Rumble Roses Double X

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 18 aug 2005.

1. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo geprobeerd maar de besturing laat te wensen over =(

verder ziet het er wel mooi uit maar om daar nou alleen een game voor te kopen 8)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik doe eigenlijk niet anders als ik m'n X360 aanzet :+
    Vind het nog steeds een erg leuke game om af en toe eens te spelen en ik heb nog genoeg wat ik kan/wil unlocken. Ik denk zelfs dat het m'n meest gespeelde X360 game tot nu toe is, of zal worden dan 8)

It's a strange world eh ? ;)

Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je meest gespeelde 360 game?? Dat kan toch niet ;)
    Ik heb de demo misschien een uurtje gespeeld, maar ik krijg geen warm gevoel bij het spel. Ik heb thuis 3 Xbox 360 spellen (Perfect Dark, DOA4 en Top Spin 2) en die zijn qua gameplay klassen beter. Maar jah, ieder zn ding :)

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde natuurlijk alleen die keren dat ik achter m'n X360 zit he ;) Ik speel ook wel andere meuk, maar op de X360 speel ik momenteel eigenlijk alleen RRXX jah....zodoende meest gespeelde game :+ Mja als ik straks met alle characters een keer de Title Matches gewonnen heb en een aantal makkelijk te halen Gamerpoints heb binnengehaald dan denk ik dat ik er voorlopig wel ff genoeg van heb :)

De komende maanden komt er voor mij sowieso niet veel boeiends uit voor de X360, en op de meeste andere spelletjes die ik voor de X360 heb ben ik eigenlijk al een beetje uitgekeken....en je moet toch wat he ? 8)

5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet iemand hoe je de superstar modes van de "rode " karakters krijgt? Dat zijn de karakters op de onderste rij. Krijg het maar niet voor elkaar, als je wint gaat die balk van populariteit dus niet omhoog. Who's nose?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle Heel characters gaat de populairiteit langzamer omhoog dan bij Face characters. Face = Good en Heel = Evil alter-ego namelijk, ofwel een "slecht" persoon wordt minder gauw populair zegmaar. Bij Heel characters met een wapen gaat dit overigens wel wat sneller.

Maar eigenlijk maakt het niks uit. Als je met een character de Title Match wint dan stijgt haar populairiteit altijd naar 100, of je tegen die tijd nou op 79 of gewoon nog op 50 zit. Dit geldt voor zowel Face als Heel characters. Mijn tip is dus ook : gewoon partijen blijven spelen, ik geloof dat je er een stuk of 15 moet winnen ofzo. Daarnaast zorgen dat je sowieso van alle Default characters (dus meisjes die al vanaf de start-up selectable waren) minstens een keer gewonnen hebt. Doe dit alleen in Single Matches want dat schiet gewoon veel sneller op. Je hebt niks aan Exhibition Mode of aan partijen met meer dan 2 deelnemers, die zitten er naar mijn mening alleen in om de boel wat op te leuken, maar je hebt ze in principe niet nodig. Doe dit totdat je een Title Match mag spelen, win deze en je meisje eindigt altijd met 100 punten Populairity.

Je hebt dus absoluut geen 100 punten Populairity nodig om deel te mogen nemen aan een Title Match. Het enige wat je er aan hebt is dat je de Superstar versie van je meisje kunt selecteren vanaf 80 punten.

"Maar Zero hoe weet jij dat allemaal, want dat wordt nergens in het spel uitgelegd ?"

Dat klopt, dat wordt het ook niet. Ik heb het ook niet zelf uitgevonden hoor, maar gelukkig bestaat er nog zoiets als internet :+
    Maar zo moet het lukken in ieder geval, ik kan het bevestigen want ik gebruik de truc ook :)

Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  7. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Hey zero thanks. Heb wel op internet gekeken maar kon het niet vinden. Nu heb ik dus zeker nog een rede om met de "heel" karakters te spelen. Ik zag dat je al heel wat achievements gehaald hebt met dit spel. Het spel is ook best vermakelijk hoor. Al lijkt niemand het met ons hier eens te zijn. Misschien een keer een potje op xbox live?

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo ook gespeeld, maar deze game vind ik echt helemaal niets. Speelt voor geen ene mallemoer. Enige plustpunt is dat het er wel redelijk mooi uitziet. Verder is het niets!

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik speel zo nu en dan nog weleens een potje, ff lekker verder spelen totdat ik op z'n minst met alle characters een keer de Title Match gewonnen heb :cool: Per character krijg je dan geloof ik 10 Gamerpoints, nja doe dat keer 22 alter-ego's dan kom je uit op 220. En dan krijg je nog een 50 Gamerpoints bonus als je met alle characters een keer Champion bent geweest....is toch goed voor een kleine 270 makkelijk te behalen Gamerpoints :)

Alle costumes met ieder meisje halen levert je ook behoorlijk wat puntjes op, alleen gaat hier echt serieus teveel tijd inzitten wil je dat gaan doen. Ik zit nu al over de 30 uur speeltijd, en dan heb ik me nog geeneens gericht op costumes unlocken :eek: Nee die moeite die je daar voor moet doen is het me niet waard, bovendien zijn het toch de Default costumes die ieder meisje uniek maken vind ik :)

Op Live heb ik het nog niet gedaan, maar daar heb ik het spel ook niet voor gekocht.....ben eerlijk gezegd niet zo'n online gamer hehe. Maar mochten we elkaar een keer treffen op Live dan wil ik best een keer een uitzondering maken hoor :) Tis een apart, maar toch wel erg vermakelijk spelletje moet ik zeggen. Ik kan best begrijpen dat het merendeel er niks aan vindt, zodoende ben ik ook best streng en objectief geweest in mijn beoordeling voor het spel hier op XBW. Maar gezien mijn persoonlijke ervaringen en de tijd die ik zelf al in dit spel gestoken heb, had ik het spel net zo goed een hogere waardering kunnen geven....maar goed, das weer te subjectief denk ik dan.

"Niet-serieuze" spellen (als je RRXX daar onder zou willen plaatsen) kunnen in mijn ogen namelijk net zo vermakelijk zijn als een "serieus" spel. Zie ook zo'n spel als DOAX, geen wereldtitel, maar om zo af en toe eens een potje te spelen issie zeker wel geschikt. Of als party game, om maar iets te noemen. Wat ik al eerder zei : tuurlijk is RRXX geen game die je uren/dagen/weken achter elkaar geboeid houdt....maar gewoon een "ontspannen" spelletje zoals ik dat noem. Het doel van een game is echter gewoon dat ie je moet vermaken, maakt niet uit op wat voor manier. En wat de een onder vermakelijk verstaat vindt de ander weer niks, en vice versa. Dat noemen ze smaak :)

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week de demo gedownload.
    Ten eerste vind ik hem niet lekker spelen, de controls zijn niet lekker en daarnaast vind ik de game heel erg blurry.
    Nee, geef mij maar een DOA4 of een Smackdown.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Smackdown zitten teveel kerels, bah :+

RRXX kun je eigenlijk ook niet met DOA4 vergelijken, de eerste is een wrestlinggame en de tweede een fightinggame. De controls van RRXX heb ik persoonlijk totaal geen problemen mee :)

12. Sanderlagrande

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit iedereen toch met die controls. Heb er persoonlijk helemaal geen problemen mee. Misschien even wennen als je DOA 4 gewent bent, maar dat is niet met elkaar te vergelijken omdat het totaal andere spellen zijn. Je gaat Project gotham 3 toch ook niet vergelijken op besturing met Moto gp 06. Nogmaals. Dit spel is zeker wel vermakelijk!!

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het doet me deugd om te zien dat er tenminste nog 1 iemand is die het met me eens is wat betreft dit spel 8) :+

14. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Neej er is er nog een! :b:
    Dit is echt een game, of je houd ervan of je haat het ;)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke, twee dan :+

Nog even met 5 chickies de Singles Title halen en dan heb ik ze allemaal gehad :)

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb ze allemaal!! zucht...
    Ik heb altijd met games als ik ze heb uitgespeeld word ik chagarijnig of boos.

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat was mij inmiddels ook wel gelukt mits m'n X360 niet was overleden :mad: Mja nog ff geduld dan maar :+

18. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    haha kut voor je :eek:
    Ik heb nu wel alle achievements gehaald

19. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst de demo geprobeert en dat bevielt me goed. Het was één van de meest vermaakte demo spellen die ik gespeelt heb.

Dus heb ik maar besloten om voor Rumble Roses XX te kiezen, maar helaas val het spel toch wat tegen. Er zijn veel te weinig levels en die single player is wat rommelig waardoor je verward raak wat je nou precies moet doen om het spel uit te spelen of om awards te halen.

Wat ik ook erg belangrijk vind is de story mode, maar er zit helemaal geen Story mode in het spel.. Een spel zonder een verhaallijn is een spel zonder diepgang, het is eigelijk alleen maar vechten om geld te verdienen zo dat je nieuwe kleren en ander kleine dingen kunt kopen.

De shows voor het gevecht vind ik wel goed gedaan, zelfs na een paar keer gezien te hebben blijf het nog leuk om naar te kijken.

Het spel is vrij gemakelijk en dat was ook precies wat ik eigelijk op zoek was toen ik een nieuw spel zocht. Gewoon om lekker relax vermakelijk te gamen als je het toch echt te makkelijk vind ken je hem gewoon op hard zetten.

Enkelt de laadtijden worden wel irritant.

Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  20. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0

Ja, zo denk ik er precies het zelfde over die Table Tennis spelen :{

Deel Deze Pagina