lol ja soms heb ik de vijand geraakt heet ie nog 5 hp over ofzo en dan doet ie een combo dat ik 60% van mijn leven verlies? Gewoon ff een beetje oefenen
Trager?! :{ Computer blijft trouwens lastig, in de fullgame lijkt het trouwens wel of je geluk moet hebben om de computer te verslaan. In sommige gevechten lijkt het ineens een stuk gemakkelijker.
Ehh nee? Je hoeft helemaal geen X te gebruiken bij het blokken. Dat lukt ook door achteruit te drukken zoals bij DoA3. Het counter systeem is idd uitgebreid. X -> voren is counter mid kick en X -> achter is counter mid punch.
ehm...ja trager... :{ had ik DOA 3 maar niet verkocht, dan kon ik het nog eens een keer vergelijken maar ja, dat gevoel heb ik dus wel
Ooohw dacht toch echt dat het met x moest. haha. Maar je kan daar nu dus die counters meemaken?? Hmm vanavond dan nog maar eens rustig checken.
Eerlijk gezegd is de X altijd de standaard counter-knop geweest bij DoA, dus in dat opzicht is er weinig veranderd. Alleen moet je nu in vier richtingen counteren ipv in drie wat bij Doa3 het geval was.
SErieus?? Dacht dat x altijd slaan was. Of had ik dan de controls aangepast?? hmm en counters gebruikte ik eigenlijk amper bij Doa3.
Probeer tegen mensen van je eigen niveau (C?) te spelen. Je kunt natuurlijk ook een game aanmaken met de naam "newbie game" als je dat niet erg vindt.
heeft iemand al the time attack (single en tag) al uitgespeeld ??? want die is volgens mij echt niet te halen heb het al zwaar vaak geprobeerd maar t lukt gewoon niet
Wil opzich wel, maar je moet geen speler hebben die heel moelijk te besturen is en veel trucjes kan. Gewoon een die lkkr vooruit ramt en veel schade tegelijk doet. Ik heb hem met de chief gehaald :b:
Dag Ik heb eindelijk Xboxlive en de verbinding werkt prima, maar als ik DOA wil spelen zegt 'ie vaak dat "ik niet voldoe aan de eisen die aan mij gesteld worden" als ik een lobby wil joinen. weet iemand hoe dat komt? Soms lukt het wel en kan ik gewoon gamen, maar 't lukt vaker niet dan wel. Heb geen idee waar het aan ligt??
Bleek aan m'n NAT setting te liggen jij brutale aap maar ok, ik daag je uit voor een potje. m'n nick is gelijk aan m'n Xboxlive member name. Kom maar als je durft:b:
ik ben niet van de verkeerde kan ofzo heh. (brutale aap ) maar is goed. alsk tijd heb doen we wel een keer