Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je dat doen? want ik heb niet echt veel zin om GRAW 8 uur te spelen ;)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Fijn, ik kamp weer met een fijne bug geloof ik. gvd.

In de missie Bulldog (rooftop missie)

Wanneer ik de 2e roadblock gemolt heb en ik over de metalen walkway ben geweest....waar moet ik ingodsnaam heen? Heb het level meerdere keren doorlopen nu, en helemaal niks meer waar ik heen kan. Ik heb toen een guide gecheckt en er moet nu verdomme een chopper missie ge-triggerd worden..maar er gebeurd niks...wat is dit nou weer.

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het laatste roadblock dat je tegen komt voordat het helikopterding getriggerd moet worden niet van de zijkant aanvallen, maar van voren dan triggerd hij wel.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus gelijk over die walkway rennen en niet nog voor de walkway ze arfknallen?
    En waarom blijft een van mijn twee tanks gewoon in het begin van het level staan?

Er gebeurd namelijk gewoon echt niks en ik begin er strontziek van te worden nu.

Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  5. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het alleen gedaan maar je kan het 't makkelijkst doen met een vriend. Je moet de mode op solo elimination zetten in een private match.
    Dan moet je bij advanched settings auto-start timer op 30 seconden zetten. Dan blijf je dus niet in de lobby hangen maar gaat 'ie meteen verder. Dan 8 uur aan laten staan en klaar is kees.

Ik had die avond ervoor een marathon gehouden voor de achievement maar na 12 uur had ik 'm nog niet dus toen maar zo gedaan en dat werkt gewoon.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vraag me nogsteeds af waar ik de co-op vind?

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Ness NL is een vieze hoer!

8. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik had gisteren avond om half 12 de 360 aan laten staan, helaas hoorde me pa de 360 en had hij m uitgezet=( dus moet ik m straks maar weer 8 uur aan laten staan.

9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Heel eenvoudig, ga naar multi-player, kies xboxlive, system link of local play. Dit ligt eraan dus hoe je wilt spelen. Als je zelf de host bent, dan kies je in het bovenste blokje menu, dus links boven, (volgens mij begint deze op team elimination) , je scrolt wat omlaag en kies CAMPAIGN... here we go! :thumbs:

11. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best droog idee van die co-op maar hebben jullie hem nou al gehaald of niet?

12. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anbert NL

Voeg maar toe. Ook rank 2

13. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of het nog ooit gaat gebeuren dat je achievements krijgt voor Chapter 2? :{

14. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over het online gedeelte van deze game.
    Ik heb hem meteen met de release gehaald. Het online gedeelte heeft altijd perfect gewerkt bij mij.

Sinds Battlefield 2 uitkwam heb ik GRAW links laten liggen. Echter als ik nu de game online wil spelen krijg ik 99 van de 100 keer de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server of andere onzin!

Voor de duidelijkheid: Ik heb NIET de downloadable content Chapter 2!
    Verder staan alle instellingen zoals ik ze normaal ook heb gebruikt.

Ook als ik met een vriend online wil gamen en ik zet een lobby op dan komt hij niet in de lobby terecht, maar krijgt de melding dat hij geen verbinding kan maken met de server.

Iemand een oplossing? (Dit probleem doet zich pas voor sinds de release van Chapter 2)

15. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van mij had het probleem ook. Hij heeft geen chapter 2 gedownload... wel de algemene update... Hij kan bij mij niet terecht, wel andersom. We hebben het probleem zelf niet kunnen oplossen...Overigens kunnen andere spelers wel weer bij mij terecht.
    Heb je al geprobeerd om een public match op te zetten? Dan kan hij even zoeken in de lijst en zo proberen te joinen (zorg dat je andere instelling hebt, zoals solo siege ofzo, makkelijker te vinden)...
    Ik neem aan dat jullie beide al "prefered players" zijn, dat zou eventueel een oplossing kunnen zijn...

16. x-sebas

x-sebas Biertje?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of ik ghost recoon Advanced Warfighter ook een co-op met een vriend kan spelen onder xbox (niet 360)

Een split screen co-op zoals splinter cell chaos theory ?

Graag reactie, zo ja dan koop ik hem misschien.

Mussel X

17. mars15

mars15 Guest

Denk het niet he

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden ze voor de 360 wel hebben en de 1ste niet?

19. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vandaag punten gaan halen maar wil het samen delen met een vriend van mij.

Ik zet die microsftpunten op mijn gamertag en download eerst de mappack op mijn xbox360, kan ik daarna met mijn gamertag dmv een memorycard (gebruik ik voor de gamertag) bij hem ook de maps downen?

Of kan ik op zijn xbox gewoon inloggen met mijn profiel en die maps downen?

Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  20. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt hij altijd na 4 uur vast hoe kun je dit vermijden?

Deel Deze Pagina