[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik weet cker dat je de onze wel kan joinen.
    Pm Dark Bartjuh of I Dragon Princess I maar en zeg maar dat Rob zei dat je moet joinen, we zoeken sowieso nog members.

2. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, waar vind ik hem voor te pm'en? :)
    iig. al bedankt dat ik mag joinen! :)

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Gwoon chat openenen ff een van hun toevoegen in friendslist, kijken of er eentje online is en hem whisperen ^^, of je kijkt ff op eternalservants.proboards75.com, dat is ons forum namelijk.

4. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, ik d8 hier op xbw. :eek:
    nu word GW een stuk leuker. *)

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Denk t ook, als je weekje ofzo active bent en onze guild je kent dan word t egt gezellig :b:

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    @ Dark Xbox'er, jij speelt ook alleen Guild Wars Prophecies Campain? Ik ben op beide een character begonnen. Op dit moment een level 4 Ritualist en op Prophecies een level 2 Ranger :9

En ik heb nog een vraag:

Als ik een character heb op Factions, en ik ga met de boot naar het Prophecies gedeelte, dan kom ik toch ook gewoon gasten tegen van Prophecies? En die de Prophecies campain aan het volgen zijn? Ik kan daar denk ik dan niet de quests doen? Ofwel? Want nu heb ik een Item op Prophecies die ik naar mijn character op Factions wil krijgen.. is dit dan mogenlijk? :+)

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik speel het eigenlijk niet meer en zit eraan te denken om dat ding te verkopen. Ik vind World of Warcraft toch een stuk leuker en zit nu dus met 2 van dit soort spellen. Ik heb trouwens de Collector's Edition.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Was op vakantie kon tijdje niet reageren.
    En ja t is mogelijk om characters naar prophecies en factions te zetten maar als je een item erop wil krijgen kun je gwoon de storage gebruiken ;)

Ps: Ik speel Prophecies en Factions

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Net even nightfall gedaan( die gele blonde links ben ik :+). Het ziet er erg mooi uit. Ziet er mooier uit dan factions naar mijn mening. Meer mensen die even gekeken hebben? Post straks nog een paar screens denk ik.

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er zeker mooier uit :) Ze bewegen hun mond nu tenminste als ze praten :+ Die nieuwe heroes zijn ook cool, helemaal als je al veel skills hebt unlockt. Ik ben die blauwe btw :p

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    zweven ze nou? :cool:

12. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Nightfall ook even gespeeld, maar door die lange laadtijden, heb ik niet zoveel gedaan (de eerste missie tot de eerst volgende outpost :+ )

Het zag er zeker wel beter uit dan factions, zoiets als Pre-Searing Ascalon ;) .

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht echt totdat nightfall uitkomt, guildwars is echt geen hol aan als je alles al hebt/gedaan hebt :/

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook sinds een weekje, eerst PC spel sinds zeker 5 jaar. Heb het niet zo op pcs, maar bevalt tot nu toe goed, irriteer me wel aan die crashes af en toe, dat went gewoon nooit. :mad: Vooral niet als je halverwege een missie zit.

Maar wel verslavend spelletje, ben na een week ofzo al level 12. :eek:

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mhmm, lvl 12 kan je al in een dagje zijn zonder hardcore te spelen :eek:

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    3 lvl 20's in 1 dag xD.
    Power lvling FTW (zonder betalen of hulp)

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je dat gedaan vertel :)

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel scrolls inslaan en alleen op bosses afknallen O-) .
    En als dat niet werkt lekker grote groepjes AoE damagen (Geomancer FTW \o/ )

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer te doen, maar het verrasde me nogal dat het zo snel gaat, aangezien level 20 (volgens mij) het hoogste is, dat heb je makkelijk binnen een maand. Zelfs als je niet heel veel speelt, zoals ik.
    Bovendien doe ik het voor het eerst en speel gewoon missies en quests, truukjes om snel lvl 20 te worden interesseren me niet.=(

Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog wel als je ongeveer 30 chars hebt gehad, al is t maar ff om een guildy te helpen :p

Deel Deze Pagina