Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het best grappig dat er ergens in een laadscherm staat: this game is not based upon the movie dawn of the dead and is not owned by it's creators
    (of iets van die strekking)
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er staat dat het spel geen toestemming heeft gekregen van de makers van George Romero's Dawn of the Dead.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nog 2 dingen wil ik kwijt:

    ik durf met zekerheid te zeggen dat de meeste kingerachtige reaktie van kinderen komen van onder de 16(of 18?)? hebben die recht om dat spel te spelen?

    Ten 2e vind ik wel jammer dat je gelijk voor alles uitgemaakt wordt, als je een x een erg andere mening hebt wel jammer i.p.v dat er gewoon gezegd word van he appie wat een andere apparte mening heb jij oid..
    ---
    p.s je hoeft hier dus niet op in tegaan want ik wil het topic niet verzieken!
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Moet je die demo ook niet downloaden, en jij speelt ook graw _0/
    pot verwijt de ketel

    kut mening, slotje
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    (graw heb ik allang niet meer)
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    waarom heb je hem dan toch gespeeld ?
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o mde kracht van de 360 te testen.. ..

    Deze demo zag er eigenlijk ook matig uit tov Graw
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu weer ontopic graag!

    Anders blijven we hier over doorgaan....
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nergens over inderdaad.

    Weet iemand iets over de Tin Edition? Komt deze hier uit, wat zijn de extras enz...
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren dan de demo goed onder loep genomen en helaas nog steeds niet overtuigend genoeg. Het rondlopen tussen de zombies blijft echt te doelloos aanvoelen. Ik heb frisbees gebruikt, speelgoedzwaarden, taarten, skateboards, boomerang, zeis, gun etc etc.......
    De graphics blijven gewoon middelmatig en ik mis elk next-gen gevoel. Helaas geen DR voor mij.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren weer gespeeld. Echt vet hoeveel er te vinden is. Ook leuk om foto’s te maken en mixes te maken. Taart + jus d’ornage is een leuke, maakt je untouchable….
     
  12. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook gespeeld, en ik vind het echt een heel vet spel! Jammer dat je geen opdrachten kan doen want dat zou de game wel leuker maken volgens mij..

    Die mix drankjes zijn ook leuk om te maken :D

    En het is echt tof dat je alles kan oppakken om daarmee die zombies te killen! Heel vet spel! Kga Dead Rising zeker kopen alstie in de winkel lig!
     
  13. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    supervette game die ik zeker ga halen :thumbs:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mooi idee voor een topic 8) 'Pats met je Dead Rising Kills' :+

    demo is behoorlijk verslavend, ik ga het zo maar wéér eens spelen, en dan maak ik gelijk een foto van mijn score :9 O-)

    //edit: hmz, ik heb volgens mij een pagina gemist :+ :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  15. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand heeft hier uitgebreid beschreven hoe je het meeste uit de demo kan halen en wat er allemaal te doen/vinden is.

    KLIK
     
  16. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Check hier de review van TeamXbox, ze geven Dead Rising 8.7 en Editors Choice.

    Gameplay: 8.9
    Truly a next-gen gaming experience simply for the diversity that the game offers. There’s plenty to do in the mall and plenty of ways to slaughter the constant zombie threat. The game’s few blunders aren’t serious, and are more casual annoyances than anything else. Dead Rising takes a classic game premise and turns it completely on its head. Oh, and it’s hellishly fun too.
    Graphics: 8.0
    Great looking cut-scenes are dragged down a bit by a framerate that sputters every so often, and a slightly less than stunning game world. The mall has wonderful visual personality, and the sight of a zombie being split in half by a machete is something that never gets old no matter how long you’ve played.
    Audio: 8.3
    Cheesy voice acting by the game’s leads is offset by wonderful performances delivered by the game’s more extravagant characters. The sound of ripping through undead flesh is disturbingly pleasing.
    Longevity: 8.5
    There is a ton to do within Dead Rising. You’ve got the choice of which side missions to complete and which to let fall by the wayside. New game modes are unlocked as you complete certain elements of the game. It’s also worth playing through again to see how many of the NPCs you can save.
    Innovation: 8.8
    Dead Rising takes a common setting and turns into something that no one has ever seen before. The thought of confining an entire game to a mall might not sound like much of a challenge, but this game could have soured quickly because of it. Luckily it thrives.
    Overall: 8.7
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opval is toen ik op de benedenverdieping 256 zombies had afgeschlacht, en ik naar boven ging om mij te healen en weer naar beneden sprong op diezelfde benedenverdiepingen ( waar ik er 256 had geslacht ) was dat de lijken weg waren en alle zombies weer allemaal terug waren ( respawne )

    Vind ik beetje jammer

    Voor de rest vette game
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe denk je anders dat de framerate zo stabiel blijft.
    Dit moet wel, anders werkt het voor geen meter.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zie ik dan iets over het hoofd.... de demo spreekt me nauwelijks tot niet aan. Maar de recensies liegen er niet om................
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach, dat heb ik met Saint Row. Het gaat gewoon om smaak. Dat Dead Rising een goed spel is, is zeker. Of je er van houdt is een tweede.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina