Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is Dead Rising niet ineens zozeer geweldadig bedoelt, maar meer humoristisch.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    dit vind ik ook weer zoiets, dan kun je dit ook bij een voetbalspel zeggen als bijv. iemand een hele lange verlamming aan zijn benen heeft door bijv. een te harde tackle die is ingezet..
    en nou houdt ik muh bek en gaan we weer lekker ONTOPIC!!
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom heb je Ghost Recon dan? In dat spel vermoord je gelukkig geen mensen, maar kietel je ze totdat ze gaan lachen. :{
    Beetje tegenstrijdig, een game als Dead Rising veroordelen omdat je mensen vermoord, maar vervolgens zelf wel Ghost Recon spelen waar je ook mensen vermoord.

    Back ontopic over Dead Rising.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    koop dan een nintendo ( niet om nintendo belachelijk te maken maar heb je meer kindvriendelijke spellen voor)\o/
     
  5. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er in een game geen gevolgen aan vast zitten kneus. Er zit toch wel een heel groot verschil tussen moorden in een game en in het echte leven.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop mensen... ontopic nou weer.

    ieder zijn mening, gaat niks aan veranderen hoe hard je het ook probeert.. Appie vindt het niet kunnen, heeft daar zijn persoonlijke redenen voor, en voor de meeste kan het niet gek genoeg zolang het maar een spelletje is..

    allemaal prima, maar erover discusseren gaat denk ik niet veel opleveren, het is tenslotte het internet maar... :thumbs:

    ONTOPIC:

    Ik zelf vindt het spel echt geweldig tot dusver... doet me erg denken aan dawn of the dead, wat ik een gave film vindt.

    Er zijn inderdaad veel meer dingen te vinden dan ik in eerste instantie dacht.. de pan die je kunt opwarmen en kunt uitdrukken in zo'n zombie's gezicht.. het maken van een mengsel a la resident evil.. de kleren combinaties, de wapens (de katana! \o/ :thumbs: \o/ ).. het gaat allemaal nog best wel wat dieper dan je eerst denkt.. en dan komen er in het volledige spel er ook nog eens personen bij die je kunt helpen, of andersom.. een verhaal lijn...

    Deze ga ik zeker halen op 8 september (of is het nou weer 15 sept.?)

    Laatste vraag.. is de tijd (72 uur) realtime, of is het de tijd die loopt in de game? want die loopt nogal wat sneller, als je begint staat je horloge geloof ik rond 5 uur, en hij eindigt rond 7 uur.. dacht ik..
    dat is dus maar een kwartiertje. dan zijn de 72 uur wel erg snel om als ze de tijd in de game bedoelen... nietwaar?
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik ben net een dag terug van een heerlijke vakanrie in Turkije.
    Heb gister ook gezien dat ik gigantish veel heb gemist (zo als deze demo van dit spel)

    Ik heb hem gister gespeelt en heb echt verschrikkelijk hard gelachen. Wat een vage dingen kan je doen echt niet normaal.

    Ik weet niet of het al ergens verteld is maar als je naar boven loopt en het restaurant binnen gaat en dan naar buiten springt op een zonnescherm ligt daar een ninja zwaard, erg vet!!!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Appie: ik heb al eens eerder een hele thread gewijd aan de agressie in games. Maar ben in het deze totaal niet met je eens. Dead Rising refereert totaal niet aan de werkelijkheid, imo moet je je dan eerder druk gaan maken om GR:AW, Splinter Cell en Sain Row. Dat zijn games die hun best doen een zeer agressieve setting zo echt mogelijk over te laten komen. Dead Rising is over de top geweld zoals in Dawn of the Dead.

    Wat betreft de demo: Gisteren nog eens aangezet met een kameraad en daarna GR:AW gespeeld. Dan valt pas eigenlijk echt op hoeveel minder de graphics uit Dead Rising zijn......
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead Rising nu definitief bekend als niet regiovrij!

    Dead Rising (NTSC/U)
    versie werkt op de volgende systemen

    NTSC/J System (Japan): Yes
    NTSC/J System (Asia): Yes
    NTSC/U System: Yes
    PAL System: No


    Bron: Wikipedia
     
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW laat alle spellen er matig uitzien. Dat spel steekt overal mijlenver bovenuit (ja ook boven Oblivion).

    Ik vind persoonlijk de graphics en sfeer van Dead Rising geweldig.
     
  11. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Op www.xboxyde.com staat nu een video met een aantal van de meest interessante dingen die je kunt vinden/doen/maken in de demo.
    Naast het gebruikelijke katana en winkelwagen geweld, zie je ook de meest dodelijke smoothie en de plek waar je de submarine gun kan vinden!
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    katana is zeker cool!:)
     
  13. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld "Submachine":+
    Submarine is een duikboot}:]
     
  14. basovich

    basovich Guest

    mijn hoogste score met foto is 619:)..en die van jullie?


    wat is katana eigenlijk?
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Katana is een samurai zwaard

    Die untouchable ga ik proberen
     
  16. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) Nee, ik zweer je, er is een soor geweer dat een reusachtige duikboot lanceert die dan alle zombies plet! En met de kracht van de inslag een ingang opent naar 'the inner sanctum', alwaar er een speciale bossfight begint:+

    Nee, my bad, domme spellingsfout 8)

    /edit: @Dead Rising, je moet die smoothie proberen die je spuug aanval gigantisch sterk maakt; mix van dat bakpoeder met orang juice of met stokbrood. (die 2 manieren zag ik in de video, volgens mij kan het ook op andere manieren)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het vanavond eens proberen
     
  18. Re4zeN

    Re4zeN Unleash the beast

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn grootste aantal kills was 389. Toen was de tijd helaas om. Wat is die van jullie?
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te zien hoeveel tijd je nog hebt om te spelen druk je op je D-pad op links
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina