opzich niet, maar onbeperkte masterballs zijn wel handiger dan "normale" balls. Eigelijk heb je er 2 nodig, voor Ho-oh en Lugia, maar dat kan al zonder, heb ik gehoord. Ook is het toch wel handig om ook master balls te hebben voor suicune, raikou en entei, ook al kun je die op den duur makkelijk vangen. Maar kijk, in eerste instantie gaat het hier om shiny pokemon. Als je een shiny pokemon laat schieten, is gewoon erg jammer. Daarvoor is een masterball ook wel handig.
in Goud zat toch Oh-Oh en in Silver Lugia, of zit ik verkeerd? Dan heb je toch echt maar 1tje nodig. Maar laten we ff weer op de Shiny gedeelte verder talken
Nee, op de cover van Gold staat ho-oh en op die van silver staat Lugia, maar beide pokemon zitten in beide spellen.
Hulp bij silver Wanneer je naar het 2de deel van de silver version gaat, moet je een waterval op, maar ik weet nie hoe, mss met een hm maar waar vind ik die dan, kheb al alles afgezocht en kvind nix.
Pokemon, echt zo'n spel Die je moet hebben gespeeld maar niemand mag weten dat je het speelt Cees, Emerald of fire red/leaf green. dat zijn remakes van rood/blauw maar dan met alle nieuwe pokemon er in en betere (als of daar bij een gba game oplet) gfx.
Aah, herinneringen, iedereen heeft het wel gespeeld als ze jong waren terwijl het een hype was Ik had blauw uitgespeeld, 151 pokemon, inclusief 10-15 mews, weet niet meer precies hoeveel. Ook compleet legaal, geen cheats of game bugs.
ik had vroeger ook zeer veel pokemon blauw gespeeld, en wil nu ruby gaan kopen voor me ds lite, is het een beetje aan te raden? het is namelijk een spel die je heeeeel lang kan spelen
Ik heb deel blauw anders op 10/11 jarige leeftijd perfect zonder hulp weten uit te spelen hoor, en volgens mij ben ik niet de enige Met uitspelen bedoel ik uiteraard gewoon dat het verhaal stopte en dat ik (linksboven op de kaart meen ik) al die laatste "eindbazen" etc en gymbazen allemaal had verslagen. Ging toen nog een klein tijdje door tot mn Mew niet meer kon levelen en mn 3 maal geëvolueerde Squirtlle(geen idee meer hoe dat beest heet) level 92 was. Tsja, tijdje geleden dus dat ik dit gespeeld heb.
hey ik ben hier nieuw maar ik wil weten welke het makkelijkste shiny pokemon te vangen is??? als jullie dat weten zeg het mar even alsje