Verhuren ze ergens in nederland xbox 360 games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 29 jul 2006.

  1. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed:

    Broadway Videotheek. Henric van Veldekestraat 42. 046-4580790
     
  2. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een spel waar je in 1 dag doorheen dendert want dan is het toch zoe als je 65 euro heb betaald
     
  3. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    u are so right :thumbs:
     
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    en in amsterdam ..??
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, misschien wel oke om een spel te huren idd als het binnen een paar dagen uit te spelen is & met een MP met alleen het gewoonlijke DM/TDM. Maar als ik al zo'n spel zou huren zou ik bij mezelf al denken van "WTF, kutspel! Waarom huur ik dit:mad:".
     
  6. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier tijdje terug rond lopen vragen bij videotheken, maar het zou verboden zijn door MS....
     
  7. daanvd

    daanvd Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen microsoft hoor.. Volgens mij is er geen 1 grote uitgever die toestemming geeft voor het verhuren van spellen, is dacht ik een collectieve actie van de uitgevers.
     
  8. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je xbox360 spellen kan huren in dordrecht? of dichtbij dord?
     
  9. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah die in de Baandert, zo'n vermoeden had ik al. Thnx! :thumbs:
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet niet, hoewel Videoland wel voor alle andere consoles spellen verhuurt, doen ze nog niet aan 360 games...
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hier in het hoge noorden hebben wij bij een plaatselijk videotheek, allemaal games te huur en te koop. Twas iets van 10 euro per week *weet het niet precies maar best aan de dure kant*, en als je naar die week de game koopt krijg je je 10 euro korting :)
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar in ede is dat nou weer :)
    *komt zelf ook uit ede*
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
  14. shonosuke

    shonosuke Guest

    Wat een kut site:p
    Ik heb mezelf geregistreert en mn account geactiveerd maar toch kan ik niet inloggen
     
  15. diehard[NL]

    diehard[NL] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou wel handig zijn als je ons dat nog even laat weten, ik kom ook uit omgeving Arnhem en Ede en zoek een verhuurpunt van 360 games. Dus als je nog even zou kunnen zeggen in welke videotheek ze die games verhuren zou relaxed zijn.
    Bedankt alvast
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  16. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand in het Oosten zeg maar Enschede, Hengelo of haaksbergen Xbox360 spellen kan huren?? of een site wie ze opsturen??
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in gouda kan je helaas nergens games huren, weet nog wel vroeger dat ze n64 games verhuurde, huurde soms echt voor een paar weken achter elkaar golden eye, toen had ik het maar gekocht:p

    wel heel raar dat hier geen sites zijn zoals in amerika die die games verhuren,
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind het ook wel jammer dat je Games niet meer kan huren. Ik huurde vroeger in het weekend meestal de SNES + Donky Kong Country _O_
     
  19. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sittard bij De Broadway in de baandert ! :D woon zelf in de buurt is een goede videotheek!
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In Wassenaar heb je een Speelotheek waar ze een paar games verhuren, maar dat zijn vooral kinderspellen (Shrek de derde, Bee Movie e.d. 8)) en die is alleen maar open op woensdagmiddag. Voor een week huren betaal je geloof ik 5 euro.

    Verder hebben we nog een videotheek die een rek met 360 games heeft. Het zijn er niet enorm veel, maar het zijn wel de topgames en hij heeft ze redelijk snel. Ik geloof dat het 3 euro per dag kost.
     

Deel Deze Pagina