"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    het is goed zo, je kan easy en snel herkennen wie wie is, en het moet niet zo'n heel filmpje worden of zo'n mega plaatje (stel je voor dat we allen zwaar grote signatureplaatjes in onze sig stoppen :confused:
    hoe onoverzichtelijk wordt het dan!!

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bijv. darkwing herkennen aan z'n plaatje, en dat is geen groot plaatje. Daarom ook, tis bedoeld voor de herkenning; Zephyrus herken ik aan z'n plaatje, Orcrist herken k aan z'n plaatje.. ga zo maar door. Een stilstaand plaatje is goed genoeg en is toch enkel bedoeld voor de herkenning.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof zeker dat het zal werken, maar het oog wil ook wat. Ik ben het daarom dus eens met Darkwing dat het niet leuk is als iedereen straks een halve film als avatar heeft. Het is voor herkenning en dan heb je genoeg aan een kleine 10kb en 80x80 pixels.
    Je kan me niet wijsmaken dat het forum ineens beter wordt als de avatars meer kb's mogen bevatten. Een forum is goed, als er veel gepost wordt, en dat die posts waarde bevatten.
    Het forum top 10 wordt beoordeeld op het aantal posts, dus dat betekent niet altijd dat dat het beste forum is, wel het grootste.

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat 10 kb genoeg is.. Ook om overzichtelijkheid en rustigheid van het forum.

Maar Elgee :eek: Je moet het er toch mee eens zijn dat mensen op dit soort fora komen VOOR HUN PLEZIER? Dan lijkt het me logisch dat het leukste forum ook het beste is!
    De 'waarde' van de info op xbw hoeft van mij niet beter te worden hoor! Ik vind het best als er over zoiets onbelangrijks als een console gepraat wordt. Maar het belangrijkste is: Dit forum is niet minder goed omdat het niet zo veel inhoud heeft.

5. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik zeker met je eens (het FOK forum staat namelijk op nummer een (qua aantal posts) omdat daar zo ongelovelijk veel onzin topics en reacties zijn. maar ieder mens kan wel zien dat tweakers toch wel het grootste beste en vooral netste tech forum van NL (en ik denk ook wel over de hele wereld, de meeste zijn namelijk een grote choas enzo)

Maarja das ook offtopic :eek:

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zie je mij iets anders zeggen dan? Ik zeg alleen dat als je superveel posts hebt, dat dat dan niet direct betekent dat het een heel goed forum is, wel een groot forum (vanwege die vele posts). Ik heb het ook helemaal niet gehad over of een forum leuk is...en dat XBW een slecht forum, tja dat weet ik ook niet waar je dat ineens vandaan haalt, het is juist een heel goed forum.

Maar we dwalen hier van het onderwerp af. Er gaat toch niets veranderen aan de avatars imo.

Edit\\ Discusieer dan maar veder Fardo;)

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    om een slotje vragen als er nog een discussie is? Ik denk dat het juist leuk kan zijn als er meer creatifiteit komt. Misschien dan niet als avatar maar dan wel voor je persoonlije pagina? Ik ben het trouwens eens met TheEvilCuber het GOT forum ziet er namelijk niet druk uit. Ook stoor ik me niet aan de grootste xbox site (Teamxbox). Juist door je creativiteit kan je je ontplooien en dat is een extra positieve impuls voor de community. IMHO is xbw gee slecht forum.. integendeel dit is mijn thuis en ik wil mijn thuis op vrolijken ;)

Ik verwacht trouwens niet dat iedereen (drukke avatars gaat nemen) kijk bijvoorbeeld naar het andere fora ... als je een pagina kiest op teamxbox of got zie je er misschien 1 of 2.

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wauw.. Mooi gezegt Fardo!:)

Ik zou graag willen al was er meer KB want de grote dat geeft niet wat.
    Maar al heeft iedereen een vet strak plaatje van veel KB en dat moet allemaal op deze server dan loopt alles heel traag..:eek: Maar zoals Fardo al zei voor je eigen persoonlijke pagina zou het wel wat zijn:)

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nou heb je hier op xbw al het unieke dat je een geheel profiel (naast je standaard forum profiel) kan bij houden, en nou wil je tóch een grotere avatar om daarin je creativiteit te uiten? Vermaak je eerst met je profiel, link die in je sig, en mensen die je creativiteit willen zien die klikken erop en worden niet gedwongen om je creativiteit te absorberen. Het is geen CKV klas. :)

10. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal host je die plaatjes zelf :) (iederen heeft wel 10mb hosting ofzo van zijn internet provider)

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind iemand het erg als ik jullie allemaal een beetje zeikerds vind? Niks persoonlijks...

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het erg.. Je post vind ik zwaar irritant, niks persoonlijks...

@ Elgee Ik begreep je denk ik verkeerd! Mn excuses, ik dacht dat je de topics op dit forum te weinig 'waarde' vond bevatten. Dit bedoelde je blijkbaar niet, sorry!

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het erg dat jij je post niet onderbouwt.

14. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staan er in je persoonlijke profielen geen opties om plaatjes / avatars uit te zetten per gebruiker? Meeste forums hebben dit, SPECIAAL voor mensen met inbel modem. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje onzinnig klinken dat voor die 2 of 3% modem gebruikers de "looks" van een forum laag te houden. Avatars en signatures maken de boel een stuk levendiger.

15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de 'looks' van dit forum juist zo goed omdat de layout niet zo druk is.. stel je voor dat iedereen een avatar zoals ruud bijvoorbeeld nu zou hebben. dan knippert je hele beeldscherm terwijl je gewoon wilt lezen!

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een slecht argument...
    Met een zie Ruud hij kan met een beetje grote al een hel drukke maken.
    Er zijn ook mensen die een rustige kunnen maken, daar zouden de mods op kunnen letten(regels bijvoegen/aanpassen)
    Bij grotere avatars (80 X 80 is een goede grote BTW, ik heb het over de 10kb) kun je ingewikkeldere en langere filmpjes enzo laten zien.
    Mogelijkheiden bieden zich aan en iedereen die een beetje creatief is kan zich uitleven _O_

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het lijkt me dat het niet nodig is dat ik weer in herhaling hoef te vallen... lees mijn vorige posts door en zie de argumenten om het zo te houden zoals het is.

18. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden er grotere avatars moeten komen ??? Ik vindt dit formaat prima, het is af en toe een beetje lastig om een geschikte te vinden (bestandsgrootte en formaat) maar met een beejte beeldbewerkingsprogramma kan je dit zelf aanpassen, en de avatars zijn ook gewoon duidelijk te zien dus ik zie het probleem niet, als je een grotere neemt wordt t juist alleen maar onoverzichtelijker lijkt me...

19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    tja met de skills van ruud is dat geen probleem.. zoals je ziet (kijk maar op t forum) kunnen niet veel anderen het met zo weinig ruimte

20. Ruud

Ruud Guest

//edit: ah, jullie hadden het al over me (l)

Deel Deze Pagina