Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?
    ik ben van plan om een DS of PSP te kopen in thailand, alleen weet ik nog niet welke van de twee.
    ik zou dan willen weten wat je extra nodig hebt om met een DS lekker te kunnen gamen, en welke games het waard zijn om te kopen (ik vind bijna elk genre wel leuk behalve puzzel en platform)? en hoelang gaan batterijen mee en is het slim om extra te kopen (vliegtuig jeweettoch)?

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    In de DS kun je geen batterijen doen, dus als 'ie op is moet je hem via de oplader opladen. Games als Advance Wars, Super Mario en Trauma Center zijn erg leuk. Ook Brain Training is grappig. Verder kun je er ook GBA games op spelen (Final Fantasy ;)) dus zijn er NOG meer games die je kunt halen.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het scherm heeft 4 helderheids standen. Op de hoogste gaat de DS ongeveer 5-7 uur mee en op de laagste 20+ uur

Heb net Mario Kart DS uitgespeeld en ik vond het toch wel wat aan de makkelijke kant (vooral 150cc en Mirror)Heb elke cup in een keer goud gehaald. Ok, als je voor elke cup een 3 sterren rating wil hebben ben je nog wel even bezig maar voor de rest had ik er geen problemen mee. Mario Kart 64vond ik een stuk moeilijker destijds

4. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook te twijfelen tussen die games, maar wat er bij mij wel wat meespeelde is dat ik wel een spel wil dat gebruik maakt van de touch screen, want dat is tenminste weer eens een afwisseling.
    daarom dacht ik eraan om een DS met metroid prime hunters te kopen.
    is deze goed of te makkelijk en te snel uitgespeeld?

Edit: ik wil ook nog ff zekerheid hier over, is de DS wel regio vrij? ik dacht het wel maar ik weet het niet zeker. van de PSP weet ik wel zeker dat ie regio vrij is.

Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    DS is ook regio vrij.

Als je een spel wilt wat goed gebruik maakt van het Touch Screen zou ik ook Trauma Center overwegen :)

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Deze maand toch maar een Lite kopen als mijn loonstrook het toelaat.. Hebben jullie er nog geen problemen mee? Waren nog al vage verhalen de laatste tijd..

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelf geen problemen mee gehad maar er waren idd verhalen of scheurtjes in je DS Lite die Nintendo eerst niet onder garantie repareren wou. Nu doen ze het wel gratis en bovendien komen die problemen nog bij geen 0,1% van de Lite's voor (volgens Nintendo)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind persoonlijk 45 euro te duur.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Even iets heel anders. Het valt mij op dat echt nergens meer Brain Training te krijgen is. Koopt iedereen die een Lite koopt deze game erbij, ofzo? Dus dacht ik: "nouja, dan maar The Minish Cap". Was die ook nergens te krijgen! Waarom zijn alle coole games die ik nog niet heb uitverkocht? :'-(

(dan maar mn geld bij me houden voor de Wii *) )

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet perse....ligt een beetje aan de router die je gebruikt. Bij onze router kon ik probleemloos verbinding maken, bij anderen geeft het weer problemen en is de WiFi Stick een oplossing.

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, kunnen jullie AUB zeggen wat ik kan doen? Ik heb 22 Juni een DS Lite gekocht, na een maandje ongeveer werd die door die stylus beschadigd (3 best wel grote beschadigingen) Het rare is dat ik heel voorzichtig er mee doe, daar is dus zo te zien een ruw stukje op mijn stylus. Dus ik ging gisteren naar Dixons, zegt die vrouw: jij hebt dat met je nagels gedaan, ik kan er niets aandoen. Ik kon het echt niet geloven. Dus ik had vandaag maar is Dixons gebeld en die zegt: Dit gebeurt niet vaak dus ik kan je niet helpen, dus ik zeg ik heb een jaar garantie toen zei die maar je hebt het niet verzekerd. Dus ik zeg toen ik het had gekocht hadden jullie dat niet gezegt, hij zei onmogelijk. Ik zei ze hadden alleen gezegd bij de begin dat ze de garantie van 1 jaar naar 3 jaar kunnen doen, dus hij zegt en dat is de verzekering. Dus ik zeg als het klopt heb ik dus 1 jaar verzekering zoals de man bij de begin zei toen ik het kocht, en dat als er iets gebeurde binnen de 1 jaar garantie dat ik elk moment kon komen naar de Dixons winkel. Kan iemand mij AUB helpen?

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt recht op een nieuwe, mail anders naar Nintendo Nederland toe.

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor je hulp maar hij zei als je naar nintendo stuurt, en ze zeggen dat er niks mee is (HIJ WILT DUS ZEGGEN beschadigingen, wat maakt het uit) dat alle kosten op mij komen. Hebben jullie ooit gehoord van verzekeren om een nieuwe te krijgen???

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal kletskoek, je hebt garantie dus waarom verzekeren, dat klopt voor geen meter.
    Praat met de baas daar want van zijn verhaal klopt niks.

15. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Oh Dixons weer, die proberen je ook altijd extra garantie aan te naaien, terwijl je standaard altijd al een periode van garantie hebt!
    Gewoon idd naar Nintendo toegaan, of contact opnemen met het hoofdkantoor van dixons + eventueel klachtenbrief

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Even voor de duidelijkheid:

Er zit een jaar standaard garantie op alleen tegen technishe deffecten.

Je kan uhm bij de Dixons verzekeren en daar zou dan een bepaald bedrag bijkomen. Dan is hij voor 3 jaar lang verzekerd tegen:

- Water Schade
    - Zand Schade
    - Val en stoot schade
    - Technishe deffecten +2 jaar
    - Diefstal
    - Verklaarbaar verlies

Beschadegingen die jij dus hebt door de stylus zou er eigenlijk niet onder vallen, maar bij veel Dixons filialen wordt hij gewoon ingenomen. (Mocht je extra garantie hebben)

O-)

Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  17. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een DS koop, heb ik dan ook nog een memory stick ofso nodig?

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee :) Alles wordt op de gamecards zelf opgeslagen.

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Age of Empires uit voor de DS?? (Of is die al uit?)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is al een tijdje uit :)

Age of Empires 2 : Age of Kings is het in feite, maar dan turn-based.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina