Jah ik speel zo nu en dan nog weleens een potje, ff lekker verder spelen totdat ik op z'n minst met alle characters een keer de Title Match gewonnen heb Per character krijg je dan geloof ik 10 Gamerpoints, nja doe dat keer 22 alter-ego's dan kom je uit op 220. En dan krijg je nog een 50 Gamerpoints bonus als je met alle characters een keer Champion bent geweest....is toch goed voor een kleine 270 makkelijk te behalen Gamerpoints
Alle costumes met ieder meisje halen levert je ook behoorlijk wat puntjes op, alleen gaat hier echt serieus teveel tijd inzitten wil je dat gaan doen. Ik zit nu al over de 30 uur speeltijd, en dan heb ik me nog geeneens gericht op costumes unlocken Nee die moeite die je daar voor moet doen is het me niet waard, bovendien zijn het toch de Default costumes die ieder meisje uniek maken vind ik
Op Live heb ik het nog niet gedaan, maar daar heb ik het spel ook niet voor gekocht.....ben eerlijk gezegd niet zo'n online gamer hehe. Maar mochten we elkaar een keer treffen op Live dan wil ik best een keer een uitzondering maken hoor Tis een apart, maar toch wel erg vermakelijk spelletje moet ik zeggen. Ik kan best begrijpen dat het merendeel er niks aan vindt, zodoende ben ik ook best streng en objectief geweest in mijn beoordeling voor het spel hier op XBW. Maar gezien mijn persoonlijke ervaringen en de tijd die ik zelf al in dit spel gestoken heb, had ik het spel net zo goed een hogere waardering kunnen geven....maar goed, das weer te subjectief denk ik dan.
"Niet-serieuze" spellen (als je RRXX daar onder zou willen plaatsen) kunnen in mijn ogen namelijk net zo vermakelijk zijn als een "serieus" spel. Zie ook zo'n spel als DOAX, geen wereldtitel, maar om zo af en toe eens een potje te spelen issie zeker wel geschikt. Of als party game, om maar iets te noemen. Wat ik al eerder zei : tuurlijk is RRXX geen game die je uren/dagen/weken achter elkaar geboeid houdt....maar gewoon een "ontspannen" spelletje zoals ik dat noem. Het doel van een game is echter gewoon dat ie je moet vermaken, maakt niet uit op wat voor manier. En wat de een onder vermakelijk verstaat vindt de ander weer niks, en vice versa. Dat noemen ze smaak
Laatst bewerkt: 21 jun 2006