heej weet iemand ook of er ook nog gamepacks komen zoals bij de xbox met een game erbij ik heb het fifa pack al gezien maar komt er ook een pack met PGR 3 ofow alvast bedankt
Ik hoop wel dat het premium is dan anders moet je ook weer een HDD kopen enz maar waar kan je dat dan vinden ? op welke site enz
weet het niet maar die komt rond kerst, heb het een x gehoord op een site dat microsoft dat heeft verteld maar volgens mij is dat wel de premium en die werd iets van 399,-
de geruchten zijn er idd. dat je bij een premium (ad 399) straks (rond de kerst) inderdaad gratis pgr3 erbij krijgt. ik dacht echter dat je dan maar iets van 1200 of 1500 punten erbij zou krijgen maar dat weet ik niet zeker. denk zelf dat het verstandig zou zijn bij de 399 meerdere packs te maken waarbij er een premium inzit met dan bijvoorbeeld saints row of straks gears of war (hadden ze ook al moeten doen bij oblivion maar goed) of andere twee oudere games als pgr3, cod2, kameo of pd:zero
1. bron 2. duidelijkheid 3. anders is het een gerucht die zo de wereld is ingeholpen en er zo ook weer uitgeholpen is als je winkels en MS emailt.
@ bas lijkt me wel handig als het premium zou zijn want anders is het een niet erg chill pakket want wtf moet je met points als je geen gamertag en sjit hebt omdat je geen geheugen hebt xD spreekt dus voor zich dat "ALS" er zo'n pakket komt die jij noemde dat het de premium bevat.
het heeft op verschillende site's gestaan. het zou rond herfst uitkomen in de vs en daarna ook in europa. m$ wil het echter nog niet bevestigen. (nog ontkennen)
ik ben in oktober jarig en dan heb ik denk geen zin om 2 maanden te wachten daarvoor heb ik het geduld dan niet
zal dit dan het grote geheim zijn waar MS mee zou komen om de concurrentie aan te gaan met Sony en Nintendo tijdens hun release? Hoop dat er ook een GoW pack komt, dat is meer mijn game
Voor de duidelijkheid... Dus het is gewoon Xbox 360 Premium + PGR 3 + 1250 game points + 3 maanden gratis Xbox live gold?