[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    =/ heb net een weekje m`n xbox weer binnen net gerapereerd want de vorige keer hadden ze hem niet goed gerepareerd nu kan hij geen discs meer lezen heb in totaal 1 weekje kunnen game daarna niks meer.

    Dit is al m`n 3e keer dat ie kapot is en dit is gebeurd binnen 2 maand 3x daarvoor helemaal geen problemen. Ik heb echt geen idee hoe dit is gebeurd want ik gooi niet met m`n xbox etc.
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die van mij ook net een weekje terug
    en nu moet ik ook me voeding meesturen omdat het miss daaraan ligt

    nog steeds geen mailt BTW
    *gaat maar ff bellen
     
  3. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    het is fantastisch allemaal :mad:

    ik speel zo heel af en toe thuis is, dus een maatje van mij zegt neem hem is naar mij mee dan kan ik die demos enzo is zien

    hij bleef al wel af en toe zomaar hangen als ik bv fifa aan het spelen was, maar vanavond bij mij thuis voordat ik hem ging afkoppelen bleef die opeens het xbox menu hangen :'-(

    dus ik uit 360 uitgezet en meegenomen, zet ik hem bij die maat van mij aan...gebeurt er hetzelfde, bleef weer hangen in het menu, daarna uitgezet en toen was het over met de pret..

    de hele tijd 3 rood knipperende lampjes (1,3,4) op de xbox maar geen beeld, ik ms opgebeld en nu kan ik hem dus ook gaan opsturen omdat ie kapoetskie is =(
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    gelukkig hoeft alleen mijn cosole opgehaald teworden en niet mijn HDD.

    kreeg dit net binnen :

    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    maar weer afwachten dan.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  5. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij is het ook gebeurt. Gisteren de 3 bekende rode lampies. Vandaag lang aan de telefoon gehangen en moet nu contact opnemen met ups. Eerst nog wachten op die email van ms. Baal er echt van. Ben altijd ontzettend zuinig op me spullen. (denk dat de meeste dat wel zijn hier). nu ik van een aantal de verhalen lees,denk ik dat ik strx een nog slechtere xbox terug krijg, dan dat ie nu is.

    maar even een vraag. moet ik de email die je moet uitpringen. op je xbox plakken of het pakketje dat je aan ups geeft?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het pakketje :)
     
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem ook meegeven aan de chauffeur die heb zon sealbag ofzo

    mailtje is binnen nu ff bellen naar UPS en hope dat ie vdaag op word gehaald
    edit: heb net gebeld en hij word voor 3 uur op gehaald
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  8. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens nog iets. heb ik namelijk helemaal vergeten te vragen. Met je trouwens betalen voor die koerier?? of word dit vergoed?
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    neej
    staat ook op dat formulier"er bestaat geen contract tussen u en UPS"

    edit: hij is net weer opgehaald
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  10. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die van mij is dus ook naar z'n mallemoer ;-(. Hij bleef hangen tijdens Top Spin 2, met allemaal onderbroken strepen in beeld. Opnieuw gestart en daar waren de beruchte drie rode lampjes.

    Gisteren een half uur in de wacht gestaan bij de helpdesk, kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, zei hij dat al zijn collega's bezig waren en dat ik wordt teruggebeld. Nog niets gehoord natuurlijk.

    Echt schandalig dat er zoveel al na een half jaartje kapot gaan. Nu maar hopen dat ze 'm snel fixen/vervangen.

    Wel nog ff een vraagje. Ben net verhuisd en de bon zit nog ergens in een doos. Heb je die nodig, of zijn de serienummers genoeg? Die heb ik namelijk wel al een keer opgeschreven.
     
  11. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    bon is niet nodig, alleen het serie nummer achterop je 360 ;)
    Volgens een medewerkster aan de helpdesk worden alle 360's direct vervangen door een gerepareerde andere 360.
     
  12. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, Ghost!
    Nu maar hopen dat ze snel terugbellen. Of hoef ik daar niet op te rekenen?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon net zolang zelf blijven proberen totdat je een medewerker/medewerkster te spreken krijgt.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    vannochtend 04:30 mailtje binnen van ms .
    vanmiddag ups gebeld ( die belg :) )
    14:30 kwam ups mijn pakketje ophalen .
    pakketje zou vandaag nog naar duitsland gaan.

    ik wacht af .
     
  15. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo , mijn 360 zou worden op gehaald tussen 12 en 4 , en stonden netjes al om half 12 voor de deur :).
    Nu maar af wahcten wat er gaat gebeuren , ik heb voor de zekkerheid een heel klein stipje op de achterkant van de 360 gezet om te herkennen of het mijn eigen is.

    ik hoop dat ik hem snel binnen krijg mis hem nu al haha :p
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had ook gewoon het serienummer kunnen noteren, daar zie je dan straks ook aan of je je eigen of die van een ander terugkrijgt ;)
     
  17. cocheese

    cocheese Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag een 360 gekocht. DOA 4 erbij genomen en die liep de hele tijd ( vast slaan, vage schermen met strepen etc...) vast. Dus omgeruild voor GRAW en deze doet hetzelfde :mad:
    Ben dus bang dat me 360 kaduuk is. Maandag omruilen dus :x
    MFR is trouwens 2006-03-16.
     
  18. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die niet gewoon in de shop omruilen? Lijkt me wel zo netjes omdat ie het vanaf het begin niet heeft gedaan, dan ben je em iig niet een paar dagen kwijt.
     
  19. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar maar ik denk tog dat ze je doorverwijzen naar MS...
     
  20. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    serie nummer staat gewoon op je doos, dus dan ken je ook ff de xbox vergelijken met het serie nummer wat op de doos staat als je wilt weten of je je eigen xbox hebt teruggehad
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina