Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nou er hangen wel leuke posters op sommige muren :p
     
  2. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok:9 en paar gangsters in die grote zaal
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even zeggen dat ik de vliegtuigen etc niet mis! De wereld die Saints Row schept is sfeervol en er is genoeg te doen. Natuurlijk is het leuk om met een heli over de stad te vliegen maar de vraag is,,,is er echt zoveel behoefte aan in dit eerste deel?

    Ik begrijp hun keus wel. Het is immers wel zo dat Volition een game maakt waarbij hun niet veel ervaring hebben! En het is het eerste deel in hopelijk meerdere dellen tellende reeks (in de toekomst)

    En inderdaad de demo had zo zijn minpunten waarbij het verdwijnen van auto's als je dacht van HEE!! ik moet omkeren er rijdt net een vette auto voorbij! Tja dat die auto dan ineens niet meer achter je rijd dat kan niet!

    Maar dit minpunt net als vele anderen zijn hopelijk/zeker verholpen in de versie die eind deze maand uitkomt.

    ook wil ik even zeggen over die personen die dit spel onafgebroken een slap aftreksel noemen van GTA zelf maar eens moeten nadenken!

    Ik heb al eerder gezegd dat dit een Genre is geworden! Waarbij de Driver en GTA reeks de basis hebben gelegd voor dit genre.

    Namelijk Free Roaming! Of iets anders,,, Maar als je blijft vergelijken met GTA dan kun je net zo goed deze game niet uitbrengen. Waarom? Omdat mensen dan beter kunnen wachten op de volgende GTA!
    Want mensen! Dit spel is ''GEEN'' GTA! DIt is Saints Row. En net als alle shooters en als alle vechtgames als dead or alive of Tekken!

    Deze game is te vergelijken met GTA! Maar ik zal het simpel zeggen,

    Shooters,
    Wolfenstein/ Hee,,, waarom gebruiken al die 20,000 shooters het First person principe? NAAPERS!!
    RPG
    rpg spel/ Hee,,, is het vechtsysteem niet zoals zoveel rpg's? Naapers!!
    RTS
    Age of empires/Hee,,, er zijn nog 3000,,, RTS spellen die met evolueren werken!

    Ik weet zeker dat er weer kritiek komt op mijn bericht! En dat iemand er weer zogenaamde fouten in ontdekt maar vergelijk nou niet elke game met GTA! Want Saints Row is ''GEEN'' GTA!! Maar Saints Row! Net Als Treu Crime:New York en vele anderen!

    EN dan nog een ding wat ze van mij wel mogen naapen van gta (haha)

    Op het vliegveld in Saints Row wil ik dat vliegtuige tegenkomen met die halfe vleugels! Dat zou ik erg geestig vinden en dat zou mij verbazen! En een goed gevoel brengen.

    En als iemand zegt, is dat de nieuwe Gta???Dan zeg ik nee, ik ben Saints Row aan het spelen.
    Hopelijk heeft het Free Roaming Genre er met deze titel een goede game bij! (over een paar weken zullen we het zien)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  4. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    het lukte me niet om door de barrier heen te komen :'-(
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    je moet er ook niet te dicht bij staan, een meter afstand is genoeg.
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    aw oke mischien helpt dat :D
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb steeds meer zin in het eindresultaat van deze game :D
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF is dit? Deel 3 al, en al 8 pagina's, holy crap, deze game is precies populair!
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    en het spel is nog nieteens uit :D
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    de demo is de beste demo die uitgekomen is op de xbox 360 vind ik.
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo ook erg tof, al paar keer uitgespeeld. Maar die van Dead Rising is ook enorm gaaf, lekker verstand op nul vermaak. Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke spel, bevalt tot nu toe allemaal goed alleen vind ik de stad wel een beetje leeg qua voetgangers.

    Daarnaast beetje jammer dat auto's verdwijnen die je hebt opgeblazen terwijl je er naast staat. En de politie stelt in de demo nog niet zoveel voor, kan zo 20 politiewagens met inhoud wegknallen voordat ze me een keer te pakken hebben, hoef ik in GTA toch echt niet te proberen...
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net nog eens geprobeert door die barrier te gaan maar te weinig trucks etc dus lukte het weer niet .. :-( politie is niet echt te moeilijk nee :)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom gebruik je niet de uitstap glitch?
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Tell me more? :D
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gaat in een auto zitten en ongeveer 1 meter van de barrier af stp je uit door 2x op de Y te drukken.
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ga het nu proberen :D
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Die industrieterein buiten de demo is ook wel gaaf en dat trein rijden is ook SUPER leuk alleen jammer dat je china town niet kon zien :mad:.
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je in de trein??? kan wel bij het station in de demo komen en buiten de demo en kan hem opblazen... kun je er ook in??? hoe?
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe sorry wat ik bedoelde is op de trein... waar je die ak-47 kan vinden (basketbal veld) moet je gewoon rechtdoor blijven rijden en die spoorweg blijven volgen van de trein en dan ga je naar links. Je kan dan zo op die trein springen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina