Halo2 op xbox360

Discussie in 'Algemeen' gestart door moederfietser, 2 jan 2006.

1. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen

ik heb een tijdje geleden mijn xbox360 aangeschaft. die 360 zou ook nog gebruikt worden voor halo 1 en halo 2. halo 1 heb ik nooit last mee gehad, werkt gewoon goed, maar halo 2 doet wel raar. soms loopt de xbox gewoon vast, niet echt relaxed, en soms krijg ik nog iets raars wat heel moeilijk te beschrijven is. je hebt voordat je aan een level begint altijd een filmpje. soms krijg ik in het spel het eerste beeld van dat filmpje, maar dan in grijs-wit, zodat het beeld waarin je eigenlijk aan het spelen bent ook nog zichtbaar is. ligt dit aan de emulator of is de videokaart van mijn xbox360 het aan het begeven? heeft iemand anders hier ook last van? ik hoor het graag.

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat heet updaten... je xbox 360 draait Halo2 pas weer goed als je dat gedaan hebt...

3. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de nieuwste update binnen denk ik. ik speel halo 2 ook gewoon op live, dus ik download iedere keer de update als hij zegt dat ie een nieuwe update heeft. is er dan ergens een sectie in xbox live waar de nieuwste emulators voor de spellen staan?

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Een kerel die ik ken heeft dit ook!
    Hij heeft mij een plaatje ervan gestuurd.
    Post hem zo wel even.

Althans, ik weet niet of hij precies hetzelfde heeft al jou, maar hij heeft wel iets raars met zijn Halo 2 op de Xbox 360.
    Ik zelf speel het niet dus ik ken het probleem niet.

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf ook Halo2 op de 360, maar heb zelf geen problemen. Heb ook geen Xbox-live (heb wel het kaartje gekregen bij mun premium), dus ook geen update geinstalleerd. Dus Halo 2 draait bij mij zonder enige modificaties goed. Kun je misschien je probleem vastleggen (foto's)?!

6. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik spring dan blijf ik heel lang in de lucht hangen, bij live iig, ook hoor ik iedereen heel zacht praten.

zover ik weet heb ik alle updates gedownload, heb versie 1.1 (bij het beginsscherm)

7. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dat alleen bij het live gedeelte, misschien dat er daar iets fout ligt. Speel het zelf niet live dus.... Toch maar ff klagen bij Microsoft :9

8. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    FuriousFreak, zoiets heet lag. als je zoiets nog een keer krijgt moet je maar eens doodgaan en dan achter de namen kijken naar die kleine icoontjes, dat zijn van die verticale streepjes en die hebben een kleur. groen=oke, geel=minder, rood=slecht. als het vaker voorkomt dat jij zo'n rood balkje hebt zou ik als ik jou was toch maar een beter (sneller) internetabonnement afsluiten.

maar heeft niemand een oplossing voor mij? toenet weer volop last gehad van vastlopers, toevallig gebeurt dat iedere keer bij de singleplayer, bij de multiplayer nog nooit last van gehad, geen vastlopers en ook geen rare beelden.

9. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister een lcd tv gekocht, de samsung le26r41b, relaxed ding, PGR3 ziet er echt mooi uit:), maar met die rare beelden in halo 2 ben ik bang voor inbranders, hoe zit dat met (deze) lcd? want in de handleiding staat wel dat ik er uit voor moet kijken.

10. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik halo 2 wil updaten zegt hij dat me display settings niet goed zijn???
    Ik heb alle resoluties al geprobeerd

HELP!!

11. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man, dat iedereen mijn topic vol komt spammen met zijn problemen maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Moederfietser, is er nix mis met jouw DVD dan? Ik heb er totaal geen last van met singleplayer.... En btw, wat kostte dat scherm, en is het een beetje mooi? :D

13. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien hoe het komt dat vooral de gedownloade maps van halo2 zo slecht draaien op mijn 360?? het beeld is vaak heel schokkerig als het een beetje druk is op het scherm.

14. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is een leuk schermpje, 26" kostte me 1000 euro, maar dan had ik er wel volledige pixelgarantie op, dus macht er binnen 2 jaar een pixel defect raken dan krijg ik binnen 24 uur een nieuwe vervanger. goedkoopste op internetwinkels was ie 920 euro. tja, het beeld, ik kan niet echt zeggen dat ik het er heel veel bete uit vindt zien. misschien komt dit wel omdat ik mijn instellingen niet goed heb staan? ik eb mijn xbox wel op hdtv en die kabel ook, maar moet je nog iet s in je tv instellen of gaat deze automatisch over op hdtv??

15. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

LOL :{ , Ik speel nu al bijna een jaar Halo 2 op Live, dus mij hoef je niet uit te leggen wat lagg is ;). Btw, ik heb een internetverbinding van 6 mb down/1 mb up, dus daar zal het echt niet aan liggen hoor :) (die "streepjes" kun je ook bekijken door op de "back" knop te drukken :{)

Overigens is het niet alleen het springen, maar ook hoor ik mijn eigen teammates heel zacht en onduidelijk. Deze problemen heb ik pas sinds ik Halo 2 via mijn 360 speel, dus jouw antwoord gaat helaas niet op.

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  16. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt het dat als je gewoon single player doet dat er bij de tussenfilmpjes soms wel is een kleine FPS drop is. Dus het draait zegmaar op 30 FPS en dan soms op 28 FPS. En in het begin met die kapitein in het wit. Als hij zegmaar loopt naar de camera word het beeld ineens scherp. Dus van minder scherp naar scherp.

Is dit normaal of ligt dit gewoon aan de Xbox 360? Of ligt dit zelfs aan mijn TV en dergelijke? Heb gewoon normale TV.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ... de BC is nog niet echt optimaal ... Men komt wel regelmatig met updates :)

18. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt! Geen problemen dus met mijn Xbox 360 :p

19. moederfietser

Leuk Bevonden:
    0
    heb tijdje terug contact op genomen met microsoft over de bc compatability van halo 2 en die rare strepen/vagen/etc. we moeten gewoon wachten totdat er nieuwe updates komen en mijn xbox 360 werd niet vervangen door een nieuwe (niet dat ik dat wou, maar vooruit)

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 werkt bij mij goed op de 360. Alleen klopt het dat het niet op je gamercard erbij wordt gezet of je Halo 2 speelt?

Deel Deze Pagina