls

    Ik hoop op een reactie
    Groeten N1ghtf4lls
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kijk ook even in het Wolf Pack topic. Wij zoeken ook nog iemand! Wij zijn vrijwel iedere avond actief en naast gezelligheid spelen we om te winnen. Voeg me toe als het je wat lijkt en dan kunnen we wat potjes spelen.
     

Deel Deze Pagina