De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wacht, die rondes werden deze avond gereden...:eek: . Achja... hebben de mensen in mijn poule geluk gehad:9 .
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Boefje toch :+
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die kreeg ik al toen ik voor de eerste keer in de room kwam :)

    Maar de wagen en baan is dus vandaag anders? Dan hoop ik niet dat het een rondje Nordschleife is, want daar ben ik verschrikkelijk slecht in. Wil ik kans maken zou ik eigelijk sowieso is wat vaker PGR3 moeten spelen, want naast dat Tournooi heb ik de afgelopen maanden amper 2 uur PGR3 gespeeld.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist, kijk om 1.15 uur Tournament Channel. De jappies gaan dan rijden en dan kan je hun baan er zo vanaf kijken :).

    Traxx, heerlijk actie :lol:
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zag het gister ja, ik wilde ff met die kwaliwagen op het hele F1 circuit rijden om te oefenen. Even gekeken of er nog races van de vorige keer op Gotham TV waren, en toen waren ze dus aan het 'testen'.

    Maar goed, dan nog, ik heb er weinig vertrouwen in dat ik door ga. Het zal mij allemaal een zorg zijn ;)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon oefenen, maarach het hele toernooi heeft niks met skills te maken en goed zijn. Het is een wie-rolt-het-beste-door-de-eerste-en-tweede-bocht-door tournament =(
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    kmag toch niet meedoen zie ik net, staan maar 7 man in dat kadertje. Achja, dan niet.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik wil deze challange toch nog even wat proberen. Daarom de volgende vragen:
    Zitten er wall-bashes en andere dingen in waardoor ik snellere tijden kan zetten?
    Wat is jullie snelheid over Start/Finish?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geen WB's, snelheid over finish....erm...:+ Als je gewoon met versnelling 3 in de laatste bocht gaat en uitkomt kom je altijd met hetzelfde eruit. Was het geen 210/215 ofso :eek:. Challange al te lang neit meer gedaan, wow tis al zondag 8) Challange bestaat alweer een week, morgen weer nieuwe :9 Damn, tijd gaat snel tegenwoordig.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hmm raar dan wederom. Als je idd in z'n 3 de bocht door komt, kom je met 210/215 over Start/Finish.
    Maar de computer laat je in ronde 1 met 225/230 over Start/Finsish gaan, iets wat in volgende rondes onmogelijk is :{
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, maar er zit geen retry functie bij de tournament dus dan moet het maar met 10/15 km zachter :p
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb mn cd of wat er van over is maar weer eens ingepropt en kwam bij het 4x4 toernooi na 20 minuutjes oefenen tot een 1.13.33. Kan nog genoeg vanaf. Seed 32 @ the moment.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.13.32
    Rank 32

    Maar ik werk 6 daagjes per week, dus geen tijd om goede rondjes te rijden :'-(
    Vorige tournooi op enkele hondersten gemist :mad:
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    1.12.68 8) 15e

    en stefan verandert vaker van gamertag dan een hond van haren 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Elke keer als z'n gamerscore veranderd, moet ie z'n tag even netje bijwerken he ;) Dat is zoals het hoort *)
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet meteen topic PGR 3 gevonden dus stel ik mijn vraag maar hier.
    Bij de 'cone challenge' heb ik bij de 3de of 4de championship ééntje waar ik ineens van 1500K (normal) naar 7200K moet (hard). Nu heb ik al de 'cones' gehaald maar kom amper aan 2000K. Is er dan iets dat ik vergeet te doen?
    Slippen? Vond dit ineens een groot verschil tss de normal en hard mode.
    Ik doe elke championship op easy/normal/hard van de eerste keer. Maar bij sommige lukt die hard mode niet omwille van die cone challenges.

    Heb de game pas sinds gisteren ;)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Veel slippen en doe het met de TVR Sagaris (D klasse;)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, vaak je handrem gebruiken (de A-knop)
    Je kan ook altijd de top 10 plekken op de desbetrefende baan bekijken. Dat doe je zo:

    Gotham Career -> Leaderboards -> Solo Career -> kies je championship -> kies de race uit dat championship -> Druk op 'X'

    Het scherm gaat dan laden, en als hij klaar is met laden krijg je de ronde te zien van de #1 van de wereld :)
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cole, Sagaris is idd een goede auto daarvoor omdat hij makkelijk te controleren is, maar Kudos halen gaat sneller als je de Ultima GTR of de Porsche Supercar neemt. Die slippen wat sneller en zijn ook te controleren :)
     
  20. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    @gangsterdwerg ik zag jou staan bij race againts the clock ik d8 ff kijken hoe die jongen rijd.....
    En tot mijn grote verbazing was jij aan het wallriden.
    Erg triest om te zien hoe mensen het hele spel verkloten=(
     

Deel Deze Pagina