Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet een beetje gek om 2 1900xt's te kopen als je volgend jaar alweer wilt upgraden? Brute pc btw:b:

Waar haal je zo'n groot budget vandaan?

Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien heb jij m'n draadje op de X-Bazar ook gemist :+ Nee maar zo kom ik dus grotendeels aan m'n budget ;)

Uhm jah upgraden ben ik voorlopig na deze aankoop toch niet meer van plan, tenzij het echt gaat "moeten"....of tenzij ik zin krijg om er een paar DX10 kaarten in te zetten en Vista aan te schaffen ergens in 2007 8) Wacht sowieso wel ff de tweede generatie DX10 kaarten af :)

3. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik gemist ja:+ Veel verkocht?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep....alles 8)

5. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    WOW!!!

Oblivion op 1280*1024, HDR, 6XAA/16X AF, alles op highest, behalve grass distance is echt prachtig zeg!\o/

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en dan mag ik blij zijn met 1024*768, HDR, 0XAA/?XAF (af weet ik niet). Alles High, Sommige Shadows OFF, Alle Distance Op Max behalve grass (45%) en Tree's (75%) :+

7. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dit schatje over een tijdje in huis te hebben8) :

20" Intel Core Duo 2ghz
    2gb ram
    500gb hdd
    Ati x1600 256ram (dat is goed voor een mac:+)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en een ipod shuffle of is dat een afstandsbediening? :+

9. Coen

Coen of niet?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een remote voor front row.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is zo goed als hetzelfde als mij :x. Mja, in de andere games presteert mijn 7800 GT zoals ie moet *).

@ Coen: Ziet er relaxt uit :).

11. Stealthram

Stealthram Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: hoe makkelijk/goedkoop is het om een videokaart in een wat oudere laptop te vervangen?

Ik heb namelijk een Toshiba Satellite S1410-604 en ik zou er graag World of Warcraft op willen spelen. Het spel zelf draait erop, maar het beeld ziet er behoorlijk "distorted" uit.

De videokaart die erin zit is een NVIDEA Geforce4 420 go 16 mb. Ik weet niet of die on-board is, maar ik denk dat je daar wel van uit kan gaan in een laptop. Ik krijg ook geen drivers gevonden die ik kan updaten.

Misschien dat je het al denkt en inderdaad; Ik heb de ballen verstand van hardware. Alvast bedank voor het helpen!

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Meestal is dit niet mogelijk. Als het wel mogelijk is kun je voor dat geld denk ik beter een nieuwe kopen.

Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnen kort een nieuwe pc kopen, en nu wil ik weer een videokaart van ati, in mn huidige pc (al weer dik 2,5 jaar)heb ik een ATI Radeon 9600 256mb zitten en deze kaart heeft altijd prima dienst gedaan. Ik weet echter niet zo veel van de nieuwe series, en ik vraag me af welke kaart de 9600 overtreft, ik heb op het moment deze kaart op het oog:

ATI Radeon 1600 pro 512mb

iemand ervaring met deze kaart, of een sugestie voor een andere videokaart?

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die kaart is niet zo goed (meer), maar dat hangt er natuurlijk vanaf wat je hoofdzakelijk met je pc wil doen en wat je budget is (voor de grafische kaart).

De kaart is wel beter dan die 9600 :).

15. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0

weet je mischien een site waar ik de prestaties (verschillen) van die kaarten kan vinden

en is ie veel beter dan de 9600 of schild het niet veel

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hier wordt de X1600 512MB tegen over een 9600 Pro gezet. De 9600 Pro is wat beter dan jouw 9600 256MB.

Maar 512MB op zo'n kaart als de X1600 is gewoon nutteloos. Die kaart is veel te traag voor wanneer de games echt 512MB gaan nodig hebben. Bovendien is het maar DDR2 geheugen, wat helemaal niet zo goed is.

17. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    7600GT lijkt mij een goede keus.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die is toch nog niet beschikbaar in AGP dacht ik?

De 7600 GS lijkt me ook een betere keuze alhoewel het geen ATi is. Deze is beter dan de X1600 Pro en kost niet zoveel meer.

Of als je wat meer geld wilt uitgeven, de X850 XT. Als je nog wat meer geld wil uitgeven, de 7800 GS. Imo is de 7800 GS de €50 meerprijs waard t.o.v. de X850 XT. Dit vooral door de SM 3.0 ondersteuning. Beiden zijn ze zeker de meerprijs waard tegenover de X1600, dat als je de pc gaat gebruikten om fatsoenlijk (redelijk) moderne games te draaien.

Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  19. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    heey, mensen ik wil ook een nieuwe videokaart kopen alleen wil niet meer dan 100 euro uit geven maar wil wel Battlefield 2 spelen *(dat ie wel goed loopt en niet lelijk maar op "gewone" grafix....

met welke videokaart kan dat (PS ik heb AGP )

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Geforce 7600 GS maar je zal wel iets meer moeten uitgeven dan €100 omdat je de AGP versie moet hebben. Je vindt ze al vanaf €113.

Laatst bewerkt: 7 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina