Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Oops, my bad... Ik ging er even vanuit omdat je het de laatste tijd nogal naar voren haalt en ik ervanuit ging dat je er een soort van afkeer van had gekregen....

    Dus je hebt je 360 verkocht dan??
    Jammer man, ik heb een hele tijd geleden ook een paar maanden geen werk gehad en in de avond uren kon ik me toch lekker ontspannen op Live...

    Maar goed, wel een begrijpelijke reden.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha je hebt heel wat gemist zie ik wel, ik heb niet alleen de X360 verkocht....ik heb ALLES verkocht ;) Hele tijd een thread gehad op de X-Bazar waar ik alles verkocht heb :+ Mijn GameSpot Account telde eerst ruim 160 games, en kijk nu eens O-)

    En de X360 heb ik trouwens verkocht nadat ie ineens kapot was gegaan, wat ik persoonlijk als een grote domper ervaarde. Hierover heb ik vandaag nog een post geplaatst in de [Algemeen]Defecte Xbox 360 Consoles Thread :)
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Haha, ik lees veel op dit (en sommigen andere) fora maar houd niet iedere thread in de gaten :'-(

    Houd me op de hoogte als je toch weer besluit een 360 te kopen :b:
    Deze winter gaat een spannende tijd voor je worden denk ik :)

    Afin, ik ben pitten, morgen op weg naar een weekendje Nature One in Duitsland :b:
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha maakt niet uit, maar ik moet je helaas teleurstellen : ik heb de beslissing definitief genomen en ben helemaal klaar met de consoles.

    Ik koop wel een dikke PC en heb ontzettend veel zin in Windows Vista dus als je wilt dat ik Microsoft blijf steunen....dan weet je bij deze dat ik dat op die manier wel doe :b:

    Veel X360 games komen toch wel op de PC uit, ik heb namelijk zo'n gevoel dat Halo 3 bijvoorbeeld ook naar de PC komt uiteindelijk....is met deel 1 gebeurd, gaat met deel 2 ook gebeuren, ik zie niet in waarom met deel 3 niet :)

    Bedankt voor de gezellige babbel, maar we zijn het topic aan het vervuilen denk ik :+ Sorry mensen, u kunt weer ontopic gaan :thumbs:
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Yep, sorry peeps..... Nu ff on-topic, Gogo 360\o/

    :+ _0/
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben niet echt onder de indruk. De lichteffecten zijn een stuk beter dan in 1 en de graphics zijn lichtelijk opgepoetst..... maar de hoekerigheid is echt niet om aan te zien...
    Tegenvaller.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht dat ze naar de PS3 waren gegaan omdat ze daar wel een echte next-gen race ervaring op konden bieden? Wanneer dan, over 3 jaar? Is dit alleen mogelijk met de kracht van de PS3?
    Het ziet er in ieder geval echt niet uit.
     
  9. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vind dit zwaar tegenvallen, de kartels en hoekerigheid zie je duidelijk, ps3 word echt beter dan 360....NOT!
     
  10. basovich

    basovich Guest

    bron: insidegamer
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    voor de Blu-Ray speler hoef je de PS3 niet te kopen :9

    ik heb zo een gevoel dat HD-DVD gaat winnen :D

    jammer dat ik een berichtje niet meer kan vinden waar mensen het met mijn gevoel eens zijn, ik zal straks nog een keer zoeken.

    maar de meeste mensen kopen een console niet als DVD-speler, maar om games op te spelen. Dus ik denk niet dat ie dáárom zal gaan winnen
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw redenering snap ik niet helemaal.
    Je koopt een vette pc waar je met de eisen voor een beetje game al na een half jaartje weer achter loopt.
    Dus hup weer een nieuwe videokaart of geluidskaart erin.
    En met een console ben je in 1 keer klaar en ka je voor een jaar of twee drie vooruit.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het gevoel dat als er een duidelijke winnaar is, we al lang aan de volgende generatie consoles zitten :).
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Mooiere beelden ja dat zou ik ook wel willen maar tot nu toe ben ik persoonlijk niet onder de indruk van de 360, dus die mening gaat voor mij niet op.
    Nieuwe beelden ook dat zal ik wel willen maar voorlopig zie ik alleen maar vervolg op vervolg op mijn 360 komen.
    Nintendo is de eerste die eens wat anders durft te doen en niet gelijk met mooiere plaatjes begint te smijten.
    Laat mij maar lekker als een stompzinnige idioot voor de tv zitten en zwaaien met van alles en nog wat.
    Ik heb ook veel plezier beleeft aan mijn bongo's en dancemat.
    Neem nu games als chibi robo, animal crossing en pikmin tuurlijk ziet het er allemaal kiddy uit maar speelt ozo lekker en bovenal het belangrijkste het is weer eens wat anders.
    Nee ik ben zo'n idioot die straks lekker voor de tv zit te zwaaien en denk eerlijk gezegd dat dan mijn 360 een beetje in de hoek wordt gesmeten.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je mijn redenering totaal verkeerd begrepen.
    Ik had dus niet 1 console, nee ik had ze allemaal, inclusief de handhelds. Daarbij wilde ik ook nog eens alle beetje interessante titels voor die systemen hebben. Dat ging niet meer.

    Met 1 systeem, de PC in dit geval, waarop ik meer kan dan alleen gamen wil ik in de toekomst verder gaan. Als ik dat systeem dan een keer wil/moet upgraden, dan zorg ik van te voren dat ik daarvoor geld achter de hand heb. Is nog altijd goedkoper dan alle consoles + toptitels willen hebben, zoveel gamen deed ik toch al niet meer. En met die PC die ik nu ga aanschaffen kan ik in ieder geval voorlopig wel ff vooruit, in ieder geval langer als dat halve jaar waar jij het over hebt :)

    Maar goed, zo blijf ik offtopic gaan en das niet de bedoeling. Voor verdere vragen over dingen die je niet begrijpt mag je me altijd PMen, geldt ook voor andere mensen trouwens :b:
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen hebben wel een ps2 gekocht omdat het ook een dvd speler was
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar toen was de dvd al algemeen aangenomen als opvolger van de video, en waren de verschillen tussen video en dvd zichtbaar op hulpmiddelen die iedereen ter beschikking had (een normale tv), nu is de opvolger niet duidelijk en zijn de verschillen niet aan te geven voor de meeste mensen mits ze extra dingen erbij kopen.

    Oftewel, concurentie en de bereidheid om over te stappen naar een nieuwe generatie medium voor films bestaat er nog niet zo erg :)
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Daily Tech


    We zullen ons bij de volgende generatie consoles waarschijnlijk geen zorgen meer moeten maken over welk medium het beste gaat worden :) :+.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Bron: Tweakers.net

    Het gaat nu al over de PS4 :+

    Als iedereen dit door gaat zetten vind ik het wel bagger, aangezien ik het eerlijk gezegd niet zo heb op games vanaf het internet downloaden, a la steam. De ervaring van de game kopen met hoesje, boekje etc gaat zo echt verloren.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina