Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou DE spellen voor de DS?
    Ik zit er aan te denken om er ook 1 te kopen.
    Maar ja... Ik vind dat Brain Training wel geinig, maar voor de rest heb ik weinig games gezien die echt vet zijn enzo...

Ja en m'n vriendin wil natuurlijk Nintendogs hebben :9

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Advance Wars
    Trauma Center
    Wario Ware Inc.
    Castlevania
    New! Super Mario Bros.
    Animal Crossing World Wide

Even een paar uit mijn hoofd. Dit zijn zeker toppers. Maken niet allemaal innovatief gebruik van het Touch Screen maar spelen als een tiet!

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mario Kart ! :D

En als je echt iets leuks wilt doen met Touchsreen enzo, dan is Nintendogs nog steeds heel leuk. Dat vind ik althans :)

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste prijs Nintendo DS

Waar haal je voor de beste prijs een Nintendo DS???
    Me vriendin wordt er een beetje moe van me 360 :9 en wil ook wat "leuks" te gamen hebben

[@ Kameo/XBWmodator --> Sorry, had er niet op gelet dat er ook een thread was |:- hou me alleen met de 360 bezig :+ )

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg vandaag een mailtje van www.videogamesplus.ca
    Nintendo DS lite + Rumble Pack voor 118,14 Euro.

Natuurlijk zit er weer een adder onder het gras :mad:
    De DS kan dit keer alleen verstuurd worden met DHL EXPRESS.

Dat betekend hoge verzendkosten en de kans dat je alsnog 19% BTW moet betalen.
    Normaal verstuurd VGP+ alles via de normale post.

Stond op het punt de DS te bestellen totdat ik DHL EXPRESS zag staan.

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is idd wel een mooie prijs.... dus hij is ook wel nieuw voor €100,- te krijgen als ik goed zoek (zonder rumble pack dan, wat t ook mag wezen)

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in andere landen zoekt kan je het nog goedkoper krijgen ;)
    ik ga binnekort naar Thailand en koop een PSP of DS (gaat aan de prijs liggen die ik daar krijg, krijg ik een PSP voor 100 euro koop ik PSP anders niet).
    ik heb op een amerikaanse site een thread gezien waarin een gast een DS had zien liggen in Thailand voor 4000 Baht (ongeveer 80 euro) en dat was vorig jaar. misschien dat je kan importen voor die prijs, hoewel waarschijnlijk de prijs dan toch zo rond 100 euro komt te liggen.

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    150 euro is ook zo veel geld :p

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat je thaise PSP/DS stuk kun je hem mooi gebruiken als een baksteen! :thumbs: Want voor garantie kun je dan mooi in thailand terecht.

10. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga altijd heel voorzichtig om met dat soort dingen.
    en ik denk ook niet dat ik em heel veel ga gebruiken, vooral voor lekker in de zon zitten, voor vakantie, en ga zo maar door, voor echte games heb ik me 360.
    en dan nog kan ik em naar Nintendo/Sony opsturen met de bon want of ik em nou in Asie heb gekocht of niet, er zit nog garantie op. dan moet ik alleen de verzend kosten betalen.
    dit was ook zo bij mijn Oakley thump, een zonnebril met een ingebouwde MP3 speler, gewoon met bonnetje naar fabriek en ik had em na 5 weken weer terug. zo werken die andere bedrijven vast ook wel.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Media Markt is ie 139 :)

12. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nog zo voorzichtig zijn, electronische apparatuur kan het zo maar begeven.

Veel plezier met je PSP in de zon. Je zult haast niks zien of je moet een handdoek over je kop heen willen trekken.

Idd, maar je moet hem dan wel na Azië heen sturen. ;) Sony Europe doet niks aan import PSP's. Verwijzen ze je mooi door...

Ow en vergeet niet dat je geen CS account kunt aanmaken mocht je online willen spelen met EU games. De code om deze aan te maken word puur voor EU PSP's gegeven.

Mijn 2 tips: Ga eens goed informeren en doe eens wat aan je spelling.

Maar we dwalen af.... we zitten tenslotte in een DS thread. :D Iemand nog leuke tips om me game cardigdes op te bergen? Ik heb vandaag een beetje rond gekeken bij diverse winkels en ik kan niks vinden. Of ik moet direct weer zo'n heel accesoires pakket kopen. Daar zit ik ook niet op te wachten.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat rumble pack is zo lame.. maakt een tering herrie. Heb 'em gratis gekregen bij Metruid Pruim Pinball (:+)... mja stelt niet veel voor.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik denk dat ik em gewoon bij MM ga halen binnenkort..
    op internet is ie samen met brain training nu ook weer 175.
    mja 139+ 29 voor bt is 168.. dus beter daar kopen dan.
    als ze nog op voorraad hebben dan, want ik wacht er wel lang mee..

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ben naar Dixons gegaan, omdat er krassen werdt veroorzaakt op mijn DS Lite door mijn stylus. Ik ben nu officieel naar Nintendo doorgewezen, maar Dixons zegt steeds dat ik verschijnlijk de verzendkosten (maak niets uit) moet betalen, maar ook de reparatie (maakt wel iets uit) moet betalen. AUB iemand ervaren met Nintendo (met de DS reparatie)? En moet ik echt voor die reparatie betalen? En wat als mijn pakketje onderweg verloren wordt door TPG, ik bedoel het is niet zoals de Xbox service UPS (das zekerheid dat je het niet verliest)

Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  16. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    dat boeit niet, ik was toch niet van plan om online te spelen met een handheld.
    die dingen koop ik alleen maar om soms ff kort een leuk spelletje te spelen onderweg ofso, voor online games heb ik me PC en 360.

en mijn spelling? dit is een online forum, wat boeit mijn spelling hier, tenzij het heel slecht is waardoor me berichten niet leesbaar meer zijn. dit is niet het geval en dan ga ik echt niet mijn best doen op me spelling.

17. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zusje haar ds, was ook kapot gegaan, het bovenste scherm werkte opeens niet meer. Toen hebben we die aangetekent verstuurd naar Nintendo, en we kregen gratis een nieuwe, dus ik denk/hoop dat het bij jou ook het geval zal zijn.

Dat van TPG, dat het onderweg verloren, dan moet je hem verzekerd versturen denk ik, dan zal geen probleem zijn meer denk ik :).

Good Luck!

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch na een antwoordnummer sturen voor de Technische Dienst van N? Zo ja dan zijn de kosten toch voor N of praat ik nu onzin?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je volgens Nintendo de DS + Stylus normaal gebruikt kan er geen krassen onstaan.
    Hier een email die ik van hun heb ontvangen.

Beste Henry,

Wij bij Nintendo gebruiken geen screenpotectors en gebruiken de Nintendo DS al een aantal maanden intensief. Tot op heden zijn er geen krassen op het scherm zichtbaar. Het vermoeden bestaat dan ook dat het probleem niet te wijten is aan de kwaliteit van het produkt, maar dat er toch iets verkeerd gaat tijdens het gebruik.

Krassen vallen overigens niet onder de garantie.

Met vriendelijke groet,

F.P. van den Anker
    Coördinator after sales
    Nintendo Benelux B.V.

Stuur het pakket aangetekend en verzekerd op naar Nintendo.

20. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de tijd van de gameboy advanced een probleem met mn select knop die telkens bleef hangen. Ik heb toen die gameboy naar nintendo opgestuurd en toen kreeg ik hem terug met nieuwe toetsjes maar ze hadden ook het display vervangen voor niks. :thumbs:

Miscchien als je hem gewoon opstuurd met een of andere kut smoes dat ze het ook bij jou zo doen... miscchien ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina