1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel speelt idd niemand meer _O_
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0


    Dat denk jij}:]
    Ik speel hem wel vaak voor de tweede keer.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speelde hem vorige week toevallig nog een keer :p. Maar het blijft een wreed spel qua tunen en stylen.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Speel het nog vrijwel iedere dag ;). Vind het echt een prachtig spel om te spelen. Lekker klooien met afstellingen, lekker zachte of juist pijkerharde afstelling van onderstel etc. Heerlijk :D:D.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Iig mooi voor jou dat Forza bij jou wél de juiste snaar raakte, jij blijft bezig he? :+

    (btw, mooie avatar :cool: )
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ja :D. Hoor steeds meer van mensen dat ze hem niet meer spelen etc. 'Forza als domper van het jaar'. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik blijf hem mooi spelen ;).
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Forza zéker niet de domper van het jaar, al die auto's die ik hier gepost heb. :+ Alleen aangezien ik geen Xbox meer heb kan ik hem niet meer spelen.
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst wilde ik Forza toen hij uitkwam al kopen, maar ik had gewacht en bij vrienden gecheckt of ie wel echt leuk was (ik had toch nog pgr2 over om te spelen). Later dacht ik dat ik er goed aan had gedaan hem niet te kopen, maar op 11 november had ik hem toch maar voor m'n verjaardag gevraagd. Ik vind het zekers niet de domper van het jaar. Het is gewoon een spel dat je moet hebben. Oke, ik geef toe dat de actie wat minder is doordat het zo realistisch is. Online zeiden sommige mensen dat het voelt alsof je 'zweeft' over het wegdek. Tja, vergeleken met het arcade spel PGR 2, lijkt dat inderdaad zo en ook de graphics zijn minder. Maar het spel zit gewoon goed in elkaar: er is goeie muziek, zeer goede tune opties, xboxlive bied weer de extra optie om auto's aan elkaaar te verkopen. Zelf vind ik PGR 2 ook beter, maar ondanks de minpunten bij Forza, zijn er toch zeker weer goede nieuwe opties gekomen wat de vorige racespellen niet hebben en daarom koop je hem gewoon.

    _O_ Forza_O_ _O_ PGR 2_O_
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Leuke reactie's hier

    Ik ga het dit weekend ook weer eens oppakken zat op 30 of 50 procent van de carreer. Grafisch was het juist een topper vond ik. Ligt nu wel erg goedkoop waardoor het een budget lijkt. Ik had hem 2 weken na de release.

    Online ook maar weer eens oppakken
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had forza voor 22 euro van een vriend gekregen voor me verjaardag. Arcade zit ik op 100% en bij de carreer op zo'n 55% in level 35. Heb je trouwens ook PGR 2? want vergeleken daarmee zijn de graphics wat minder, maar de graphics zien er natuurlijk nog wel hartstikke goed uit.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ja pgr2 heb ik ook
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig man, jij hebt smaak!

    alleen wat dat Feyenoord betreft....
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    is de kers op de slagroom }:]
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    :D haha, ik lust geen slagroom:D
     
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    (daarom ben ik ook niet voor Feyenoord)
     
  16. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan vind ik mijn 007 toch net even wat mooier....
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Forza Motorsport wel een erg goed spel, maar toch vind ik de carreer mode niet echt goed uitgebalanceerd. Ik heb Arcade wel op 100% en de Carreer mode op iets van 90%.
     
  18. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch blijf ik er bij dat iemand mijn concept van de 007 Aston copied?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  19. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    gast, je hebt geen ego he? damn...
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    toevallig dat er nog leven zit in forza hier, ik ben nu aan het kutten voor een leuk afstelling voor een MR Real wheel drive car.
    Ik heb eigenlijk alleen maar overstuur in de bochten, leuk voor het driften en voor mijn gaspedaal maar ik wil strak door de bocht......en dat gaat ook niet echt vaak en makkelijk.......iemand tips?
     

Deel Deze Pagina