[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn menig is dat crysis ongetwijfeld op de xbox360 zal komen, maar wel een stuk later dan de pc versie. Crysis is namelijk de grote directx 10 showcase titel die mensen moet gaan overhalen om uberhaupt een directx10 kaart (hardware die nvidia en ati pas eind dit jaar gaan releasen)EN windows vista te laten kopen.

Natuurlijk kan het meeste ook in directx 9 gedaan worden, en crytek kan de engine heus wel ombouwen zodat het er op de 360 ook goed uitziet, maar ik denk dat we er wel even op zullen moeten wachten want als crysis op de 360 gelijk uitkomt met de pc versie, dan is deze titel niet meer de grote technology pusher die hij zou moeten zijn.

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ja kunne ze niet update naar direct x10 doen via live }:]

3. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, ik vraag me af of de ati chip in de xbox alle direct3d calls in directx10 ondersteund, zo ja, dan kan het, zo niet, dan kan het misschien alsnog (als 1 van de 3 cores de functies die niet ondersteund worden overneemt, maar de vraag is maar of je dit wil, aangezien je dan wel meteen een grote performance hit krijgt)

4. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is bekend gemaakt op de pers conf. dat die ook voor de 360 komt hoorO-)

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nee dat was voor Windows Vista dus vergeet die gedachte maar heel snel ;)

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het interview met IGN zei Crytek's Cevat Yerli dat we crysis niet moeten verwachten op next-gen consoles. Crysis ziet er vooral zo goed uit omdat het volledig gebruik gaat maken van DX 10 (die rond kerstmis uitkomt). De 360 heeft maar DX 9.

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ziet er angstaanjagend echt uit!!!

8. bubu

bubu Guest

je kan mij niet wijsmaken dat de 360 niet hoger als directx9 komt de console is pas net op de markt en heeft nog vele jaren te gaan over 1 jaar zullen er al tientallen games op directx 10 gaan draaien en als je wil zeggen dat de 360 dan al niet meer aan de pc games kan tippe dan weet ik het ook niet meer |:-

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ga jij Direct X10 software op je 360 krijgen dan?

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Deze game gaat eerst niet op de 360 uitkomen, als dat wel het geval was hadden ze het allang groots aangekondigt. Misschien dat ie een jaar na de pc versie es komt:'-(

11. bubu

bubu Guest

marketplace update (install) fso :) jij weet tog niet of de videokaart dat ondersteunt fso , show me anders maar ff een bron ;)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    tis jammer bij die 2e vergelijking, dat dat gaas zo grijs is.. en het gras ziet er niet uit, en dat hout, echt nep.. :{

En bij die eerste is er veel te veel contrast..!

8) Damn wat mooi _O_

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hekel aan DirectX, Microsoft mag het in z'n **** proppen... Laten we hopen dat het via Live mogelijk is een DX10 udpdate te krijgen, anders gaan we toch wel verdomd veel zaken mislopen als je 't mij vraagt.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah deze thread zocht ik, ik was um kwijt :+

Maar aangezien Crysis vooralsnog alleen op de PC uitkomt, kan deze thread naar Overige Consoles en PC Gaming verplaatst worden ? Alvast bedankt :)

Dit is DE ultieme next-gen PC game voor mij _O_ Jammer dat het nog ff gaat duren eer ik Vista + een paar DX10 kaarten aanschaf....but when I do, ga ik van dit grafische geweld genieten :cool:

Tot die tijd vermaak ik me overigens nog prima met Oblivion en andere mooie titels :+

Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  16. SupahMaster

SupahMaster Guest

Prachtige screens! _O_

Mja met me nieuwe pc binnenkort mag ik blij zijn dat ik UT2007 kan gaan draaien (weliswaar niet maxed, maar wel met een mooie fps op low ).

* wilt Crysis + dikke PC

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat een bullshit, alsof alles om directx10 draait... Daarbij gebruikt/kan de ati chip in de 360 wel wat features uit directx10 aan. Maar verder gewoon 9.

Dit kan ook niet geupgrade worden.

Tis nog altijd een console hoor met zijn eigen werking (denk ook aan de ps:cool:.

Werkt heel anders dan een pc, en daarom zullen de verschillen niet al te groot zijn/worden.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dat deze game niet op een PS3/Xbox 360 kan draaien vind ik gewoon slap gelul(lees:marketingpraatje).

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    precies, die gast wilt dat iedereen een dope pc koopt en dan een beetje zeggen dat het neit op een 360 kan en dan kan hij lekker zijn games verkopen.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Miereneuker :+

Maar het ziet er idd wel heeeel vet uit :eek:

Deel Deze Pagina