Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm vat je vraag niet helemaal maar je kunt appart auto's kopen op Marketplace. In het spel, hoe je ze in Solo Career/Online Career krijgt? Dan ga je Solo Career --> Garage --> Buy a new car, en dan staan ze er gewoon tussen als je ze hebt gedownload.

Zelfde geld voor Playtime, daar kan je ze ook geen selecteren maar dan moet wel iedereen in de lobby die pack hebben, en dat is niet altijd zo :)

2. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    @Metal Mark: Ik bedoel: er werd gezegd dat je de auto's uit het Style Pack van Project Gotham Racing 3 ook apart kunt downloaden.. hoe doe je dat?

sorry als het eerst niet echt duidelijk was;)

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ow maakt niet uit :). Start PGR3 niet op --> Marketplace --> Games --> All Games --> PGR3 --> en dan even naar beneden scrollen en dan zie je onderin ergens dat je elke auto appart voor 60 of 80 punten (weet niet precies) kunt downloaden. :)

4. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt metal mark. Nu een andere vraag: ik zie bij een van de gratis auto's doodleuk staan dat die 32.71 mb groot is.. dat lijkt me sterk.. wat is de echte grootte van een gemiddelde auto die je downloadt (ik heb een core [ ja ik weet het] en ik heb 30mb vrij...) wil ook maar een paar auto's (3 bmw's ofzo..) is dat genoeg ruimte?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Is het mogelijk om RATC op reversed tracks te spelen? Zoja, hoe?

6. JeePee

JeePee Guest

Helaas.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dacht ik al :mad: Jammer, had graag wat tegen ghosts gereden om een betere tijd voor de tournooi te zetten.

8. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MOB figga :p ik heb ok core gekocht maar ik kende der niets van ik keek gewoon naar de prijs :) maar koop u een harde schijf ik heb dat ook gedaan zonder harde schijf is niet wijs :) geen demo's , arcarde games enz :)

9. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig alles op zilver te halen, alleen ik blijf steken op 1 race in het World Elite Speed Championship waarbij je in een Hotlap 7.33 moet halen, ik geloof in de Nurbürgring. Maar ik kom daar niet onder :'-(. Is een speciale auto of een speciale klasse die beter werkt op deze baan ?

Edit: Zul je net zien dat het nu wel lukt... haha, misschien ingestraald ?

Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  10. JeePee

JeePee Guest

A-Klasse: Ferrari F50 GT, Mclaren F1, Mercedes CLK GTR
    B-Klasse: Ferrari Enzo, Koenigsegg CC8S, Maserati MC12
    C-Klasse: Ferrari F40, Ferrari F50, Mclaren Mercedes SLR, Corvette Z06
    D-Klasse: TVR Sagaris, Ferrari Challenge Stradale, Saleen S8..nogwat
    E-Klasse: Nissan GTR-Concept, Ferrari F335

Als je het met één van deze auto's probeerd moet het opzich wel lukken. De E-klasse is het makkelijkst.

11. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals: hoe groot is een gemiddelde auto ? kan dat op een memory unit? of niet? (geen oordelen over: neem een hdd alsjeblieft, plz stick to the question)

12. JeePee

JeePee Guest

Ik ben bang dat hij niet op je MU past. Een MU is er eigenlijk alleen voor savegames. Die auto's kunnen goed 32.71 mb zijn... als je ziet uit hoeveel polygonen ze zijn gemaakt.

13. MOB_Figga

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch wel raar of niet? ik zie alle auto's waarvoor je moet betalen en die bij een pakket horen (stijl/ speed) voor 32.71mb / 33.7 mb staan, maar de pakketten zélf zijn ook 32.71mb/33.7mb.. hoe kan dat als die pakketten bestaan uit diezelfde auto's :confused: :confused: Ik heb de Cadillac V-Serie gedownload en die was nog geen 8,4 mb groot.. kan iemand niet kijken hoeveel ruimte een willekeurige auto die hij/(zij) heeft gedownload inneemt op hd/mu? ik kan moeilijk geloven dat bijv. het stijlpakket geheel 32.71mb groot is en dat de auto's die erin zitten ook 32.71mb groot zijn per stuk... (das dan 12x 32.71mb = 32.71mb????:confused:

14. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik bij alle race de ferrari enzo en voor de cone challenge de ruf concept car en heb vandaag alles op Platinum gahaalt O-)

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Als je één download heb je eigenlijk als ware het hele pakket gedownload maar zijn de auto's nog niet geunlocked en nergens te bekennen. Als je ze dan koopt activeer je ze. :)

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien niet helemaal het juiste topic maar hoe werkt in godsnaam die reputation? Als ik (ook in playtime) perongeluk iemand eronder uit beuk en hij maakt mij een avoided player dan stijgt mijn procenten gelijk 2 á 3 procent (inmiddels 55%). Maar ik weet toch wel 100% zeker dat echt niet 55% van alle mensen waar ik ooit tegen heb gespeeld een reputation hebben gegeven.
    Wat is de formule dan die ze gebruiken? En in dat game balkje hoe laat je er een ster afgaan dan?

17. JeePee

JeePee Guest

Daar moet je echt geen waarde aan hechten. Dat hele reputation/avoiden is tijdsverspilling. Ik ben zo vaak in een lobby terrecht gekomen bij een avoided player. En ookal krijg je alleen maar negative feedback, je blijft 5 sterren houden.

18. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, deze topic is echt uitgegroeid tot Vraag-het-JeePee-en-Metal-Mark-aka-Stoeptegel-NL-topic.

JeePee en Mark waarom verandere jullie je namen niet in Nationale antwoordpaal 1 en 2 8)

19. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe koop je trouwens alle auto's. Er zijn minder plekken in alle garages dan dat er auto's zijn...Moet ik de gratis auto's uit de style-packs er niet in zetten dan?

Thanx!

20. sledgehammer

sledgehammer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een typisch koelingsprobleem...ik heb er ook last van (gehad)...en ook alleen bij PGR3. Onlangs de NYKO Intercooler aangeschaft ( ja ik weet het...de meningen zijn verdeeld over dat ding..) Sindsdien 0 problemen...maar als ik hem uitzet en de xbox flink belast heb ik het zo weer terug...Licht dus niet aan je disc maar aan de koeling.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina