Komop mensen... ontopic nou weer.
ieder zijn mening, gaat niks aan veranderen hoe hard je het ook probeert.. Appie vindt het niet kunnen, heeft daar zijn persoonlijke redenen voor, en voor de meeste kan het niet gek genoeg zolang het maar een spelletje is..
allemaal prima, maar erover discusseren gaat denk ik niet veel opleveren, het is tenslotte het internet maar...
ONTOPIC:
Ik zelf vindt het spel echt geweldig tot dusver... doet me erg denken aan dawn of the dead, wat ik een gave film vindt.
Er zijn inderdaad veel meer dingen te vinden dan ik in eerste instantie dacht.. de pan die je kunt opwarmen en kunt uitdrukken in zo'n zombie's gezicht.. het maken van een mengsel a la resident evil.. de kleren combinaties, de wapens (de katana! \o/
\o/ ).. het gaat allemaal nog best wel wat dieper dan je eerst denkt.. en dan komen er in het volledige spel er ook nog eens personen bij die je kunt helpen, of andersom.. een verhaal lijn...
Deze ga ik zeker halen op 8 september (of is het nou weer 15 sept.?)
Laatste vraag.. is de tijd (72 uur) realtime, of is het de tijd die loopt in de game? want die loopt nogal wat sneller, als je begint staat je horloge geloof ik rond 5 uur, en hij eindigt rond 7 uur.. dacht ik..
dat is dus maar een kwartiertje. dan zijn de 72 uur wel erg snel om als ze de tijd in de game bedoelen... nietwaar?
Klik om te vergroten...