Ik snap het hele probleem niet, als je nieuwe games hebt maak je toch lekker weer een nieuwe thread aan, staat die ook direct bovenaan, en kan je de threads op verschillende tijdstippen kicken.
Ja, lekker makkelijk, en maar meer rotzooi maken in x-bazar en maar de regels indirect aan je laars lappen.
Wat ik dan niet snap is het zelf zetten van slotjes op threads. In X-bazar kan ik zelf mijn eigen threads sluiten, wanneer ik dat wil. Ik kan echter geen eigen threads sluiten in het Gamesforum of op de Green Mile. Als dit mogelijk is, dan kan het haast niet anders dat dit ook mogelijk is voor zelf titels aanpassen.
Nee, dat zijn 2 compleet verschillende features. Het ene is wel in te stellen per forum, het ander niet. Je zou je ook gewoon neer kunnen leggen bij het feit dat het niet kan....
Onder andere, wat Tim hier zegt... Maar ik heb niet extreem veel verstand wat Vbulletin nou wel en niet kan en het was maar een suggestie om te helpen. Ik ga er echt niet dood aan als het niet doorgaat hoor...
Loop niet te blaten, als je een paar dagen later nog iets zinnigs toe te voegen hebt en daardoor toevallig 2x achter elkaar post zie ik dat absoluut niet als een dubbelpost.
Nee, dat is als er twee dezelfde berichten worden gepost, gebeurt zo af en toe wel eens. Als dit bericht bijvoorbeeld twee maal identiek gepost word in een keer. Maar wat ik bedoelde is dat als je telkens nieuwe threads aanmaakt, je alleen maar zooi krijgt en als je twee dezelfde threads hebt lopen, die je om de beurten kicked, dan is dat dacht ik ook een vorm van crossposten, maar dit durf ik niet te zeggen. EDIT: Ja, zo vatte ik het niet op, maar kan wel, Dan heb je gelijk, Darkwing
heb je wel gelijk in,wordt het wel een beetje onoverzichtelijk. @ darkwing,was niet serieus bedoeld hoor ............hap,hap