Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    er is ergens een sport winkel en op de bovenverdieping zijn golfclubs en bowling ballen.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Gave Demo! Ga de game nu zeker halen! Hakken met de katana is ook vet! Nu 3 eindes gezien, hoeveel zitten er in de demo?

3. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog steeds niets :mad: 8) wordt ik er van...

4. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    is er trouwens een kettingzaag te vinden in de demo??

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Het doelloos rondlopen en bashen in de demo ging me eigenlijk snel vervelen. Wel moet ik zeggen dat ik de cinematografische filmpjes erg mooi vind. Het eerste filmpje, dat je krijgt als je direct bij het begin de gang achter je in rent is mijn favoriet; met die drie "snipers", burgers met jachtgeweren. Geweldig opgezet, maakte me ook erg aan het lachen.

Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  6. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze link heb ik van iemand die een reactie gaf bij nieuwtjes van xboxworld:http://www.imagesocket.com/images/deadrisingmap5iz768365.jpg

Zoals je ziet zijn er 4 eindes.

Oops kom er nu achter dat je voor 4 een sleutel nodig heb.. die kan ik helaas nergens vinden

Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  7. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik net ondekte was ook erg leuk: Op de 2e verdieping is een eettent , er staan achter de kassa een paar mixers. Als je daar 2 verschillende soorten fruit of sap in doet dan gaat ie het mixen en kun je het drinken , wat voor het effect het heeft hang af wat je erin doet lol:b:

8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geweldig spel. Ik zou het zelf alleen niet kopen. Beetje teveel van hetzelfde ben ik bang voor! Heel de tijd die zombies doodmaken zie ik niet zitten in een heel spel. Demo is wel leuk om mee te spelen. Daar blijft het ook bij voor mij.

9. basovich

basovich Guest

deze game lijkt me echt zoiets om in de xbazaar te kopen:), want ik vind het toch wel vrij duur om 60 euro uit te geven aan zo'n spel waar je naar mijn zegge snel op uitgekeken bent..

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is staat de demo nu er bij iedereen op.
    En @ Basovich we wachten maar even wat reviews af.:)

11. mars15

mars15 Guest

Gister heb ik dan ook de demo van Dead Rising gedownload. Ik heb slechts 3 minuten gespeeld. Ik vindt het niet zo leuk. Was erg eentonig. Wist niet wat mijn opdracht was. Ik probeer hem zometeen nog wel even

12. basovich

basovich Guest

er is geen opdracht ofzo, er zijn volgens mij wel wat submissies maar die kun je niet spelen want dan krijg je een filmpje en heb je de demo uitgespeeld.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren de demo ongeveer 10 minuten gespeeld.... maar ik ben eigenlijk niet echt onder de indruk. True de developers hebben er alles aan gedaan om de mogelijkheden zo goed als eindeloos te laten lijken, echter zombies blijven zombies en als die alleen een beetje duf rondlopen als willoze slachtoffers dan is het voor mij al snel saai. Actie kan je dit niet echt noemen toch?

14. basovich

basovich Guest

je speelt het nou overdag, en als je het eindfilmpje ziet nadat de 15 min. om zijn zie je dat die ogen van de zombies rood worden dus worden ze agressiefer8)..

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Geweldig spel. Ik was al overtuigd geraakt door diverse previews, maar nu ben ik er helemaal zeker van. Deze moet ik hebben! In de demo zitten al geinige dingen. Maar ik ben echt benieuwd naar die 'tussenbazen'. Die gevangen in die jeep op het grasveld...lijkt me echt bruut.
    Wapens en items zijn zo vet. Lekker op skateboard rondrijden, gooien met een afgebroken bezem (=speer), foto's maken..:D

Bovendien heb ik alleen in de demo nu al drie filmpjes gezien van wat ik als 'tussenbazen' beschouw. Lijken me toch heftige battles. Tegen die gevangen dus op het middenterrein, die drie amerikanen met rifles, die wazige priester in die bioscoop..

Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2006
  16. Re4zeN

Re4zeN Unleash the beast

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de pan op t vuur zet zodat deze warm wordt kan je, als je "x" vasthoud deze pan in het gezicht van de zombies duwen. Ze krijgen dan een geheel zwart verbrand gezicht. Als je dan een foto maak krijg je extra punten, hoe bruut!

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    moest ook erg lachen toen ik een taart in een gezicht gooide en dat die taart gewoon bleef zitten.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou wat een kut demo!!!! Duurt lang met laden en ik loop ff een stukje rechtdoor stopt die meteen al!!! Hmm een paar geininge kills gemaakt maar denk dat ik hem maar skip. Maybe een bazaartje ofzo maar voor de full price ga ik hem zeker niet halen. Saint's Row lijkt me een spel waar ik langer en meer plezier aan ga beleven.

19. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet is naar die Jill's Diner gaan en daar 'backing oil' pakken. Als je dat op de grond voor de zombies gooit en ze lopen er overheen dan gleiden ze uit :9

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel en een klote demo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina