Had PGR3 ook alweer een tijdje niet gespeeld. Vandaag weer in mijn 360 gedaan en gelijk stylepack gedownload. Ook nog even een fototje gemaakt.
Wow, daar maak je heel veel blij mee. En ik had nog even een vraagje, zou iemand de Default Settings van de effecten voor de foto's kunnen plaatsen? Ik heb namelijk het idee dat het niet honderd procent klopt en wil graag weer foto's zonder effecten, dus weet iemand hoe dat ongeveer zit?
Heerlijk foto's jongens . Ik ga vandaag ook weer is een paar maken Dit heeft zeker een replay waarde op de game, ze hadden deze functie er veel eerder in moeten dauwen.
nog niemand zin gehad om wat foto's voor me uit te kiezen? http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1953870&postcount=26
nummer 9 zeker voor speed? dat is dus tot nu toe een 100% score voor nummer 9 in de categorie speed Die staat dus vanaf nu vast nu nog die andere 3, vooral die van best Car krijg ik verschillende meningen
Timing is perfect, aangezien een hoop mensen de game nu weer uit de kast halen Waar haal (download?) ik de gratis theme? Voor de trouwe gebruikers *Wallpaper set
Cool ik wist niet dat dat uploaden zo makkelijk ging. Hier 4 van mijn foto's. Ik ga nu echt wel meer gebruik maken van de foto mode En Matrix die 2e foto van je is echt super! Jezus man die foto's zijn echt gruwlijk scherp *gaat zo nog hoop foto's maken* Edit: Toxin (laatste foto) en The Matrix (2e foto) hoe krijgen jullie dat gebolde effect?
Rechter-trigger ingedrukt houden en dan met de stick naar voren of achteren duwen. Dan zoom je zo ver uit totdat je het effect van een groothoeklens krijgt.
Oke bedankt The Matrix, ik zoem meestal best ver in. Ik ga nu effe weer wat foto's maken dan edit ik ze in deze post. Even een stuk of 30 foto's gemaakt Niet allemaal even mooi maar hier heb ik er alvast 5: Full color op N-Ring owned! Toch? Zeg wat je er van vind! Of wat verbeterd moet worden.
Erg gaafe optie! Heb er een mooi bureaublad bij voor op de computer en ook voor op de 360. Dit is mijn mooiste, al een lange tijd geleden gemaakt:
hoe post ge u foto's , ... en op de site van project gotham racing kunnen er maar 4foto's hoe haal je die 4er were af en nieuwe foto's in de plaats?