The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Slash 'N Smash In de Imperial City Market District.

    Je bent gelijk begonnen met de Thieves Guild eh? :thumbs:
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow cool man, ik wist niet dat je dit soort spellen speelde. Hell yeah dude!
    Dus je vindt de game toch al fun:).
    En lock picks vind je veel in grotten(goblins hebben die veel bij hun).
    Maar ik geef je een tip, eens je level 10 bent moet je de noctural shrine opzoeken en daar de quest voor doen. Dan krijg je een speciale lock pick die NOOIT stuk gaat. Dan heb je geen lock picks meer nodig, zeer handig:).

    Nog veel plezier met de game!(heb ondertussen 130 uren erop gespeeld, en hij blijft plezant!)
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet inderdaad grotten e.d. ingaan om zeldzame spullen te krijgen, ik heb die speciale lockpick (Skeleton Key) ook maar ik pak de 'gewone' lockpicks die ik tegenkom nog steeds op omdat ze toch niet meetellen in gewicht en daar heb ik er inmiddels 200 van simpelweg door vijanden te doorzoeken. Ook kun je als je te weinig hebt kratten en tonnen doorzoeken, bijv. in de Imperial City, want daar willen ze ook nog wel eens inzitten, net als repair hammers. :)
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    yoo, mijn neefje is zojuist een vampier geworden en is helemaal van slag!! mr ok... ik was het dus ook geworden maar ik wou genezen, hij weet het nog niet zeker, maar is het ook mogelijk dat als je vampier bent, dat je andere mensen dan ook vampier kan maken in het spel?? alvast bedankt :)
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nope, helaas niet...
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    aah ok, jmmr, dus je kan ook niet het bloed zuigen van andere mensen ofzo??

    wat precies zijn de nadelen en voordelen van de vampier dan?? en wat kan je zoal..
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als vampier ben je iets sterker maar een nadeel is dat je niet meer overdag kan rondlopen. Tenzij je elke dag bloed zuigt(dat kan alleen bij mensen die slapen).
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, nog 1 laatste vraag, als die mensen slapen, hoe kan je dan bloedzuigen? moet dat met een skill, of moet je sneaken ofzo??
     
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn MAGICKA is STUNTED! maar waar vinde ik die groene potion daarvoor? Want die is nergens te koop!!!!!!!!!!!!
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon naar ze toe lopen(als je daar niet welkom bent kan je beter sneaken) en dan krijg je de optie om hun bloed te zuigen.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, echt hartstikke bedankt voor de iformatie AVHAHA :)
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! :cool: \o/

    Had eindelijk 's het geduld om die quest 'Vampire Cure' af te maken :x
    Maar als je de download 'The Vile Lair' download, kan je dan vampier worden door tegen die paal ofzo aan te gaan praten?
     
  13. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bloed zuigen als vampier is heel simpel als je bijvoorbeeld in de mages guild zit, omdat je daar dan vrij mag rondlopen en 's nachts slapen er heel veel :+
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Uhu. Maar bij m'n 2de contract had ik dus een lockpick nodig waardoor ik niet verder kon. Toen kwam er op een gegeven moment zo'n vent van de Dark Brotherhood, en ik dacht, ach beetje killen is ook wel leuk :9 Dus toen ben ik hun gejoined, en bij het 3de contract heb ik ook weer een lockpick nodig :x :+

    Toevallig is mijn laatste save bij de ingang van die zaak :)

    Ik had op XBazar Table Tennis te ruil gezet, en toen kreeg ik dit bod die ik niet kon weigeren *) Normaal gesproken speel ik ook niet van dit soort spellen (alleen shooters en racers) maar hij bevalt me zeker :thumbs:

    Ok, thanks. Dan zal ik daar is gaan zoeken. Want ik heb werkelijke ELKE krat van de Imperial City doorzocht en slechts één lockpick gevonden :eek:
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik zit nu eindelijk weer bij de mages guild, maar nu ben ik uit de thieves guild gekicked.:+
    Maar boeien, ik had die questline al uitgespeeld en ik zie er eigenlijk niet echt veel voordelen van in... (vd thieves guild)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, ik heb nu een contract van de Dark Brotherhood waarin ik iemand op moet zoeken in de Imperial City en om moet leggen. Ze weten niet waar die gene woont of iets dergelijks, het enige wat bekend is, is zijn naam. Nu heb ik de hele Imperial City rot lopen zoeken, maar niemand gevonden. M'n kompas wijst overigens naar de Market District, maar zodra je daar bent zijn er geen aanwijzingen meer. Weet iemand waar die persoon zich bevind?

    Wel leuk trouwens, ik heb net de schatkist van de Arena handmatig gekraakt :9 Er zaten 500 gouden munten in :) Ik werd wel opgepakt, maar ik hoefde maar 45 goud terug te betalen.
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    imperial city plaza?

    het kan ook zijn dat het een andere missie is maar ok :+
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de naam van die gast?

    En ik kom nooit door de eerste Oblivion gate, ik kan dei 'spinnen' maar niet killen. :mad: En zij killen mij in 2 shots van hun blast ofzo. :mad:
    Iemand tips? Ik kan daar btw ook niet sneaken.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Faclian. Hij is een High Elf.
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zeker Falian?

    Maarja, praat tegen een High Elf, en vraag ze over Falian, ze zullen zeggen dat je naar het Tiper Septim hotel moet.
    Ga daarheen en praat tegen de receptioniste, persuade haar en vraag haar over Falian en de rest lukt je wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina