Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik moet voor die dark brother hood zon gast vermoorden in bruma.
    de missie heet volgens mij "accidents happen" maar ik kon die gast z,n huis niet in omdat de deur opslot zit.
    En hoe moet ik die gast vermoorden want ik d8 dat je tussen een bepaalde tijd die kill moest maken??
     
  2. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat hoe die quest moet.

    Ga achterom het huis, via de kelder. Sneak om de gaurd heen en ga naar de bovenste verdieping, ga dan naar de slaapkamer en daar moet een verborgen luik zijn in de muur "je ziet een gat" Ga daarin. Je komt in een gang, aan het einde kan je een touw losmaken die een beeld aan de muur vast houd. Maak het los tussen de tijden die jou worden aangegeven.
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    @apoc123
    Het is zeker geen dolk, het handvat is echt groot
    en die dingen aan de zijken ook (die boven het handvat)
    Het ziet er echt vreemd uit vind ik, niet in verhouding.
     
  4. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom maar niet bij de thieves guild, ik ben al een paar keer opgepakt en naar de gevangenis geweest maar er komt nog steeds niemand weet iemand hoe dit komt ?
     
  5. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Noujah je moet om 7 uur (pm geloof ik) dus als het schemerd moet je er heen en dan zie je lichtjes.. (om ze zo maar te noemen) dood die lichtjes met een magisch wapen of gewoon magie, klik op hun en pak die troep. praat dan nog eens met dat beeld en hij verteld je iets..
     
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    @omargon: nee, je wapen van The Dark Brotherhood groeit niet. en de verhouding is gewoon zo.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hey ik heb echt hulp nodig bij de quest: mages guild suspension.

    Ik moet 20 dragon's tongue en 20 Redwort Flowers plukken, maar ik weet echt niet waar ik die kan vinden. Willen jullie aub antwoorden :)
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook hulp nodig bij een quest.

    In de quest moet ik een schilder terug vinden die vermist is. Als je wat verder speelt kom je in een schilderij terecht waar je tegen trollen moet vechten. Nu weet ik dat je ze moet verslaan door spul uit die fles die je hebt gekregen op je wapen te doen. Alleen als ik 2 trollen heb verslagen is de fles leeg en kan ik de rest niet meer verslaan. Hoe doe ik dit????
     
  9. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja dat heb k ook je kan kan makkelijk redwort flowers vinden in noordelijk gebied bij bruma en verder naar rechts (gebieden met sneeuw)
    dragons tongue weet k ook nog nie... k heb er eentje
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu de eerste Gate gesloten... nu zegt zo'n Guard achtig iemand dat ie wil dat ik hem join.. dat moet toch wel? en moet dat meteen of kan ik eerst ook wel wat andere dingetjes doen?(sideqeusts etc) blijft dat ventje daar wel staan?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag. Al die logotjes die ik zie als ik b druk wat betekenen ze. En waar kan ik het beste mijn wapens verkopen/kopen?
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    staat in het boekje uitgelegd;)

    de eerste betekent de waarde
    de tweede hoeveel ''draagkracht''
    de derde de schade die het aanricht
    de vierde in welke staat het is ( 100% = goede staat )*)

    Ik heb ook een vraag, hoe heet het voorwerp waar ik zelf poisens mee kan maken, een soort bakje:{ , hoe heet dat en waar kan ik het kopen?
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thanx, maar weet je ook mischien een andwoord op die andere vragen?
     
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet, nadat je weer vrij bent gekomen, eerst gaan slapen. Als je dan weer wakker wordt dan komt er iemand naar je toe (dat was bij mij tenminste zo).
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je gaat slapen dat is de Dark Brotherhood, bij de Thieves guild kan het even duren, bij mij duurde het ook even voor ze mij uitnodigden. ;)
     
  16. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0

    super bedankt voor jullie hulp ik kan weer verder_O_ _O_
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik verder moet komen? Want ik kan nu verder niks meer doen omdat ik in dat schilderij vast zit.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Maakt niet uit sinds je tegenstanders' level afhankelijk is van je eigen. Ik heb het rond level 7-9 gedaan dacht ik, maar ik zou het eigenlijk redelijk vroeg doen als je er zin hebt sinds het je heel wat exp en geld oplevert.

    Je moet de disposition van de handelaar in het oog houden en iemand zoeken waar deze zo hoog mogelijk is. Het kan bv ook dat deze hoog is/wordt doordat je voor de persoon in kwestie een quest hebt gedaan of lid is van je guild.

    Bij iemand met een hoge disposition kan je de prijs hoger (verkopen) al dan lager (kopen) zetten. Ik met mijn Altmer char moet dus meestal Orcs ontwijken sinds deze van nature haatdragend lijken tegenover High Elves.
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    edit: Excuses voor de dubbele post, niet op gelet dat ik het laatst hier gepost had.

    Op bezoek bij een of andere mages guild hoorde ik iemand praten over '...who can teach you the art of destruction'. Ik vraag meer info en kom bij een of ander vrouwtje terecht die in openlucht woont bij een of andere ruine en me de opdracht geeft 20 bear pelts te verzamelen vooraleer ze me het zal leren.

    Weet er toevallig iemand of de quest het waard is, leert ze je een goede spell, of krijg je gewoon een level (of meerdere?) in Destruction erbij. Ik heb lvl 77 ofzo daarin, ik wou er dus even zeker van zijn dat ze niet met 'can't teach you anymore' afkomt.

    En iemand een idee waar bear pelts te vinden zijn? Ik ben er al wel wat hier en daar tegengekomen, maar als je ze zoekt zijn ze natuurlijk weer nergens te bespeuren. De pelts zijn ook te koop, maar wel 40 septims/pelt, mss moet ik toch maar eens save/load proberen en ze kopen om te zien wat de beloning eigl is.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  20. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een quest die ik niet kan uitvoeren:

    Bij de brug naar Imperial City is een "Inn" de vrouw daarbinnen vraagt me om shadowbane wine te brengen (6 flessen) en dat ik die bij fort ruins kan vinden. Vlakbij is een fort ruin, daar ben ik heen gegaan maar kan daar geen flessen wijn vinden, weet iemand of ik daar moet zijn, of moet ik een andere fort ruin zoeken?
     

Deel Deze Pagina