1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok! Nou inderdaad man! Echt maanden lang gespeeld. Vooral toen ik erachter kwam dat je een stad kon subsidieren met je bedrijf en dan ging die stad helemaal uitbreiden. Dan gingen ze wegen asfalteren en allemaal mooie centra's bouwen, ik had op een gegeven moment gewoon een grote stad die 1/3 van de hele map bedekte!

    Ja briljant!
     
  2. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, misschien niet een overdreven oude game maar zeker wel een klassieker.

    De originele Perfect Dark.
    Helemaal grijs gespeeld, alle difficulties en alle challenges gespeeld, en natuurlijk als je uit school kwam met z'n 4en op de bank heh! :)

    Verders ook heel veel Dune 2000 en CNC gespeeld, Tiberian sun en Red alert 1 waren zo vet ! _O_

    Die filmpjes tussen de levels door bij Ra1/Tibsun/Dune2k waren echt leuk! cult! :9

    [​IMG]
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, Perfect Dark voor de PC ? :confused:
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor de liefhebbers en de wat oudere gamers waarschijnlijk, maar jongens:

    Wing Commander I, II, III & IV
    _O_

    Space-Flight-Sims van de bovenste plank. Privateer past natuurlijk net zo makkelijk in het rijtje.

    Deel 1 en 2 waren gewoon vet en bij deel 3 en 4 draaide het eigenlijk alleen maar om de 8 uur (bij wijze van) die erin zat, die het hele verhaal uit de doeken deed.

    Ongeevenaard!

    Emulatortje gebruiken :)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah oke :+ Lijkt me dan wel lastig om 4 player splitscreen te doen op een toetsenbord ;)
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha:
    "Jan jij hebt de W A S D toetsen, ik heb de T F G H toetsen, Mark jij hebt de O K L ; toetsen en Maarten, jij lucky bastard, jij mag de op Numpad..."
    :+
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha :lol:
     
  8. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik zit niet op te letten :p ( bijna weekend O-) )
    Schrap Perfect dark maar, ik maak er bij deze Terminal Velocity van, vond ik een super game :)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe jongens, ik heb vandaag de demo van Dark Messiah : Might and Magic gespeeld en ik moet zeggen, best een toffe demo :eek:

    Het lijkt in de eerste instantie heel erg op Oblivion, omdat het ook een RPG is die je vanuit de eerste persoon speelt....maar in Messiah ligt de nadruk ook vooral op de combat, en die is ernstig vet gedaan ! :cool:

    Of de volledige game ook zo uitgebreid wordt als Oblivion weet ik niet (denk het haast niet), maar ik vond de demo van Messiah zeker de moeite waard. Er wordt veel met physics gedaan, en de manier waarop je van de omgeving gebruik moet/kunt maken om je tegenstanders te doden. De A.I. ligt in ieder geval beduidend hoger dan in Oblivion, grafisch ziet het er zeker niet slecht uit, en de combat....die is gewoon echt heel leuk :)

    Ik zou zeggen, go check for yourself !
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    \o/ \o/ battlefield 2 \o/ \o/
     
  11. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn klassiekers uit de oude doos :

    Transport Tycoon :
    Heerlijke management sim. Je begint als baas van een klein transport bedrijfje met wat vrachtwagentjes en treinen tot je beschikking. Door goederen en passagiers te vervoeren van A naar B kan je geld in het laatje brengen en daarmee nieuw speelgoed kopen of steden uitbreiden. Heel relaxte game.

    Diablo 2 :
    Helemaal grijs gespeeld. Geweldige hack & slash!
    Heel sfeervol en goed speelbaar. Eindeloos zoeken naar speciale wapens en complete armor sets.. zucht, dat was nog eens een mooie tijd

    Colonization:
    Klassieke DOS game.
    Nieuwe wereld ontdekken. Kennismaken met indianen, beetje mee handelen en vervolgens de zee in jagen hehe.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is toch die RPG die gebruik maakt van de Source engine?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed :)
     
  14. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Trackmania : original toch zeker een klassieker!
    heb me er echt heel lang mee vermaakt! :)
     
  15. Peritus NL

    Peritus NL Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Alladin op de pc vond ik ook heel leuk, echt zo'n ouwe platformer :)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die was grappig jah, of Hercules....was ook wel geinig :)

    Maar als ik een game zou moeten noemen die op dit moment in mijn ogen veel potentie heeft dan noem ik wederom Dark Messiah of Might & Magic....eigenlijk vind ik dat ie zelfs een eigen topic verdient :eek:
     
  17. ganontoad

    ganontoad Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas geleden de total war box gekocht.
    Daarin heb je Total war: Shogun, Total war: Medievil en Total war: Rome.
    Plus de drie uitbreidingen van dat spel, een cd met muziek van het spel, een artwork boekje, 5 postcards 8) ! en dikke handleiding.

    Ik ben er echt super tevreden over, dat voor 40 euro maar. In tegenstelling tot andere pakketten vind ik dit echt een koopje. Speel nu nog gewoon met Shogun en probeer eerst dat 100 % onder controle te krijgen. Het ziet er natuurlijk niet echt mooi uit maar de gameplay is wel vetjes :thumbs: .
    Kan niet wachten tot ik Total war: Rome ga spelen ;) , maar meestal als je veel spellen tegelijk koopt, ben je eerder geneigd om spellen links te laten liggen, omdat je toch de leukste wil spelen :9 .
    HAIL CEASAR! \o/
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers : volgende maand komt Resident Evil 4 uit voor de PC voor slechts 29.99 euro \o/ Een game die je in mijn ogen een keer gespeeld moet hebben, mocht je dit niet al hebben gedaan op de consoles :)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor de adventure fan lijkt Runaway me wel een klassieker. Zeker 1 van de beste adventures die de laatste jaren is verschenen, beter dan de Broken Sword reeks die toch wel in het slop zit. Half oktober komt Runaway 2: the Dream of the Turtle in de winkel. Dat lijkt me dus een aanrader. Dat grafische stijltje vind ik erg mooi, net zoals de 3e Monkey Island.
     

Deel Deze Pagina