Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag vandaag tijdens een potje Siege in de map Treasury dat er plotseling gasten bovenop het dak van dat treasurygebouw zaten. Zijn er hier meer mensen die weten hoe je daarop kan komen? Want volgens mij is het 1 of ander glitch omdat er geen normale trap of iets dergelijks te vinden is rondom dat gebouw.

2. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien even helpen met het volgende... Op hard in het level rooftops??? kan ik op een gegeven moment niet meer verder. Heb alle vijanden afgemaakt en ik weet ook waar ik heen moet, maar wanneer ik daar heen ga wordt gezegd dat ik buiten het battlefield ga... Op een of andere manier denk ik dat het komt omdat 1 van de 3 tanks bij het begin punt van het level blijft staan. Kan ik deze op de een of andere manier verder krijgen?

3. JeePee

JeePee Guest

Ja, door je X360 opnieuw op te starten, en het hele level weer opnieuw spelen. Dit is een welbekende bug, waarbij je met geluk verder kan. Blijven proberen dus ;)

4. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou lekker :confused: iig bedankt...

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moest je tegen prullenbakken aan glijden.

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    nee, je moet bij de deur in het midden aan de achterkant van het gebouw ietsje ervoor gaan liggen, en dan vervolgens naar de deur kruipen en als je tegenaanligt moet je naar voren ingedrukt houden en gaan zitten en terwijl je dat doet omhoog kijken en *FLITS* je staat op het dak.
    je kan er jammergnoeg bijna niks doen alleen :+

7. JeePee

JeePee Guest

Wie vind dit soort dingen dan ook uit :+

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Word deze bug gefixt met een patch?

9. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    what the fok...ik zit in het level quarteback dnek ik , op hard , ik moet 2 helisneeerhale, maar ik word altijdop EXACT hetzelfde punt neergehaald... verklaring , iemand?

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, heb daar geen problemen gehad.
    Ga je tenminste in één van die torens om daar gebruik te maken van die 'canon'?

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Jay, ik heb m eindelijk :D (het spel) alleen hoe praat ik in-game? welke knop?!
    Enneh, hhoe krijg ik online archivements (met multiplayer bdoel ik, SP vind ik veeeel te traag gaan)
    :) wat ik moet doen om ze te krijgen bedoel ik

Ik vind de mappen trouwens heel netjes gedaan :D

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2006
  12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Praten moet je gewoon je headset aandoen door de schakelaar naar rechts te zetten :+ . Die online archivements moet je gewoon even kijken wat je ervoor moet doen, en dat dan doen.
    Btw dat de SP traag gaat dat is logisch, want het is een tactical shooter.

13. Inf1nity

Inf1nity Guest

juh, maar MP is totaal niet tacties (i like it). Hebben jullie trouwens al de reclame voor Axe (deodrant merk) gezien? Staat op een groot reclamebord in ongeveer het midden v/d map Nowhere

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel me gelijk al op toen ik de level speelde :+ .

15. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    die axe reclame borden zitten in meerdere tom clancy spellen, namelijk ook in SC Chaos Theory

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

WAt me opvalt: Mensen in je team communiceren veel meer met elkaar dat games die ik eerder speelde. Veel meer teamplay, dat is wel leuk :) (alleen Bounty Hunter is wel een gare kutmode...mijn bounty leavde :mad:

17. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in de heli ook he , ik moest de president redden , die word meegevoerd en dan moet ik schieten met de helis en ik moet er 2 neerhalen , nog steeds op het exact zelfde punt sterf ik!

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  19. bubu

bubu Guest

ik heb de game ook vandaag binne gekregen :D en ik vind de game egt super vet vooral de singeplayer de mp kan van mij part beter want een snel potje mp zit er niet in want voor dat je een server hebt gevonden die nog niet is begonnen ben je al een half uur bezig ik hoop egt dat ze dit verhelpen want ik flip em soms egt als ik een half uur voor een online potje game aan het zoeken ben :\

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    euhmm beetje late reactie, maar het is dus WEL tactisch, je kan echt zeker weten niet even door het veld gaan rennen en iedereen afknallen. maar je moet dus om hoekjes kijken, met je team spelen, taken verdelen, campen, overal kun je wel tactiek bespeuren

Deel Deze Pagina