9.3 Kb/sec jammer dat je geen downloadmanager kan gebruiken... is gamespot de enige site waar je die demo kunt downloaden?
Stop maar met downloaden vanaf hier gaat het beter ook met je download accerelator! http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/
gelukkig ik had namelijk niet veel zin om nog eens 22 uur te wachten nu dus 420 Kb/sec, en dus nog maar 25 minuten
Ik heb respect voor Flight Simulator, dat vind ik nog wel degelijk. Het is een beetje ja... Repetief, want je vliegt in dat vliegtuigje en punt. Maar okee, dat trek ik nog. Maar echt... Ik noem twee namen... Ship Simulator en Train Simulator... Ik weet 't... Ik weet 't... 't Moet je ding zijn... Maar KOM OP! Ga dan een echt bootje of een minituur trein setje kopen...
Haha het is gewoon heerlijk om een grote jumbo van a naar b tekrijgen in volle mist bijvorbeeld Ook is het enorm gaaf om bijvoorbeel herkenings punten te zien tijdens je vlucht! Flight simulator X doet er nog een schepje boven op door het uiterlijk allemaal wat mooier temaken!
je kunt het gewoon versnellen! maar online natuurlijk niet want dan is het gewoon net als in het echt!