blijft dat wel goed hangen aan die playseats of niet heb mij nu die playyseats besteld. de dpf heb ik voor de ps2, spijtig genoeg werkt het niet voor de 360. dus ik zoek een stuur. het is de mad catz of dat van joytech maar ik ben het meeste geinterreseerd in dat van joytech. ale als het tog goed blijft vasthangen aan die playseats
Ja prima, je moet er echt hard aantrekke om het stuurtje eraf te krijgen, het is mij ook nog nooit gebeurd dat ik oppeens het stuur beet had.. Gewoon goed vast plakke met klitteband dan blijftie zeker wel zitten
Ik snap het gewoon echt niet. Als er een console is die veel realistische race-games op de markt brengt, is dat xbox wel. Er komt bijvoorbeeld in de lente van 2007 een game uit die je eigenlijk gewoon wel met stuur moet spelen gewoon (GTR). Gewoon belachelijk eigenlijk, want ze ontnemen ons gewoon een game-ervaring. Tuurlijk, er zijn stuurjes (allemaal geprobeerd!) maar bij geen enkele heb ik een goed gevoel....hopen dat ze nu eens snel met een goede komen...
ik heb een vraagje aan jpr en opgeduveld. waar hebben jullie die playseats gekocht. ik heb hem besteld bij mijn gamesboer maar die komt nu tot de conclusie dat hij er niet kan aangeraken
Ik heb hem gekocht ergens bij een industrie terein in Putten geloof ik. Daar heeft Meneer Stefan er ook één vandaan gehaald. De site weet ik niet helemaal zeker, maar het was iets van PSX shop ofzo?
zeg jij kunt ook liegen hoor. ik heb vandaag dat joutech stuurtje gekocht maar het is met zuignappen en niet met klitteband
Oh sorry! Die had ik eraf gehaald ja en klitteband voor in de plaats gezet, omdat er bij mij ook al klitteband van me oude stuur op de playseat zat.. Ik heb mijn playseat op marktplaats gekocht, mijne was nog helemaal nieuw in de doos, en ik heb er zo'n 150 euro voor betaald en dat was 2 jaar terug dus ik heb geen id hoe duur ze nou zijn..
zeg is het stuur van joytech bij u ook zo slecht afgesteld. ik bedoel als ik pgr3 speel en mijn stuur sta recht dan wijkt de auto in pgr3 altijd naar links. het lijkt f mijn stuur is te veel afgesteld naar link heb jij dit ook
Dit had ik met het GT3 stuurtje ook. Dan moet je helemaal naar links draaien, dan helemaal naar rechts. Dan staat hij als het goed is weer in het midden. Jij hebt toch de DFP? Die gaat op het begin ook uit zichzelf draaien. Dit doet hij om het middelpunt te vinden. Bij alle andere sturen moet je dit dus zelf doen