Splinter Cell 4: Double Agent

Discussie in 'Algemeen' gestart door apox, 2 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    En of ik em ga kpen voor dit spel heb ik mijn 360 gekocht!!!
    Ook voor andere games uiteraard maar sc4 vooral:thumbs:

2. basovich

basovich Guest

me2, dit wordt echt zo dik:).

hij heeft toch ook clan supp. ?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Er is gezegd van wel ja:)

Ook is er gezegd dat hoe hoger je in rank komt,des te meer outfits,en gadgets je kan unlocken.
    Zo blijft het extra leuk om te spelen

4. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een soort van 'Co-op' in Single Player. Dus AI als Co-op partner. Is te zien is sommige filmpjes van Iceland.

De Challenge Mode is eigenlijk een training/ranking voor SvM. Hierin speel je met een team van Spies tegen computergestuurde Merc Bots (wat je dus ook Co-op kan noemen).

Double Agent Spy Ring is gelauncht: www.doubleagentspyring.com (redirect naar officiele www.spyring.net ) Het is een officiele community-building site mede-gemaakt door Ubisoft.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist besteld, de vorige delen waren fantastisch.
    Verwacht er veel van, die challenge modes lijken mij ook leuk omdat de A.I. onvoorspelbaar blijft omdat je dezelfde mode ook moeilijker kan maken.
    Interresante modi is dat.

6. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan een leuke functie zijn, maar als dit te goede gadgets zijn verpest dit wel heel erg de gameplay, dan zijn de hogere spelers (meestal ook dus de beteren) nog sterker omdat ze betere gadgets hebben...

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Daar heb je een goed punt,daar zat ik dus ook al aan te denken.
    Mischien een "matchmaking" functie dat beginnende spelers (met laten we zeggen 1 gadget) tegen andere gamers spelen die ook 1 gadget mogen uitkiezen.
    En naarmate je vordert in de game en meer gadgets vrijspeelt je ook tegen gasten gaat spelen die ook meer dan 1 gadget hebben.
    Maar ik geloof dat ubi het best gebalanceerd zal maken dus ik heb er vertrouwen in:thumbs:

8. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ze willen gewoon meer een echt team gevoel geven want ik kan me nog wel herinneren als je dan zat te spelen(ranking) en je team mate was super slecht dan was het gewoon bijna zeker dat je gaat verliezen en nu is dat een beetje gebalanced (3 vs 3 en dat squad gedoe)

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    http://www.gamesradar.com/us/pc/game/movies/index.jsp?releaseId=2005138888000000020771

\o/ 2 nieuwe versus videos!! zowel spy als merc.
    Klik eerst op "Launch video player" en als je dan de spy movie heb gezien druk dan ergens aan de rechterkant voor de merc vid.

2 dingen die ubi echt moet veranderen zijn.

1:geef de spy a.u.b!!!!!!! meer defense moves!! waar is de elbow slap,waar is de spy jump,geen shockergun:confused: !!

(ik bedoel bekijk de spy vid en je weet wat ik bedoel,de spy heeft gewoon geen kans zich te verdedigen als ie in een hoek word gedreven.

2:de stem van die kerel:mad: |:- AUB!! ubi laat dat weg ik wil niet om de 2 sec horen"green terminal is being attacked"en "HEADSHOT!!!" en "time up" en "triple combo" en " c-c-c-combo breaker" en ga zo maar door:x

ik speel toch geen unreal tournament?

Voor de rest kan ik niet wachten op de demo die ergens in sept uitkomt.

Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  10. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigenlijk wel een goed idee dat de spy minder offence is , ik bedoel het hele spel begon met stealth now here you go!
    deze keer gewoon veel meer team work

11. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    btw waarom kan de merc niet slaan?
    én de spy?
    da't is best stom als ze dat eruit hebben gehaald want dan staat de spy daar maar als ie kapot wordt geknald!
    edit:
    die filmpjes zitten wel vol foutjes, je maar is kijken hoelang het duurt voordat de spy eindelijk die nek pakt, hij staat daar en floep 5 sec later hebbes...

Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ casy

De merc kan wel slaan.
    zie je mischien niet in de vids,maar ze hebben nog steeds de "berserk" en de "charge move"

En jij zegt dat je het wel beter vind dat de spy minder offence heeft en dat stealth nog steeds de hoofdrol speelt.
    En deels geef ik je daar ook gelijk in.
    Maar als je goed oplet zie je dat de merc nu nog sterker is geworden.

Ten eerste kan de merc nu met een rapple touw zichzelf naar beneden gooien.
    Maken gebruik van EMP,zijn een heel stuk sneller dan in chaos theory en pandorra tommorow.

Dus ik vind dat als ze de merc sterker maken dat ze de spy op z,n minst de elbow hit moeten geven.

Want zo word het de merc wel erg makkelijk gemaakt.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Door die elbow hit krijg je de hele tijd van die spies die maar slaan en slaan om je uiteindelijk van achter te pakken. Bedoeling is dat je gewoon niet gepakt wordt door de mercs en mocht dat gebeuren heb je altijd je smoke en flashes enzo nog om te ontkomen.

14. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ook dat ze die elbow hit er wel in moeten doen,maar in chaos theory en in pandora bewoog die merc zo langzaam dat de spy alleen maar smoke hoefde te doen en dan was de merc gewoon dood..
    en nu mag van mij die beserk er ook uit nu de merc zo snel kan draaien(als je naar de vids kijkt zie je dat te minste)
    als nog koop ik dit , ik bedoel ik had 1 2 3 en nu ook 4:p

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat is waar,maar wat nou als je deathmatch gaat doen?
    Dan is het wel lullig als je je als spy moeilijk kan verdedigen.

16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het is ook de bedoeling als spion om niet gezien te worden. die elbow hit is gewoon een 2de kans voor als je gezien wordt.

17. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de merc heeft wel veel meer leukere gadgets dan de spy ik bedoel....:
    die hard beat sensor(of proximity sensor voor de merc),
    die visual sensor(al de spy rechtop staat dat ie zo wit wordt)
    etc
    vooral dat laaste is een beetje raar, als de spy dan niet elbow it krijgt

18. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
  19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt vet uit. :D

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ga eens even kijken!

Hoop écht dat ik nog een Tweedehands Xbox 360 op de kop krijg getikt voordat deze game uitkomt.
    Samen met PES gewoon Heerlijk om over Xbox Live te spelen...

Ben benieuwd naar het filmpje, en zal straks mijn reactie wel geven!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina