Welk richteltje ongeveer? En van welke kant moet ik springen van het standbeeld af of naar het standbeeld toe, als je begrijpt wat ik bedoel! Maar er zit ook een ontzichbare muur bij die iron gates! Ik snap het niet
Weet iemand hoe ik de plan voor de The Ultimate Heist uit mijn inventory kan verwijderen? Aangezien ik alle missie heb uitgespeeld voor de Thieves Guild maar de plan waarop de stappen voor de The Ultimate Heist geschreven staat zit nog steeds in mijn inventory en kan em niet verwijderen.
Hayabusa halo, Als je zelf even wat uitprobeerd ben je er zo achter. Ik sprong er van af naja ijgenlijk schuin. DragonballZfaN, Die kan je niet verwijderen omdat het een quest item is. Mijn lijst is daar ook al extreem lang. Irritant als je een fakkel moet pakken dan moet je eerst een heel stuk naar benede scrollen.
mmm, dat wist ik nog niet! Ik werd benaderd door een elf toen ik uit de gevangenis kwam en had ook nog nooit eerder van bovenstaande mogelijkheid gehoord! Weer wat geleerd
Ik ben nu met de quest bezig dat ik de speciale laarzen moet halen voor de Gray Fox. Ik ben al in de kelder geweest en ik heb het dagboek gevonden. Daarna ben ik naar de kamer van die vent gegaan boven in het huis en daar ook een boekje gejat. In mijn quest diary staat dat ik het boekje aan de Gray Fox moet laten zien maar waar is 'ie? In het huis waar hij de opdracht had gegeven is hij niet meer en er staat ook geen marker op de map. thanx alvast
Je moet die laarzen hebben, nie het boekje. Als het goed is komt die bewoner (Jakben geloof ik?) naast je staan (iig bij mij)..kill hem en pak die laarzen af, dán kun je pas naar de gray foxhopelijk helpt dit. ZO, gister de ultimate heist uitgespeeld....vond het een onnodig lange en vooral saaie missie. Eindeloze gangen (alweer) en een stomme beloning
Ik kan ook niet verder met de Thiefs Guild. Ik heb de Gray Fox nou ontmoet, en nu moet ik weer spullen verkopen, 700 of meer. Ik heb nu ondertussen al over de 1000. Alleen neemt de Gray Fox maar geen contact met me op. Bij m'n quests staat er van: Wait for the Gray Fox to contact you... Until then you have to sell blablabla... Maar het duurt zo lang, hij heeft nog steeds niet contact met me opgenomen. In de game zelf wacht ik al een maand ofzo.
Hij komt sneller als je in de Imperial city rondloopt, ik zou gewoon even een huisje of 2 leegjatten (wijnkelders zijn grote aanraders!) dan komt ze vaak wel.
Hij is wel uit te spelen, je zult alleen nooit toegang hebben to de beste fence, gewoon naar de 1 na beste gaan dus
Lo, m'n neefje Willem zit hier Oblivion te spelen. En in de laatste missie van de Thiefs Guild moet je op een gegeven moment die pijl gebruiken. Dan kom je in een grote hal met standbeelden en van die blokken die je moet laten zakken. Maar hoe..? Alvast bedankt
Lol! \o/. Willem je neef? Gaaf :b: Maar je moet ergens aan de rechterkant heb je een gang, waar er in de muur een knop is, druk die in ga dan via de trap ertegenover naar beneden. Sneak langs die ghost loop een stuk verder een andere 'Hall Of Epochs' (ofzo) in. Daar heb je ook zo'n schakelaar, 'Activate' die en ga dan terug naar de plek waar die pijl is. Beetje vaag, maar het moet hiermee te doen zijn
Ik heb een probleem met The Ultimate Heist Als ik bij die blind monks kom en ik de switch omzet staat die gast op en roept ie die andere gasten en kan ik niet op de reading stoel gaan zitten weet iemand hoe ik dit moet doen mijn sneak skill is niet erg hoog
Ik heb de ultimate heist uitgespeeld door de hele tijd een invisible spell te gebruiken die je bij de dark brotherhood kan kopen (deathly visage) misschien moet je die ff kopen en anders misschien een klein stukje opnieuw doen.
Volgens mij zit er een bug in, ik kan met geen mogelijkheid op die reading stoel gaan zitten, snap er niets van.
Wat is de perfecte outfit voor de Thieves Guild? Dan bedoel ik stille schoenen, donkere kleding om minder op te vallen. En waar vind ik een simpele invisible spell. Verkoopt niet iemand een wat kleinere spell (weinig magica), ik kon laatst bij iemand een grote spell kopen, maar ik heb daarvoor niet genoeg magica. Ik heb de mages guild uitgespeeld, dus ik kan zelf al spells maken, alleen niet die invisible spell.