Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met window....voor zover ik begrepen heb komt er ook blauw licht uit als ie aanstaat :)

Dit is um trouwens :cool:

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij speelt Battlefield 2 op zijn medium zoizo erg goed :D (ik ben blij alleen heb een klein beetje spijt dat ik niet naar jullie geluisterd heb ;) )

alhoewel slecht is ie kaart niet toch ?

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mooie kast, heeft een vriend van mij ook nu ik hem goed bekeken heb.

Er kunnen wel ziekelijk veel fans in die kast 8)

Tot 9x 120mm Koelers (optisch); Voorkant x3, Bovenkant x1, Achterkant x1, Zijkant x4. (De zijkant koelopeningen zijn ook voor 140mm x4, 120mm x4, 92mm x4, 80mm x4, 60mm x4 of een 300mm Cross Flow Fan x1

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, der passen een hoop fans in idd. Ach ja, beter teveel als te weinig toch ? ;) Moet de boel wel goed koel houden als die twee videokaarten straks op volle toeren moeten werken 8)

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gewoon case open zetten :). Moet je de fans ook al niet meer proper maken :+.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een huge ventilator op mijn kamer staan, zal ik die er anders gewoon naast zetten ? :+

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    of erin;) Past vastwel :D

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha :lol:

EDIT : Nou ik heb vandaag de offerte opgestuurd gekregen via de mail, hij klopte helemaal op 1 dingetje na....ze hadden er namelijk 1 harde schijf teveel in gedaan. Heb weer een mailtje teruggestuurd of ze dat even wilden aanpassen, ik neem aan dat ik straks een goeie terug krijg aangezien verder alles klopte :) En dan hopelijk deze week nog bestellen ! :cool:

Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  9. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet dat programma waarmee je kunt zien wat voor hardware je allemaal hebt???
    ik heb in de posts gezocht maar kan het niet meer vinden (weet toch wel zeker dat er over gesproken is)

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  11. 9Huntelaar9

Leuk Bevonden:
    0
    Thanxxx*)

12. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb een vraagje, ik heb eindelijk budget voor een nieuwe pc (700 - 750 eurie)..En nu wou ik graag even jullie mening horen over de hardware die erin zit en of deze hardware wel goed is..

Moederboord: K8N Neo4-FI á € 85,-
    Processor: AMD Athlon™ 64 4000+ á € 169,-
    Grafische Kaart: GeForce 7600GT XXX á é 179,-
    Geheugen: DIMM 1 GB á € 95,-
    Behuizing: Thermaltake Soprano á € 75.-
    Voeding: Thermaltake PurePower Blue Light á 79,-

Subtotaal: € 682,-

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    indeed :thumbs:

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag gelukkig de goeie offerte binnengekregen :) Ik moet hem getekend terugsturen, en dan gaat Informatique voor me aan de slag. In de mail werd mij nog wel gevraagd of ik erbij wilde vermelden welke "opties" ik bij het systeem zou willen hebben.

Nu weet ik niet precies wat ze daarmee bedoelen, maar ik gok dat ik bijv. aan moet geven hoe ik de casefans gepositioneerd wil hebben (dit weet ik wel, maar ik neem aan dat de experts daar dat toch ook zouden moeten weten ?), dat ik m'n videokaarten in Crossfire opstelling wil hebben (alhoewel het mij lijkt dat hun dit ook wel snappen, aangezien ik een Crossfire Master en een Crossfire Slave Card heb besteld) en dat ik bijvoorbeeld Windows graag door hun vooraf geinstalleerd zou willen hebben....zodat ik thuis direct aan de slag kan :)

Ach ja we zien wel, het wordt in ieder geval een leuk systeem ! :cool:

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Moederbord is socket 939 en processor is socket AM2, gaat niet gaan hé :+. Pak als AM2 moederbord de Asus M2N-E, de MSK K9N Ultra-2F of de MSI K9N Neo-F. Als je Firewire echt nodig hebt dan vrees ik dat je een duurder AM2 moederbord zal moeten nemen (of 1 met een on-board grafische chip).

Voor een AM2 socket heb je ook DDR2 geheugen nodig i.p.v. gewoon DRR geheugen. Ik geef je dit geheugen als optie alleen weet ik niet of het gaat werken op die moederborden (denk van wel). Dat zal je eens aan Arjan of Max3400 moeten vragen of je belt eens naar de shop waar je je pc gaat kopen.

Als voeding raad je aan er 1 te kopen van Antec, Enermax of Tagan. Deze merken staan garant voor kwaliteit en stabilteit, iets wat niet altijd zo is bij Thermaltake.

@ Zero: Hopelijk loopt er niets fout zodat je zeer snel kunt genieten :).

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je :) Kzou niet weten wat er fout zou moeten gaan, en als er wel iets fout gaat dan weet ik ze gauw genoeg te vinden hehe 8) :+

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij bedoelen ze hiermee de "secondaire" sofware naast Windows. Dus Office, Anti-virus, Nero etc.

Zo moest ik het tenminste altijd op facturen en offertes neerzetten. Maar dit verschilt ongetwijfelt per bedrijf.

Over die fans, nou weet ik niet of je er extra bij hebt besteld, maar anders zitten de fans bijna altijd al standaart in de case gezet bij de levering.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zitten standaard 2 casefans bij de case, maar ik heb er voor de zekerheid nog maar 2 bij besteld. Weet niet of hun weten hoe ze gepositioneerd moeten worden (lijkt me wel als bedrijf zijnde), maar anders zet ik dat er wel bij.

Anti-virus software download ik wel van internet, die abbo's worden immers ook gewoon via internet aangeboden :)

19. 9Huntelaar9

Leuk Bevonden:
    0
    waarom bestel je het eigenlijk bij Informatique?
    die zijn toch duur??
    ik heb net effe een computer samengestelt bij Azerty en bij Informatique
    en bij Azerty was ik toch ruim €100,- goedkoper uit, (dat is bij een computer van €1400,-)

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    maar Z3R0 boeit de prijs niet, hij wilt gwn een beest van een pc om mee te gamen ;) :D And I Agree :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina