Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel gaar dat de auto's uit de packs die je hebt kunnen downloaden niks hoeven te kosten, die kun je dus zo in je garage zetten:)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Er zijn 89 auto's in het spel, als je verder komt krijg je ook nog wat auto's, maar die staan daar los van. Het enigste om meer auto's te krijgen is om op Live tegaan en 3 packs tedownloaden. Er zijn ook gratis auto's te downloaden maar dat zijn er maar 3 en 3 in de cadillac pack.

Alle auto's en dan hou je 2 a 3 auto's over in je garage

*Ow vraag 1. :+, die points kan je kopen in de winkel 2100 punten = 24,99 euro. (Zie dixons)

Dat kan. Ga naar playtime --> Play On this Xbox 360 (blijf hier op staan en druk op Y, maak nog een profiel aan en je kan 1 vs 1, je kan zelf ook nog bots inschakelen.

3. JeePee

JeePee Guest

Nee, want die heb je al 'echt' gekocht :)

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de antwoorden :)

5. Sincerinho

Sincerinho Shibby

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft het al ergens een gestaan hoor maar ik kan er niks over vinden (ben ook nieuw met de Xbox 360)

Heb het volgende probleem bij PGR3, zie afbeelding

Ik dacht eerst dat het aan het spel lag, gelijk geruild voor een andere maar de fout blijft terug komen. het zal dus toch wel aan mijn xbox liggen of niet
    Het is niet zo dat het altijd zo eruit ziet, meestal komt het ineens opzetten na een paar rondjes rijden en dan gaat het ook niet meer weg tenzij ik me xbox restart

Andere spellen doen het verder wel prima heeft iemand enig idee

let me know!!

Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  6. JeePee

JeePee Guest

Je hebt last van artifacts. Er zit niks anders op dan je 360 op te sturen voor een nieuwe =(

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Z'n andere spellen doen het wel prima zegtie...

Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft ;)

Ach, ik weet er geen bil van dus ik kan geen antwoord geven. :9

8. Sincerinho

Sincerinho Shibby

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de reacties...

Het rare is ook nog is dat het meestal gebeurd als me xbox net aan staat...
    Dan restart ik me xbox want racen is echt niet te doen...
    Speel daarna gewoon met gemak een uur of 3/4 zonder het probleem weer te hebben:confused:

Ik zit te twijfelen om hem terug te brengen. Zal aardig wat tijd kosten en dat besteed ik toch liever aan het gamen *)

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ligt aan het CDtje, gewoon om ruilen bij die winkel. :). Anders de hulplijn bellen van Microsoft, en dan kan je hem daar naar toe sturen

10. Sincerinho

Sincerinho Shibby

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat lijkt me sterk....
    Ik heb uhm namelijk al omgeruild en het probleem deed zich, in minder mate, nog wel voor dus het lijkt mij een hardware probleem en geen sofware...

Anders zou het wel heeel toevallig zijn. Dan heeft de Mediamarkt in Den Haag een aardig waardeloze collectie PGR3 ingekocht :lol:

Gebeld naar microsoft en die hadden nog nooit van dit probleem gehoord. Die raden mij aan me Xbox terug te brengen naar de dealer en anders hun weer te bellen en dan zouden ze de xbox waarschijnlijk ophalen...

maar goed dat neemt zoveel tijd in beslag. Ik twijfel wat ik moet doen. Iemand suggesties?

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nope dat is toch het beste, terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Ik dacht dat het aan het spel zelf lag maar als je 2x hetzelfde probleem hebt dan is er iets anders mis in de xbox zelf.

12. Sincerinho

Sincerinho Shibby

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het nog wel even aan. Het gebeurd nu af en toe en het is niet blijvend. Verder heb ik dit probleem nog nergens gehad.

Heb nog niet veel zin om mijn xbox nu al weer weet-ik-veel-hoe-lang kwijt te zijn_0/

13. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb mn nickname veranderd in Style NL.

Dus als iemand mij op PGR3 Live ziet rondzwerven weet je dat ik t ben.

Kan ik hier mn nickname ook ergens veranderen??

Heilproeme is toch te Duits:p

Groeten Patrick

14. JeePee

JeePee Guest

Je kan hier op 't forum één keer je username veranderen. Om de zoveel tijd krijg je daar de kans voor. Dan moet je even de 'Xboxworld aankondigingen' in de gaten houden. Dat subforum is te vinden bovenaan de forum-index. Ikzelf heb hier een niet al te lange tijd geleden ook gebruik van gemaakt :)

15. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ligt aan de eerste generatie games bij mijn loopt hij ook wel eens vast :{

16. JeePee

JeePee Guest

PGR3 loopt bij iedereen wel eens vast =(

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    PGR3 is het enige spel waarbij dat gebeurt. Voor de rest draait mijn 360 als een zonnetje. Jammer, aangezien het toch de game is die het meest wordt gespeeld in huize bargeman :'-(

18. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb eindelijk de rank 1 achievement ns gehaald. ook de nieuwe online achievements (cat & mouse en cone captures)

19. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    oke goed dat te weten want werd echt helemaal gek toen het voor het eerste gebeurden :'-(

20. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar: hoe kun je apart auto's kiezen/kopen als je een pack wilt downloaden? moet je eerst het pack kiezen en daarna de auto's of moet dat op een andere manier. Kan iemand mij dat vertellen / doorverwijzen naar de juiste post plz? Ik heb pas sinds vandaag Live (8 augustus, 16.00u )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina