Frontpage columns oud

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SupahMaster, 6 mei 2006.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

De Columns van Shriko zijn van een jaar oud. Ik vind ze verwarrend en eigenlijk nutteloos op de frontpage. Kunnen ze er misschien afgehaald worden ofzo?

P.S. Misschien is het wel een mooi klusje voor Z3R0-P4R4D0X om die columns te vullen, hij heeft nog maar een reviewtje gedaan |:- :+ :p

Oeh, eerste topique van mij dat niet gesloten wordt :cool: :+

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2006
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Goed punt, zal vragen aan Spleasure of we die kunnen 'verjaren' zodat ze weggaan na tijdje.

Ik had een nieuwe geschreven onlangs, maar in de chaos van het E3 gebeuren niet meer naar gekeken.

Het is misschien een leuk idee om forumleden columns te laten schrijven en de beste uit te kiezen op de mainpage te zetten.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien als in een soort competitie? In tegenstelling tot alle traditionele prijsvragen.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Over welke colomns hebben we het? Kan ze eerlijk gezegt niet zo 1-2-3 vinden?

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet helemaal naar beneden scrollen, ze staan onder het nieuws. Als je niet scrollt, kijk je er zo overheen, ja. :eek:

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal in de tussentijd, ik ga straks met vliegtuig, een paar 'blogs' maken van E3 en daar toevoegen ofzo!

Maarja goede voornemens, maar meestal ben ik dan zo druk met rondkijken en interviewen etc, dat ik nergens aan toe kom, haha!

7. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    iig veel plezier toegewenst en laat ons maar wat mooie dingen zien.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laat ze maar eens zien wie ''de man'' is! :cool:

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo ey bedankt trouwens. Ik wist echt niet van het bestaan van de comumns af. Zou het niet handig zijn om links op de frontpage (waar ook een opsmomming van de laatste reviews/previews staan) om daar ook een kopje te maken met 'columns'. Ik gok namelijk dat ik niet de enige bent die ze over het hoofd gezien heeft.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk:)
    Nu kunnen wij ook eens flink meegenieten dan.
    Met xbl marketplace erbij...
    Maar je hebt een goed punt supahmaster.
    Alleen is het wel wat werk om nieuwe columns te maken.
    Misschien heeft on paradoxje inderdaad wel wat tijd.

11. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Hoe denk je dat ik me voel, er moest met veel geweld een column functie in V3 komen, heb ik gemaakt, wordt het vervolgens niet gebruikt :)

12. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ja dan voel je je nogal eeuh (...).

Laat BR33Z4H-P4R4N0!D3 die maar opvullen want hij heeft nog maar 1 review gedaan :+

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Verkapte-ik-heb-E3-acces-post :+ 8)

14. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Zoeen geweldige baan heb jij:) .

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

Offtopic: Ik ben geen mod maar wel eigenaar van deze thread.

Mag het nu asje asje asje asjeblieft on-topic anders ga ik klikken bij mammie.

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, dit is wel een hele trieste opmerking.

Je bent 'eigenaar' van niks, de enige eigenaar is degene die de huur voor de servers betaald. Zulke domme opmerkingen volgende keer ook voor je houden. Wat er anders gebeurt lijkt me duidelijk.

Btw: De offtopic-reacties verwijderd om de thread nog beetje overzichtelijk te houden. :)

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kinderachtig ventje dat je bent, bah. En even ter informatie : als de crew mij ergens voor nodig heeft dan hoor ik dat wel van hen, daar heb ik jou niet bij nodig. Daar komt bij dat ik naast XBW nog meer te doen heb....wie denk je trouwens dat je bent door hier proberen op te dragen wie van de crew wat moet doen ? Een beter milieu begint bij jezelf zeg ik altijd maar, en zo te zien kan jij daar nog heel wat van leren als het gaat om inhoudelijk en nuttig posten hier :)

Oh en ik heb nog "maar 1 review gedaan" ? Haha, kijk even verder dan je neus lang is en je zult zien dat ik er al meer heb gedaan, niet allemaal voor XBW nee....maar ik ben bezig met van alles en nog wat :)

En nu gaat deze "breezah" (blijkbaar heb je ook nog nooit een foto van me gezien ofzo, want dan zal blijken dat ik absoluut niet onder die categorie val) weer verder met belangrijkere zaken, dan reageren op kinderachtige mannetjes die blijkbaar niks beters te doen hebben dan op iemand anders te gaan zeiken _0/

Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  18. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee. Als dit idee 'officieel' wordt, ga ik zeker even mijn best ervoor doen. Voor school mag ik nooit over games schrijven. Alleen maar over die saaie politiek en andere 'serieuze' zaken. Dus als er een soort van prijsvraag komt, wil ik graag een column schrijven :)

19. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heel goed idee.

Zou nog eens best kunnen werken ook.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn we al iets anders gewent dan van Supahamster? Persoonlijk ging ik daar nog niet zoveel woorden aan vuil maken.

Je moet maar zo denken: Hij is pas 11 ofzo. Die zitten nog op een ander niveau van denken en doen. :+

Deel Deze Pagina