MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0

Marre ik sta ook bijna in de top 100:9 Marre of ik echt de top 100 haal is maar de vraag elke dag ga ik iets van 1 of 2 plaatsen weer omhoog en sommige banen kan ik echt niet sneller.........

Voor de gene die in de top 50........respect_O_

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  2. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    kwestie van goed oefenen en vaak genoeg racen dan kom je er vanzelf :): ;)

heb zelf net pas rookie uitgespeeld daar niet van :9

3. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik ook nog mensen tegenkom die rookie te moeilijk vinden, dan lach ik ze echt vies hard uit \o/ .

4. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    NEEEEEEEEEE vandaag is alles gewist bij motogp nu kan ik alles weer opnieuw spelen om mijn bike weer terug te krijgen.

Wat baal ik hier van, maarja gelukkig zijn mijn tijden wel intact gebleven!

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je perongeluk je savegame verwijderd?

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is een bekende bug.

7. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd en ik kan wel janken:'-( heb gewoon iets van 30 seizoenen voor niks gereden

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat hetzelfde als bij Dead or Alive 4? MotoGP4 op de PS2 had ook al dit irritante probleem

9. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Als mij zoiets zou overkomen... zou ik geen zin meer in dit spel hebben.

10. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    In MotoGp geen zin hebben ik ben er geloof ik verslaafd aan:confused: , met dit spel wil je altijd beteren tijden neerzetten zo heb ik gister een tijd op Low Country neergezet en sta daarbij op de 26 plaats van de wereld

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge jonge, sinds vandaag HD TV. Bij Moto GP is het verschil immens in graphics. Ik zit te kwijlen op mijn controller.

12. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, onlangs bij een Intertoys even gegamed... wow wat mooi t.o.v. normale scherm.
    Wordt echt wel tijd voor zo'n ding. Scheelt ook ruimte \o/

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft dit spel bij jullie ook vaak 'hangen ' in de menu's? Hij loopt niet vast, maar vaak dat het muziekje blijft hangen, of het laadbeeld. Het is vooral als ik op Live zit. Als ik die wireless Adapter erit haal is het probleem helemaal weg.

14. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het heel af en toe. Als het menu geladen wordt blijft ie telkens bij hetzelfde sound droppen. Even cd schoonmaken en het werkt weer.

15. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nooit last van hoor. Waar ik wel LAST van heb is die Klote AI, en dan vooral bij de GP klasse.

Ik breek bijna de controller door van frustratie!

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar keer per ongeluk die expierence points geskipped, je weet wel, in die gele balk. Is dat een probleem, of tellen die points zich bij mekaar op als je ze skipped?

17. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen probleem die kun je later gewoon erbij doen*)

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me toch wel aan een paar dingen hoor. Ten eerste de laadtijden, ik sla de kwalificatie en training bewust over omdat ik geen zin heb om eerst op die laadtijden te wachten. De framerate in sommige bochten is echt dramatisch en misselijkmakend.

De AI is ook tenenkrommend. Ze remmen voor mekaar, maar door mij willen ze gewoon dwars doorheen rijden. Ik ben nu GP mode op Champion aan het doen, en het lijkt wel alsof ik onzichtbaar ben voor ze.

Ook de challenges zijn veel te simpel. Ik gebruikte de challenges om de banen te leren, maar meestal haalde ik ze al de eerste keer. Ik had verwacht dat er bij Extreme 1000 en 1200 ook challenges zouden zitten, maar helaas niet dus.

Maar aan de andere kant, ik vind het toch wel een erg gave game.

19. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het over laadtijden hebt, dan steekt er 1 game met kop en schouder bovenuit en dat is: Topspin 2.
    Voordat je met een toernooi begon vanaf het opstarten was je al minuten verder met een irritant muziekje.

MotoGP heeft inderdaad langere laadtijden, maar het is zeker wel een gave game! Jammer van vele bugs, en hoop dat ze in de toekomst gaan verdwijnen.

Jammer dat velen dit spel niet echt online spelen...

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel mij ook al op ja, vandeweek even een Gold Kaartje halen, en is wat online gaan racen. Vooral die Extreme tracks zijn erg leuk en mooi :)

Kan je trouwens ook met MotoGP motoren op Extreme tracks rijden, en andersom?

Deel Deze Pagina