relaxed..ik wist niet dat de dvc 150 wel op 60 hz kon.. maareh, weet jij toevallig ook geen trucje, of iemand anders, hoe je toch op 60 hz kan spelen terwijl je toch record met een dazzle dvc 90?
ik heb gewoon elke setting ( pinaccle settings TV settings, xbox settings ) op 60 gezet en het werkte maar verder werkt het bij niemand
Mooie montage Je 2e volgens mij toch Ik snap echt hoe sommige mensen van zo dicht bij kunnen in zoomen en dan headshot geven!
vind ik makkelijker dan no-scope want bij zoomen heb je meer kans dat je raakt maar je moet gewoon het op het goede tijdsttip doen
wa smooie montage teef. ik krijg mijn 150 binnekort en jah ik wil gewoon op 60 hz op kunnen nemen veel games komen uit op 60 only binnekort dus dan zit ik met de gebakken peren mijn oude tv card is verkocht.
hey heb je die 150 al binnen? Ben benieuwd of het nou echt werkt Wil zelf namelijk ook graag op 60hz op kunnen nemen.
ik weet niet wat ik heb maar bij mij gaat het beeld helemaal raar doen als ik inderdaad op pal 60 speel. Maar dat is alleen wanneer ik het via mijn capture card doe, niet als ik me scartkabel van xbox rechtstreeks in tv doe
Ik split het signaal. Dus bij mij stoort ie dan op de TV niet, maar op de PC via de CC wel.. Dus om te capturen moet k echt op 50 hz spelen. Tenzij ik in zwart-wit wil opnemen
Hmm bij mij precies andersom, bij mij zie ik het op pc prima, maar op me tv stoort ie wel. Maar heb geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Hmm snap er nu niks meer van.. als ik gewoon in dashboard zit (van xbox1) dan gaat alles goed.. stop ik er bijv. halo2 in, gaat heel het beeld weer crashen HOE kan dat nou!?!
Geen Montage , maar wel een Gameplay van Halo 2 . Dit is dus mijn eerste gameplay vid . Check de link om mijn Gameplay te zien : http://useruploads.mythica.org/view.cgi?f=II_M1k3_IIs_Assault_BR_Gameplay.wmv